Mijn Skoda App issues

bing69

Actief lid
Afgelopen week in de vakantie een update gehad (ios) auto gelijk kwijt.
Moet mijn persoonlijke gegevens invullen, inmiddels al tig keer gedaan maar zonder resultaat!!

Meer mensen daar last van of heeft iedereen al de moed opgegeven?
 

johnboy

Donateur
Kan wel inloggen en ritten zijn zichtbaar, ook in de UK.

Wel alle meldingen van de app staan weer aan...

Skoda Connect app daarentegen werkt niet meer bij sinds vrijdag. Vraag staat uit bij Skoda.
 

Michel

Forumguru
Bij mij werkt het nu redelijk. Alleen het icoontje bij Remblokken is groen, de rest is grijs. En het duurt een tijdje voordat de volledige informatie van een rit compleet is. Met name het verbruik laat lang op zich wachten. Ik word nu in ieder geval niet meer om de haverklap uitgelogd. Alleen zijn de ritten van de oude app nog steeds niet zichtbaar en ik vermoed dat die ook niet meer beschikbaar komen.
 

johannesberg740

Actief lid
Is My skoda app gratis om te registreren of moet je een bepaald soort abonnement aanschaffen?
Hoe werkt dat eigenlijk?

Gelukkig gratis, wel even registreren.

Niet helemaal waar. De app zelf is inderdaad gratis. Je moet alleen wel een Skoda App module in je auto hebben. Gegevens haalt hij uit de boordcomputer,.maar is uiteindelijk een apart kastje onder de motorkap.

Daarnaast werkt het wel met een soort van Abonnement.
 

klousf

Lid
het een en ander, maar niet alles zoals de vorige app van 2 maanden geleden. Het is nog steeds onvolledig en buggy.
 

bing69

Actief lid
Bij de eerste nieuwe installatie van de vernieuwde app :tongue: kon je kiezen (IOS) of je google of apple kaarten wilde. Kun je dit achteraf nog wijzigen? Kan het nl nergens vinden!
 

johnboy

Donateur
Klopt, ik heb na 1,5 week nog geen reactie van Skoda. Drama, niet alle ritten beschikbaar, inloggen lukt nu wel meer, maar ritten, status auto niet oke nog.
 

El Fuego

Senior Member
Na het lezen van de Superb brochures was ik best happy over de mogelijkheden van Skoda Connect. Met name de mogelijkheid van het via je app voorverwarmen en koelen van de auto leek mij wel een gave feature. Vervolgens natuurlijk op dit forum gezocht naar de ervaringen en in dit lijntje terecht gekomen. Halverwege maar gestopt en de conclusie getrokken dat de mijn Skoda Pon-app mijn telefoon voorlopig niet gaat vervuilen. Wat een bak ellende lees ik zeg....... en als ik het goed heb begrepen zit het remote voorverwarmen en koelen niet in de NL-versie van Skoda Connect. Heb ik dat goed begrepen? Zou ruk zijn.
 
Na het lezen van de Superb brochures was ik best happy over de mogelijkheden van Skoda Connect. Met name de mogelijkheid van het via je app voorverwarmen en koelen van de auto leek mij wel een gave feature. Vervolgens natuurlijk op dit forum gezocht naar de ervaringen en in dit lijntje terecht gekomen. Halverwege maar gestopt en de conclusie getrokken dat de mijn Skoda Pon-app mijn telefoon voorlopig niet gaat vervuilen. Wat een bak ellende lees ik zeg....... en als ik het goed heb begrepen zit het remote voorverwarmen en koelen niet in de NL-versie van Skoda Connect. Heb ik dat goed begrepen? Zou ruk zijn.

Zit er niet in. Of het moet nog veranderen.
 

johannesberg740

Actief lid
Na het lezen van de Superb brochures was ik best happy over de mogelijkheden van Skoda Connect. Met name de mogelijkheid van het via je app voorverwarmen en koelen van de auto leek mij wel een gave feature. Vervolgens natuurlijk op dit forum gezocht naar de ervaringen en in dit lijntje terecht gekomen. Halverwege maar gestopt en de conclusie getrokken dat de mijn Skoda Pon-app mijn telefoon voorlopig niet gaat vervuilen. Wat een bak ellende lees ik zeg....... en als ik het goed heb begrepen zit het remote voorverwarmen en koelen niet in de NL-versie van Skoda Connect. Heb ik dat goed begrepen? Zou ruk zijn.

Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar. Skoda Connect is de app van de VAG-groep en MijnSkoda is van de familie Pon. Skoda Connect kan veel meer. Auto laten claxoneren bijvoorbeeld. Volgens mij is de MijnSkoda App alleen maar voor het uitlezen van gegevens van de auto zonder dat je input kan geven.
 
Bovenaan Onderaan