Navigatie update

Darkside

Forumguru
nog eens proberen.
Hij is ongeveer een uur bezig. Maar misschien door een wat slecht te lezen DVD langer.
Is tot nu toe altijd goed gegaan bij mij.
 

Stakie75

Senior Member
Naar v9 was ook zo gepiept, maar nu niet helaas. Heb v10 terug erin gedaan en gaat dan verder op het punt van mijn foto.

Is er trouwens verschil tussen navigeren vanaf HDD en dvd? Cd's luister ik toch nooit.
 

Joske

Forumguru
@mikester

is volstrekt normaal...

we zijn momenteel het tweede kwartaal van 2014, de laatste kaartupdate bij VAG dateert van het derde kwartaal 2013. Volstrekt normaal, ze lopen altijd bijna een jaar achter ofzo ;)
 

henriz

Forumguru
Ik heb het nu ook voor elkaar.
Bij gebrek aan een computer met Windows heb ik het bestand uitgepakt in een virtuele machine met windows. Helaas had die VM geen toegang tot mijn SD-kaart dus die heb ik toch maar in OS X gekopieerd, op de prompt met 'cp -R' zodat Finder er met de tengels af blijft.

Gelukt.
 

intruder1400

Actief lid
Help!!

Dit is het resultaat van het downloaden van het bestand, uitpakken, op de originele SD-kaart gekopieerd (eerst msdos fat geformatteerd). Dit alles met mijn mac gedaan, dus ook met blue harverst (app) alle overbodige osx bestanden verwijderd.

Iemand een idee wat ik nu kan doen?

2014-06-29 22.41.58.jpg
 

intruder1400

Actief lid
Dat werd me allemaal te ingewikkeld. De windowslaptop onder uit de la gehaald.
Helaas nog steeds dezelfde melding. Snap er niets van.

Wat ik heb gedaan:
Bestanden gedownload op windowsmachine,
DS-kaart geformatteerd op windowsmachine,
Kaarten uitgepakt op windowsmachine,
Kaarten gekopieerd naar SD-kaart
beveiliging op de de SD-kaart weer aangezet (schuifknopje)
Kaart er in en auto op contact zetten.

Dit zou toch moeten werken???
 

intruder1400

Actief lid
STOP DE PERSEN..... GELUKT!!!

Ik dacht, laat ik de stappen nog eens doorlopen. En nu woordelijk stap 6 gevolgd:

6. Pak de bestanden op de SD-kaart uit. Daarbij mogen de gegevens niet in een extra directory worden opgeslagen maar moeten zich op het bovenste niveau van de kaart bevinden.

Eerder had ik de bestanden eerst naar de harde schijf uitgepakt en vandaar gekopieerd naar de SD-kaart. Ik dacht niet dat dat wat uit zou maken. Enige verschil dat ik nu kan ontdenken, is dat er naast de directory "market" ook een tekstbestandje staat (ben de naam kwijt).

Anyway: de navi doet het weer!!
 
Bovenaan Onderaan