Navigatie update?

BertSteenbergen

Senior Member
Ik heb een 64 GB kaartje als SDXC die geformatteerd is als exFat. Kan ik hier de update voor mijn Columbus mee doen? De website meld tamelijk specifiek dat het kaartje als fat32 moet worden geformatteerd.
Ik krijg het kaartje met de standaard format functie in Windows 10 niet naar fat32 geformatteerd. Iemand ervaring?
Heb wel het geheel uitgepakt naar het kaartje, waarbij de download tool wel aangaf dat de bestandsindeling niet klopt.

Thx,

Bert
 
Ik heb een 64 GB kaartje als SDXC die geformatteerd is als exFat. Kan ik hier de update voor mijn Columbus mee doen? De website meld tamelijk specifiek dat het kaartje als fat32 moet worden geformatteerd.
Ik krijg het kaartje met de standaard format functie in Windows 10 niet naar fat32 geformatteerd. Iemand ervaring?
Heb wel het geheel uitgepakt naar het kaartje, waarbij de download tool wel aangaf dat de bestandsindeling niet klopt.

Thx,

Bert

Stop hem in je columbus en je zult zien of het werkt.....
 

Smeeuwis

Donateur
Raar nieuwe update 2017 juli en nog steeds geen a4, zou de provincie Zuid-Holland dit hebben vergeten door te geven? Wel raar

Ik heb de P161 update (2017/2018) geinstalleerd via de link eerder in dit topic, en toevallig reed ik gisteren over de A4 (kom ik verder nooit), maar staat er keurig op! Heb de link vanaf een VW site gepakt en probleemloos geinstalleerd, een week of 5 terug.

Deze https://www.briskoda.net/forums/topic/431125-direct-download-links-for-ece-20172018-maps/ link dus, stond enkele weken terug al in dit topic!
 
Bovenaan Onderaan