Goofy@5E

Forumguru
Fimelen? Is dat een typefout of echt Belgisch? (klinkt een beetje vies)....

effe woordje uitleg hieromtrend, heb ik eens ne kleine horen zeggen die bedoelde dus filmen maar door een misse uitspraak maakte hij er fimelen van, dus niks achter zoeken hé mannen, vond het een toffe vergissing en gebruik deze nu ook af en toe, duidelijk
 

EdK

Forumguru
ik maar wachten en wachten en wachten....

waiting.jpg

Goh jong wat zie je er weer goddelijk uit.....
 

Joske

Forumguru
Vraag me af hoe dat dat nu eigenlijk zit met dat fimelen @Goofy@5E ?

of heb ik dat filmpje nu écht ergens anders gemist...... :pieker:


en heb je nog last gehad van die luchtinlaatupdate? (dremelen? Zou dat bij een 1.4TSI ook kunnen? :lezen:)
 

Goofy@5E

Forumguru
@Joske

Filmpje is niet geplaatst, maar ik zie da je ook van de partij bent de 25ste, dus kan je het ,,real life,, zien en horen

De inlaat mod is nog steeds top, geen probleem mee, maar hiermee heb ik nog andere plannen, maar daar ga ik later meer over plaatsen hier.....stay tuned....., ivm met je vraag of je dit ook op jouw o3ke kunt doen zou je eens de onderdelen moeten bekijken op etka of deze inlaat tussen de lichten hetzelde is,

edit, heb effe gekeken en onderdeel nummer ,,5Q0 129 254 B,, air guide is voor 1.4 en de 2.0 hetzelfde, dus kun je deze mod ook uitvoeren
 
Laatst bewerkt:

Witte76

Forumguru
Let wel op Let dremelen, ik ben in het bochtje iets te ver gegaan en zat er door. Gaatje van 2mm ductape op gedaan. Kan geen kwaad, als het maar waterdicht is
 

sandurtjuh

Forumguru
Is dit nu exact hetzelfde als zo'n dure Cold Air Intake? Hoe zit het met zand, steentjes e.d., komt dat er nu door of geen last van?
 

Witte76

Forumguru
Dat word tegen gehouden door uw luchtfilter. Je hebt gewoon meer opening waardoor hij lucht kan aanzuigen
 

Witte76

Forumguru
IMG_20170314_113524.jpg rechterkant zijn die die gaten open gedremeld. Dat rechts gat moet je wat opletten dus. Zit bochtje achter. Hierachter eruit de luchtfilter, die houd alles tegen. Ga dat wel nog een kn of ander merk race filter in steken
 
Bovenaan Onderaan