Mijn Yeti is bijna in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaseyBasey

Actief lid
Zojuist ben ik door mijn dealer gebeld. De mededeling was dat mijn Yeti in Tsjechië op transport was gegaan. Hij wordt eind deze week bij de importeur verwacht en in de loop van de volgende week bij mijn dealer.
Op het moment dat ie bij de dealer staat wordt weer contact met mij opgenomen.

Wat mij betreft: fijn dat de dealer een status update geeft zonder dat ik er achteraan zit. Een hoeraatje voor MS te A ....
 

CaseyBasey

Actief lid
Die weddenschap leek misschien niet zo gek, maar we weten nog niet hoeveel tijd de dealer nodig heeft voor de opties.
En waarschijnlijk lezen ze dit forum inderdaad, maar of het daardoor komt dat ze mij bellen weet ik niet. Rosinfield werd lange tijd in het ongewisse gelaten.
 

corsaar

Senior Member
Ik vind het heel leuk dat beide yeti's er binnenkort zijn CB en Ros dan kunnen we
echt gegevens uitwisselen, ik lever in Noord Holland wel weer een stukje exclusiviteit in.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Corsaar: de jouwe blijft toch exclusiever hoor! Wij hebben slechts een simpele Active+.....
Mooi CB! Dan zal het voor jou toch ook snel zover zijn!
 

Rosinfield

† In Memoriam
wimv: Dank voor je steun! Geeft wel een veel rustiger gevoel als je eenmaal zekerheid hebt, moet ik zeggen.
 

CaseyBasey

Actief lid
Ik vind het wel fijn dat er tekenen van voortgang zijn. En ik weet wanneer de auto ongeveer bij de dealer is. Maar de opleverdatum is nog geheel ongewis voor mij.
Dus ECHT aftellen is er nog niet bij.
 

CaseyBasey

Actief lid
Prima Trucker. Houdt dan ook even in de gaten of er geen proefritten in gemaakt worden. Dat is momenteel m'n grootste nachtmerrie!
 

Rosinfield

† In Memoriam
grappig, zie nu pas dat die reactie over vrijdag van Corsaar was. Had ten onrechte geconcludeerd dat hij van degene afkomstig was die had gevraagd welke dealer. Vandaar dat ik dacht met een insider van doen te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan