Mijn Yeti is bijna in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

corsaar

Senior Member
Oftopic sorry CB

Klopt erg lastig dat die slagbomen beneden staan je kan niet meer terug.
Welke gek heeft dat bedacht.
Trouwen cappucino is veeeeeel mooier.
 

Wasmachineman

Forumguru
:ot: Heren, heren, heren.....gaan we niet teveel offtopic hier???:24:
Daar hebben we toch iets anders voor?
Ed, jou hebben we daar nog niet gezien?
 

EdK

Forumguru
Oftopic sorry CB

Klopt erg lastig dat die slagbomen beneden staan je kan niet meer terug.
.

Tuurlijk kun je terug, eerste 2 uur gratis dus rondje rijden.
Maar dat heet de supermarkt taktiek oftwel in dit geval deka gedachte.
En klant ist koning, met 1 set buiten was men al klaar geweest. (monteursgedachten )
 

corsaar

Senior Member
Zal ik je nog even plagen ?
Ik weet nog wel wat hoor.
Feest overmorgen ga je die taart helemaal alleen opeten ?
 

Wasmachineman

Forumguru
Jazeker, hier moet ik ook nog meelezen EdK, nog 35 topics doorlezen hier...
Ik ben afgepeigerd na alles gechecked te hebben daarzo!!
Even weer hier aan de gang.:winkie:
 

EdK

Forumguru
En dan het ergste van alles is dat je dan tijdens een V wedstrijd in slaap donderd, tsja zo kom je nooit klaar met je werk !
 

corsaar

Senior Member
De laatste dag is aangebroken CB hoe kom je die door.
Neem vandaag afscheid van je oude auto knuffel hem
streel hem geef hem nog een extra wasbeurtje voordat je hem
inruil voor haar de Yeti !!!!!
 

CaseyBasey

Actief lid
Ik zit op hete kolen. De oude Corolla heb ik leeggehaald. Het wachten is nog steeds op het nieuwe kenteken. Vandaag het bedrag overmaken en hopelijk verzekering regelen.

En dan de komende jaren op een houtje bijten...


*** edit ***
Kenteken bekend: NHX
 

EdK

Forumguru
goh dat wordt een kort kenteken plaatje.

Maar heb je nog wel even een half uurtje gewoon gezeten in je oude wagen en lekker zitten mijmeren over de dingen die je hebt meegemaakt met hem ??

Neem namelijk wel GOED afscheid van je oude wagen anders loop je morgen na aflevering van je Yeti automatisch weer naar je oude wagen !:D
 

Rosinfield

† In Memoriam
Zal wel meevallen, hoor. Ik had het er toch ook wel even moeilijk mee, maar de Yeti doet je hem snel vergeten. Bij mij ging dat ook zo allemaal op het laatste moment. Begreep van die directeur dat ze dat met die kentekens zo doen, omdat het ze anders teveel geld kost ivm rente/leges oid. Er is vast wel iemand hier die weet hoe dat precies zit. Leuk, NH is natuurlijk Noord Holland en X....
 

CaseyBasey

Actief lid
Van de Corolla heb ik afscheid genomen toen ik alle vertrouwde spullen uit kastjes, bakjes en kofferbak haalde. Een half uurtje mijmeren in de auto? Neu, een echt warme band heb ik nooit met deze auto gevoeld, meer een goede zakelijke. Z'n voorganger, de Carina, die had wel een speciaal plaatsje in m'n hart. Wat een fijne wagen was dat!
Enfin, nog 1 ritje te gaan met de Corolla en dan is het echt bye bye na 4 jaar trouwe dienst.
 

CaseyBasey

Actief lid
Rosinfield: jazeker heb ik proefgereden in een DSG versie. Ergens anders had ik al geschreven dat ik na de proefrit met handgeschakelde versie nog niet 100% overtuigd was, althans dat ik toen nog niet tot de bestelling over durfde te gaan.
Toen heeft hier op dit forum een zekere Corsaar mij een geweldig voorstel gedaan, bijzonder grootmoedig. En zo heb ik kennis gemaakt met DSG en met Corsaar!
 

Rosinfield

† In Memoriam
O, zo te zien is dat wel een heel bijzondere kennismaking geweest (met Corsaar)!
Maar dan is het natuurlijk niet zo'n verrassing meer. Voor mij was het geheel nieuw, had alleen de handgeschakelde gereden en vertrouwde voor de rest op alle positieve verhalen.
Bovendien, die DSG was HET argument om mijn vrouw over de streep te trekken, hetgeen door mijn zoon haarfijn werd aangevoeld, waarvoor ik hem nog omstandig heb bedankt. Anders waren we nu nog steeds het Versootje aan het oprijden geweest, zoals oorspronkelijk in de bedoeling lag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan