Mijn Yeti is bijna in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Da's pech, was bij mij ook wel een dag of 10 dacht ik.
Heb zelf weer eens gebeld en het bleek dat er nog geen kenteken was. Vandaar ook geen factuur. Heb daarom de digitale order gekregen om het te kunnen overmaken. Was maar goed ook, want de stootstrips stonden er niet bij. Net dus via retour-mail gevraagd of dat alsnog kon worden geregeld.

CB: kostte die radio van jou ook iets rond 147 euro? Er staat n.l. niet bij wat voor type, alleen Pioneer radio/cd/mp3/usb
 

CaseyBasey

Actief lid
Gelukje bij een ongelukje dat je nu al ziet dat de stootstrips ontbraken.

Mijn radio kost 189,- incl inbouw. Is tikkie aan de prijs, want bij internetwinkels kan je 'm voor 125,- krijgen. Aan de andere kant: het is een 1-DIN radio en de dealer doet een mooi afdekplaatje voor de overblijvende ruimte in het console.

Radio, CD, mp3, USB aansluiting, SD-card, iPod ready, afneembaar front.
 

Rosinfield

† In Memoriam
nou, ik zie wel wat voor een het is, in elk geval zit er alles op wat ik wil. Belangrijkste is dat de Ipod erop kan en dat ik nu zonder die fm-transmitter kan. Hoewel die me reuze meeviel wat geluid betreft, alleen moest je af en toe wel even een andere frequentie zoeken.
 

corsaar

Senior Member
@Cb in een ander draadje las ik dat hij af fabriek binnen 4 dagen bij
de dealer stond er zijn dus grote verschillen.
@rosenfield zonder stootstrippen kan echt niet dan heb je binnen een week parkeerschade. Blijf allert.
 

corsaar

Senior Member
Off topic .Net een ritje gemaakt van 100 km 1 op 14.3 nog nooit
vertoont. Ook nog 5 km file gereden.
 

EdK

Forumguru
zaterdag op scherm van dealer mee kunnen koekeloeren
En de Yeti en RR hebben een productie tijd van 3 weken en 2 weken transport

En heb je een DSG bak dan is productie 5 weken
En een zonnedak had productietijd van 6 tot 7 weken omdat leverancier de vraag niet aankan.
 

CaseyBasey

Actief lid
@EdK: okay, dus poductieweek 33 en bij dealer in week 35 is normaal.
@corsaar: mooi, eindelijk gaat je Yeti minder dorstig worden. Gaat de goede kant op.
 

corsaar

Senior Member
Natuurlijk niet dan was het 1 op 9 geweest.
Ik ben wel iets van rijstijl veranderd minder gas bij het wegrijden.
De stenen hoeven niet meer uit de straat.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Natuurlijk niet dan was het 1 op 9 geweest.
Ik ben wel iets van rijstijl veranderd minder gas bij het wegrijden.
De stenen hoeven niet meer uit de straat.

Vermoed eerder dat je een waarschuwing van de gemeente hebt gekregen. Die blijven natuurlijk niet aan de gang met elke keer opnieuw het plaveisel restaureren.......
 

CaseyBasey

Actief lid
Op 24 augustus meldde ik hier dat mijn Yeti in week 33 gemaakt was en op 20 augustus op transport naar Nederland was gezet.
Nadien leverde navraag bij de dealer geen nadere informatie op. Tot mijn telefoontje van vandaag. De auto staat in Leusden. Als de beschermlaag eraf is gehaald en de juiste banden eronder gezet wordt hij a.s vrijdag of maandag 13 september bij de dealer gelost. Oplevering aan mij volgende week donderdag of vrijdag.

Eindelijk.....
 

Wasmachineman

Forumguru
Eindelijk Kees, ga je nog eerder kijken bij de dealer? Alkmaar?
Lock, voor jou ook bijna, was wel iets langer dan ik moest wachten dus beetje pech. Veel plezier ermee vrijdag.

DSG rijdt fantastisch!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan