Goofy@5E

Forumguru
Het nu al een tijdje geleden dat ik nog iets hier geplaatst heb, veel is er aan o3ke niet verandert, juist men winter/zomer wissel gedaan en moet zeggen dat ik de zomer setup toch verkies,

VWR600_1 (3).JPG


Brock B35 8.5x19 op et 46 achteraan spacers (H&R) 5mm

VWR600_1 (4).JPG



Ahja, moet ook nog vermelden dat ik nog een klein updateke gedaan heb, heb een nog een CAI VWR600 geplaatst ook, stond nog op men to too list....

VWR600_1 (2).JPG


En zoals je kunt zien moet je geen Bentley of Aston Martin rijden voor met een ,,Hand Build,, plaatje te rijden hé :maakmegek:

VWR600_1 (1).JPG

Grtz en stay tuned....(wie weet komt er nog iets binnen afzienbare tijd)
Goofy,
 

Caby

Forumguru
@Goofy@5E , Hoe bevalt de cai? Ik heb ook veel zitten zoeken en die r600 is ook gepasseerd. Maar ik blijf twijfelen omdat het redelijk wat geld is voor praktisch geen vermogen winst. Grafiek van de site zelf geeft aan dat er eigenlijk pas een performance groei is als ge 320pk+ hebt. Wat vindt jij? Ik weet wel niet hoe lang je deze er al op hebt zitten.
 

Goofy@5E

Forumguru
@Goofy@5E , Hoe bevalt de cai? Ik heb ook veel zitten zoeken en die r600 is ook gepasseerd. Maar ik blijf twijfelen omdat het redelijk wat geld is voor praktisch geen vermogen winst. Grafiek van de site zelf geeft aan dat er eigenlijk pas een performance groei is als ge 320pk+ hebt. Wat vindt jij? Ik weet wel niet hoe lang je deze er al op hebt zitten.

Kan er nog niet veel over vertellen, heb hem pas deze nm geplaatst, en nog niet mee gereden, wat ik wel al kan zeggen is dat de uitlaat iets meer hoorbaar is alsook het openen en sluiten van de dumpvalve, morgen volgt de proefrit,
Voor mij was het de keuze tussen 2 deze die ik heb of die van 034motorsport, maar laatste is bijna dubbel van prijs en ik moest hem via UK bestellen,
De oem look vind ik bij dit model wel top,
 
  • Leuk
Waarderingen: Caby

Caby

Forumguru
Ge kunt er op de meeting wat meer over vertellen dan ;)
Ik had ook de 'cup edition' in gedachten van racingline. Veel verschil zal er niet zijn buiten de looks en het inductie geluid denk ik dan.
Wel mooie upgrade!
 

Witte76

Forumguru
knappe upgrade goofy, die cai:thumbsup:
Paar vraagjes :
1. past die zonder dat er aanpassingen moeten gebeuren, ik bedoel dus plug & play grof gezegd. Ik weet wel dat er gesleuteld moet worden maar daar heb ik geen problemen mee.
2. Heb je ondertussen al wat ervaring opgedaan door ermee te rijden? Voel en/of hoor je ook een verschil?
3. Heb je deze rechtstreeks bij de firma besteld of via een invoerder?
4. Nu de belangrijkste : wat kost dat speelgoedje ???

Heb wat filmpjes op youtube gevonden en dat klinkt wel lekker, daarmee dat ik misschien m ook ga upgraden naar dit. Ziet er trouwens ook supergaaf uit.
 
Laatst bewerkt:

Goofy@5E

Forumguru
@Witte76

  1. Het geheel past ,,plug & play,, de juiste manier is wel die omschreven staat in het filmpje van Deutsche Auto Parts op YOUTUBE, komt er op neer dat je de twee helften op mekaar zet en de middenste schroef reeds vast zet, moet maar eens gaan kijken,
  2. Kwa rijden hoor je wel de uitlaat en dv valse iets duidelijker en ook wel het aanzuig geluid, maar in de wagen is dit allemaal wel zeer gedempt, ,
  3. Besteld heb ik in Duitsland bij http://www.french-power.com, heb dit bedrijf leren kennen via onze oosterburen op http://octavia-rs.com , gast rijd zelf ook met een rs, en is ook lid, alleen maar goede bevindingen, dus daar besteld,
  4. Kun je vinden op de site, zit volgens mij heel scherp van prijs,

Grtz Goofy@5E,
 

Caby

Forumguru
Na lang vergelijken wikken en wegen heb ik uiteindelijk ook de racingline r600 genomen, samen met de racingline turbo outlet. (beide besteld via all stars motorsport). Het systeem zit gewoon goed ineen. Het is beter dan een short-ram die warme lucht uit uw engine bay zuigt of zo een cai die met een buis naar beneden wordt getrokken voor koudere lucht. APR heeft ook zo iets in die aard maar gebruikt maar een van de twee luchtgaten in de grill en is zo'n 100-150 euro duurder.
Ik dank u @Goofy@5E voor de nuttige informatie. Heeft mij veel geholpen. Zeer handige en leerrijke topic :thumbsup::dankje:
 

Caby

Forumguru
Je bedoelt de slang van de luchtfilter naar de turbo en die bocht ertussen?
Ik vond €140 voor die bocht en €110 euro voor die darm wat veel geld voor een zo goed als nihil verschil. Ok, de turbo outlet maakt ook geen wereld van verschil maar heeft in mijn ogen 'meer nut'. Desalniettemin ga ik dat na enige tijd waarsschijnlijk toch nog doen xD

Ik zal nu maar stoppen met @Goofy@5E zijn topic te hijacken.. mijn excuses :bloos:
 

Paul5

Senior Member
mooie mods, kan niet wachten tot ik mijne rs230 aankomt. Ga wel veel werk hebben met alles om te bouwen op LED's maar dat is plezant werk. Fijn dat ik via hier de juiste lampjes uit de juiste winkels kan bestellen. Prima werk:D . Het enige waar ik schrik voor heb zijn de spiegels demonteren. :dankje:

 
Bovenaan Onderaan