Mijn Skoda App issues

Pendragon

Forumguru
Tja... Ik zeg ook ik geloof er niks van...en dat is wat anders dan ik weet dat het zo is. Ik kan het dus niet bewijzen. Jij noemt het een professioneel bedrijf, maar als je zo beroerd omgaat met een goed werkende App en deze totaal om zeep helpt met iets nieuws, is bij mij het woord professioneel ver te zoeken.
 

Rallye

Forumguru
De tweede versie van de MijnSkoda-app is inderdaad een draak. En dus doet Pon ze niet wat ze zeggen te doen (of in dit geval: na te laten, namelijk het registreren en verzenden van gegevens) en zijn hun servers onbetrouwbaar? Dat gaat mij wat ver.
 

Pendragon

Forumguru
De tweede versie van de MijnSkoda-app is inderdaad een draak. En dus doet Pon ze niet wat ze zeggen te doen (of in dit geval: na te laten, namelijk het registreren en verzenden van gegevens) en zijn hun servers onbetrouwbaar? Dat gaat mij wat ver.
Ze gaven zelf aan in een verklaring dat met de nieuwe app hun servers zoveel kregen te verwerken dat de servers problemen kregen. Ik ben zelf ICT-er en als je dat zo hebt uitgerold dan noem ik ze prutsers. Totaal niet goed getest (stress testen) etc. Voordat je het daadwerkelijk in productie neemt. Daarbij zorg je altijd voor extra capaciteit of bij problemen zorg je snel dat je extra capaciteit hebt. Daarnaast moet je zorgen voor een fallback. Die hadden ze ook niet. Nee ze prutsten nog maanden verder en herhaalden naar de gebruikers steeds hetzelfde. Tot op vandaag werkt nog steeds niet alles en ben ik nog steeds ritten kwijt. Je kunt het 100 keer melden, maar een tevreden antwoord krijg je niet. Samengevat: prutsers.
 
manmanman

Zucht... weer eens een probleem met die kneuzige Skoda-app. Dacht hem maar weer eens te gaan gebruiken na de rampzaligheid een tijd geleden, maar kom bij de confirmatie bij stap 13: keuze dealer. Ik kan op 'bevestig' drukken wat ik wil... er gebeurt niks. Alle vergelijkbare 'bevestig'-knoppen bij de vorige stappen werkten wel.
Testen ze zoiets nou niet fatsoenlijk? Bezuinigd op één of andere flutontwikkelaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Mali

Wilmar

Nieuw lid
Ik heb de knoop doorgehakt; morgen bouwt de dealer de module uit. Ze doen dat met de nodige tegenzin, want uiteraard is de maker van de ellende (Pon/Mind) niet thuis als het gaat om vergoeding van hun kosten. Ik heb afgesproken dat ik al mijn geld terug krijg. Een half jaar goed kunnen gebruiken en daarna vier maanden ellende.

Wilmar
 

Pendragon

Forumguru
The story continues... Vandaag mijn Android toestel geupdate naar Android Pie... Gevolg. De app diet niks meer, ondanks dat hij zichzelf ook weer geupdate heeft....
11f9623bc9b39be236a7d0a631916faf.jpg
 
Bij mij dus ook hetzelfde verhaal, terwijl ik afgelopen week nog een mail van ŠKODA Customer Care heb ontvangen met de mededeling dat met de nieuwe update de meeste problemen zouden zijn opgelost. Niet dus. Doet nu helemaal niks meer.
 

Wilmar

Nieuw lid
Ik ben zo blij dat ik heb besloten om die ellende te laten uitbouwen en mijn geld heb teruggekregen. Zouden meer mensen moeten doen. Sinds begin mei zijn ze bij Pon al aan het klooien In bijna vijf maanden moet je zoiets toch goed op de rails hebben, maar het heeft er alle schijn van dat ze steeds verder van huis komen.
 

EdK

Forumguru
In bijna vijf maanden moet je zoiets toch goed op de rails hebben
Mooie soap toch
Vraag je vrouw maar hoelang GTST al bezig is...
Wel alles wat korter duurt is een flop...
Dus PON nog ff volhouden anders moeten jullie je verantwoorden bij RADAR of dergelijke programma's

:deuk::deuk::deuk::deuk::deuk:
 

hemi24

Forumguru
Hahaha, leuk om te lezen dat VAG vrijwel dezelfde problemen lijkt te ondervinden met connect apps als die bij PSA ook zich voordoen..!
Daar ook veel problemen met het verbinden en uitwisselen van ritgegevens.
 
Bovenaan Onderaan