Mijn Yeti is bijna in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaseyBasey

Actief lid
De eerste rit zit er op!

De goede zit nog niet gevonden, dat kan nog wel even duren.
Nogal met de display zitten kl*ten. De kilometertotaalteller werd in eerste instantie alleen getoond bij stilstaan; tijdens het rijden werd daarvoor in de plaats de snelheid in mph gegeven. Dat is nu opgelost.
Verder vind ik het nog een beetje eng; in zo'n gloednieuwe auto rijden. En nu ik thuis ben kijk ik elke 10 minuten of ie nog (zonder schade) voor de deur staat!

Aflevering ging perfect. Meer dan uur uitleg gekregen. Ik mocht de auto zelf onthullen door een fluwelen doek die er overheen lag te verwijderen. Meegekregen: volle tank, emmer met was- en poetsspullen, 2 lifehammers, reservelampen, liter olie, fles wijn.

Eerste foto's: zie m'n persoonlijk album.

N.B.
Rosinfield, jij hebt blijkbaar de mogelijkheid om een (visueel) signaal in te stellen bij een snelheidsoverschrijding. Kan ik bij mij nog niet vinden. Hoe doe je dat?
 

Tallguy

Forumguru
Gefeliciteerd! Foto's heb je ook op de juiste locatie gemaakt...daar waar je een Yeti zou verwachten :grin:
Heb je geen parkeersensoren genomen? Is wel erg handig (had ik op de O2 ook, nu heb ik ze zowel voor als achter)

Die snelheidsmelding zit in het MDC menu...als je die niet ziet moet je eens bij de setup kijken wat voor meldingen je kan aan/uitzetten (ik heb die optie iig wel op mijn Elegance). Speedwarning heet dat ding.
De 2 lifehammers hebben ze toch (neem ik aan) gemonteerd voor je?
 

EdK

Forumguru
Man wat ben je vroeg terug !! had je pas om 20.00 uur terugverwacht op het forum.

En stond je al om 13.00 in de startblokken ?? of was het al om 12.00 uur ?
 

Wasmachineman

Forumguru
En wederom een erg mooie Yeti op de weg! Ik wens je nog vele mooie jaren in deze auto!
En gelijk je handschrift aanpassen Kees.
 

CaseyBasey

Actief lid
@Kensei
Mijn parkeersensor is de trekhaak.
Ik vrees dat mijn Active+ een eenvoudiger dispay en bijbehorend menu heeft, setup heb ik (nog) niet gevonden.
De 2 lifehammers zijn bij de voorstoelen gemonteerd.

@EdK: kwart voor 2 bij dealer, kwart over 3 rijden, 5 uur thuis.
 

Tallguy

Forumguru
Trekhaak als parkeersensor...moest daar wel even goed om lachten :cheer:
Alleen werkt die niet voor de hoeken van je auto...da's dan weer minder.

Maar veel plezier ermee!
 

corsaar

Senior Member
Gefeliciteerd CB mooie auto met trekhaak, handig hoor ik heb nog een bak met stenen staan wil je nog oefenen ?
 

Rosinfield

† In Memoriam
gefeliciteerd! Had ik ook, dat ik constant ging kijken of er nog niemand tegenaan was gekomen. Die snelheidsoverschrijding is gewoon 1 van die parameters waar je doorheen scrollt met dat knopje aan het eind van de ruitenwisserhandle. Staat iets van km/h en dan ---. Zou ik dus zo laten, want dat wil je niet! Ik heb vandaag voor het eerst met een fiets op de door mij bevestigde fietsendrager gereden. Werkt goed. Lekker rijden morgen en hoop dat je je zit vindt!
 

CaseyBasey

Actief lid
Okay, ik snap het. Er was inderdaad 1 scherm met km/u met uitsluitend streepjes. Daar kan je dus je eigen limiet invullen.
Mooi dat je fietsenklus gelukt is.
 

Rosinfield

† In Memoriam
dat had ik dus in het begin, al uitproberend, per ongeluk op 35 gezet. En ik maar denken, vanwaar elke keer dat gepiep?
 

Rosinfield

† In Memoriam
125/130 dan, zou ik zeggen. Maar ik doe het niet, heb een heel stabiele rechtervoet en heel af en toe moet je ook even kunnen versnellen, bv als je iemand inhaalt en die gaat dan ineens gas zitten geven, terwijl er ook nog iemand achter je zit.
 

EdK

Forumguru
behalve het geluid van de magnetron, want dan weet ik dat me eten eindelijk klaar is.

En om me snelheid te controleren hebben we de politie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan