Mijn Yeti is bijna in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasmachineman

Forumguru
Hopelijk laten ze hem niet te lang buiten staan. 0 beurt, poetsen en rijden, moet in een paar dagen kunnen toch ??:winkie:
 

CaseyBasey

Actief lid
@corsaar: wel apart dat andere foumleden m'n auto eerder hebben gezien dan ik!
@EdK: die slapeloze nachten heb ik al een tijdje, ik hoop nu juist weer gerust te kunnen slapen.
@Rosinfield: volgens mij hebben we precies even lang moeten wachten vanaf het moment van bestellen.
 

EdK

Forumguru
Dat is een mooie tijd, kun je meteen sávonds bij Deen de boodschappen halen met moeders de vrouw en inpassen in de kofferbak !
 

CaseyBasey

Actief lid
Deen, dat is toch echt meer bij jou in de buurt EdK! Ik kom bij AH en Vomar en daar kan je ook goed inladen. Maar dat doe ik pas zaterdag.
 

EdK

Forumguru
Ja weet dat het bij mij in de buurt is, maar dan heb je meteen een mooi eerste of tweede ritje !
Als mijne geleverd word dan ga ik ook een pakkie shag kopen in Hoorn en daarna een pak melk in Heemskerk om daarna weer in woonplaats bij de Deen de verdere boodschappen te halen !

Pffff alleen dat duurt nog zo lang, worrden haast de kerst inkopen.
 

EdK

Forumguru
En net een geopende Deka met 2 parkeer verdiepingen in de grond met slagbomen geplaatst door ............
Mooie Deka is het geworden.
En de eerste Yeti Moca daar binnen zien komen rijden, mooi kleurtje.
Eigenaar was er ook zeer content mee
 

CaseyBasey

Actief lid
Een bulderende lach klinkt hier....

Ja Rosinfield, je kunt je nu wat meer inleven in het zware leven van een moderator, he?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan