Mijn Yeti is bijna in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaseyBasey

Actief lid
Kijk, zo hebben we allemaal de hulp van anderen nodig om ons doel te bereiken.
We zijn op de wereld om mekaar, om mekaar...
 

EdK

Forumguru
tja het liedje hoorde ik altijd bij me opa en oma als ik op visite was.
maar vandaag de dag lijkt de tekst stees minder op te gaan.
 

Rosinfield

† In Memoriam
heb de indruk dat forum en kantine elkaar hier een beetje beginnen te tutoyeren! Sorry, bedoelde natuurlijk contamineren.
 

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Graag allemaal het Offtopic/kantine gehalte naar beneden bijstellen hier aub. Ik heb me nog net moeten inhouden om de laatste postings niet te verwijderen. Dat kan echter zo afgelopen zijn als het hier uit de hand blijft lopen.

Bij deze dus het vriendelijk verzoek terug naar ontopic te gaan :aangenaam:[/MODERATORBREAK]
 

FredV

Banned
@Kensei: Jammer dat je mijn reactie niet openbaar liet en mijn reactie op jouw mail.
Bovendien, in je mail had je het niet dat je mijn reactie had verwijderd.
Als je dan off topics verwijderd (als reactie op jouw opmerking overigens) verwijder dan alle off topics.
Want nu lijkt het censuur of geen kritiek kunnen verdragen? of begrijp ik het nu verkeerd?
 

Rosinfield

† In Memoriam
FredV: Kom gezellig naar de kantine van het forum van meteostation.nl voor off topic dingen. Gezellig hoor!
 

Tallguy

Forumguru
@FredV: Je opmerking is verwijderd omdat het geen zin had die te plaatsen. Als je problemen hebt met iets wat een mod doet, dan PM je de mod in kwestie maar ga je niet openbaar een discussie uitlokken. Dat is zoals ik het heb geinterpreteerd en daarom heb ik je bericht verwijderd.
 

Wasmachineman

Forumguru
CaseyBasey, heel veel rijplezier vanaf vandaag. Het heeft even moeten duren maar je krijgt zometeen een unieke wagen. Succes. Tot ziens.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, geniet ervan! Ik was de 1e dag behoorlijk gestresst, omdat ik meteen alles door wilde zien te krijgen. Beetje een afwijking van mij. Doe het wat dat betreft dus maar rustig aan. Alles wordt snel genoeg duidelijk. Lekker rijden vanmiddag!
 

CaseyBasey

Actief lid
Klopt Wim, 14:00 sharp.

... alles door wilde zien te krijgen...
zeker, dat moet ik ook! Gaat natuurlijk niet lukken. Aan de andere kant denk ik al veel te weten. Ben benieuwd. Ik verwacht vooral nog wat te moeten puzzelen met de displaymogelijkheden.
 

wimv

Actief lid
@CB: lekker uitzoeken/snuffelen is gewoon leuk. En toch ontdek je later steeds weer nieuwe dingetjes. Kijk maar even naar de Yeti draad: "recirculatie climatronic" als je die nog niet gelezen mocht hebben. Veel plezier vast en we zien de foto's wel verschijnen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, die display is even wennen, maar na korte tijd (paar dagen) doe je het spelenderwijs.
Zag net dat gem. verbruik over totaal tot nu toe (1200 km) 6.9 is volgens bc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan