Navigatie update

D

Deleted member 13589

Bij mij vanaf een 32 GB SD class 10 heeft het 5 kwartier geduurd.
 

SNARFB

Senior Member
Stel dat de nieuwe update fouten (bugs) bevat. Kan ik dan nog terug naar de vorige versie (die ik op m'n pc heb bewaard)?
 

petertje1970

Actief lid
Zo. Die zijn me een partij slecht op de hoogte. dat is niet normaal meer dat het gewoon schandalig is.

In de octavia 3 zijn de updates gewoon GRATIS.

Hoi Gunner,

Waar kan je dat vinden dat de eerste 3 update's gratis zijn Ga woensdag me auto ophalen en kan het dan meteen even vast leggen bij de dealer.

Groetjes, Peter
 

henriz

Forumguru
Bij mij en @jmulders rare blokken. Bij @Jedewe en @Gieltje niet. Allemaal Amundsen.
Dan hebben @Jedewe en @Gieltje iets anders gedaan dan @jmulders en ik.

Even pinpointen wat dat andere is. Ik heb het volgende gedaan:
1 download of segmenten: 1 download
Eerst uitpakken en daarna op kaart of uitpakken op kaart: eerst uitpakken en dan kopiëren
OS: OS X
 

Jedewe

Forumguru
Download in segmenten, uitpakken op schijf met 7z, sd inhoud delete, copy nieuwe erop, beveiling terug op sd.
Dit alles zonder contact in de auto aan gehad te hebben.

Windows 8.1
 

Gieltje

Actief lid
In één bestand binnen gehaald. Kopie van inhoud sd kaart gemaakt. Sd kaart geformatteerd. En bestanden rechtstreeks uitgepakt op sd kaart.
 

Gunner

Forumguru
Hoi Gunner,

Waar kan je dat vinden dat de eerste 3 update's gratis zijn Ga woensdag me auto ophalen en kan het dan meteen even vast leggen bij de dealer.

Groetjes, Peter
Ik bedoel de Octavia Modelnummer 3.

Alle updates zijn gewoon gratis te downloaden bij navteq.
 
ik ook het zelfde als @henriz het lijkt er dus op dat OSX het probleem is... ik ben het nu aan het proberen in segmenten anders ga ik het maar op een windows pc proberen..

1 download of segmenten: 1 download
Eerst uitpakken en daarna op kaart of uitpakken op kaart: eerst uitpakken en dan kopiëren
OS: OS X
 

RoelF

Forumguru
Download gedaan op de Mac, maar gezien de berichten hier het uitpakken en kopiëren met Windows gedaan. Ging als een zonnetje.
 

Rick

Senior Member
Columbus update is ook prima verlopen. Uit het boekje en wegen zijn goed weergegeven. Alles met Windows.
 

Stakie75

Senior Member
Ik ben V10 aan het proberen te installeren in mijn Columbus O2. Nu blijft hij al een uur zo staan. Wat te doen? uploadfromtaptalk1401278014065.jpg
 

EdK

Forumguru
lekker blijven wachten nog een uur en dan afbreken pas.
Soms lijkt t dat er geen beweging inzit maar is die met een groter bestand bezig te kopieren...
 

Stakie75

Senior Member
Hmm, heb hem eruit gehaald (oeps) en nu staat er niets meer op de HDD. Navigeert alleen vanaf DVD. V9 terug zetten, die deed het of nog eens proberen?
 
Bovenaan Onderaan