Navigatie update?

Weerz

Nieuw lid
Nieuwste kaart 2017/2018 (161) gedownload via bovenstaande link en staat er inmiddels op zonder problemen.

Ik heb de software tevens gedownload, maar krijg de melding dat er geen update beschikbaar is.
SD kaart van 32GB, FAT32 geformatteerd en de bestanden direct op de SD kaart geplaatst(uitgepakt, niet de zip ;))

Ik zal vast iets verkeer doen, maar blijft aangeven geen updates :(

Ideeën?
 

Level42

Forumguru
Gelukkig ben ik nog van de generatie die opgroeide met ANWB landkaarten en Shell Stratengids in handschoenenvakje :D

Alles wat ik extra krijg qua navigatie is bonus ;)
 

EdK

Forumguru
Gelukkig ben ik nog van de generatie die opgroeide met
ppv
ANWB landkaarten en Shell Stratengids in handschoenenvakje
Tsja en als je het dan nog niet kon vinden dan deed je je raampie met de zwengel open en vroeg je het aan de local die daar de hond uitliet !!
Goh wat was het toen nog een sociale boel zeg.....:deuk:
 

Frank C

Forumguru
Ik heb de software tevens gedownload, maar krijg de melding dat er geen update beschikbaar is.
SD kaart van 32GB, FAT32 geformatteerd en de bestanden direct op de SD kaart geplaatst(uitgepakt, niet de zip ;))

Ik zal vast iets verkeer doen, maar blijft aangeven geen updates :(

Ideeën?

Kaartje volledig formateren ipv snel en er mag geen WMP file op het kaartje staan. Na iedere update poging deze file verwijderen.
 
D

Deleted member 24009

Gebruiken jullie een andere sd card dan degene waarop nu de navi staat? Dan simpelweg in het sd slot plaatsen en navi aanzetten?
 

Frank C

Forumguru
Gebruiken jullie een andere sd card dan degene waarop nu de navi staat? Dan simpelweg in het sd slot plaatsen en navi aanzetten?

Gebruik al tijden zelfde sd kaartje. Navi aanzetten en dan kaartje erin, ziet het systeem zelf dat er een update is. Ten minste zo werkte het bij mij.
 
D

Deleted member 24009

Beetje koudwatervrees hier....heb mijn navi van de zomer hard nodig...kan je de origineel Skoda sd card formatteren en dan de update erop zetten? Of heeft Skoda deze sd card op de een of andere manier beveiligd? Heb geen zin in een sd card waarvan de navi straks zegt:" jammer joh, is niet origineel..."
 

EdK

Forumguru
kan je de origineel Skoda sd card formatteren en dan de update erop zetten?
Kan natuurlijk maar ik persoonlijk zou de orginele zeker niet formateren, als fout gaat heb je niets meer.
Wat ik verder wel lees is dat je een 32Gb SD kaart moet nemen die je volledig moet formateren dus NIET snel formateren kiezen.
Met snel formateren word er eigenlijk niet echt geformateerd en blijven bestanden eigenlijk op SD kaart staan en derhalve dus niet leeg.
En als ik het dan goed heb begrepen ( verbeter me als ik het fout heb ) dan download je de update naar je PC of Laptop dus niet naar de SD kaart.
En zodra deze file geheel op je PC staat dan pak je hem uit NAAR de SD kaart.
Dus niet uitpakken op je PC en dan de uitgepakte files naar je SD kaart copiëren.
 

Tuulster

Forumguru
En als ik het dan goed heb begrepen ( verbeter me als ik het fout heb ) dan download je de update naar je PC of Laptop dus niet naar de SD kaart.
En zodra deze file geheel op je PC staat dan pak je hem uit NAAR de SD kaart.
Dus niet uitpakken op je PC en dan de uitgepakte files naar je SD kaart copiëren.

100 punten! :jaja::thumbsup:
 
D

Deleted member 24009

Ja dat filmpje ken ik maar zo duidelijk is die nu ook weer niet.
 

Goofy@5E

Forumguru
Heb het ook al reeds afgehaald, opgeslagen op pc, vervolgens uitgepakt op sd kaart 32gb, maar de mib2 geeft telkens aan dat hij geen updates vind...raar, ook geprobeerd op de mib1 van de wederhelf en juist de zelfde fout, ik denk dat er iets schort aan de update, heb het in het verleden meerdere malen gedaan en toen ging het wel, wie weet raad....
(sd kaart is traag geformatteerd op 32fat)
 
D

Deleted member 24009

upload_2017-5-14_19-34-30.png
Ik laat de download bij nader inzien nog even voor wat het is, wacht wel op de officiele via Skoda.
@Frank C : heb jij Amundsen of Columbus in jouw O3?
 
Bovenaan Onderaan