leon-cupra

Forumguru
Klinkt een stuk zwaarder. Milltek is meer "metaal"-achtig geluid?
Mijn broer had op zijn gti ook milltek. Is super voor de fun-ritjes maar om er dagelijks mee te rijden, redelijk vervelend. En ook, vind dat je er redelijk veel negatieve reacties op krijgt van omstaanders. Beetje doorrijden klinkt dan nog "harder" dan het eigenlijk is.
 

Fmoon

Forumguru
Eerste 500km was indd metaal achtig. Deed het stationair draaien zelfs pijn aan je oren als je achter de auto stond. Nu is dat compleet weg. In de auto heb je totaal geen resonatie. Ik heb enkel complimenten gekregen, maar er zullen vast veel booskijkers zijn hahah.

Geluid mbt snelheid is overigens goed :-)
 

leon-cupra

Forumguru
Eerste 500km was indd metaal achtig. Deed het stationair draaien zelfs pijn aan je oren als je achter de auto stond. Nu is dat compleet weg. In de auto heb je totaal geen resonatie. Ik heb enkel complimenten gekregen, maar er zullen vast veel booskijkers zijn hahah.

Geluid mbt snelheid is overigens goed :-)
Van autoliefhebbers zal je wss thumbs up krijgen, maar de meeste bekijken je dan nog sneller aan als een onverantwoordelijke chauffeur die hun kinderen wel eens zou kunnen omver rijden. Heb zo overlaats iemand gehad. Deed of hij met iets zou gooien naar mijn wagen :mad:

@Fmoon, kan je eens eens filmpje posten van jouw milltek?
 

Fmoon

Forumguru
Staat al lang in mijn eigen topic :-) weinig fantast? en hopeloosheid? aan lijkt me
 
Laatst bewerkt:

Fmoon

Forumguru
Van autoliefhebbers zal je wss thumbs up krijgen, maar de meeste bekijken je dan nog sneller aan als een onverantwoordelijke chauffeur die hun kinderen wel eens zou kunnen omver rijden. Heb zo overlaats iemand gehad. Deed of hij met iets zou gooien naar mijn wagen :mad:

@Fmoon, kan je eens eens filmpje posten van jouw milltek?

Vaak ook afgunst. Maar als ik gewoon door een woonwijk rij e.d dan hoor je hem bijna niet. Pas als je gas geeft komt die los.

Een gooier heb ik nog niet meegemaakt, maar als ik sommige forumleden hier lees dan zouden die zomaar de eerste kunnen zijn :nailbiting:
 

Joske

Forumguru
hoe zit dat nu met dat filmpjen eigenlijk :tongue:

ik maar wachten en wachten en wachten....

waiting.jpg
 
Bovenaan Onderaan