Mijn Skoda App issues

De Stip

Forumguru
Is Skoda Connect voor Columbus gebruikers misschien? Of is de functionaliteit ervan afhankelijk van het type Skoda dat je hebt?
 

Rallye

Forumguru
Skoda Connect is voor Skoda’s die een moderne Amundsen of Columbus hebben, ongeveer 2018 en later. Vanaf woensdag via Smartlink ook voor Skoda’s die dat hebben (zo hoop ik).
 

De Stip

Forumguru
Dat hoop ik ook @Rallye , want dan hoor ik bij die "gelukkigen". We gaan het zien, op 6 mei weten we meer....

Voor nu een gedenkwaardige avond gewenst voor de mede forumleden met hun geliefden en morgen een fijne bevrijdingsdag.
 

Pendragon

Forumguru
Skoda Connect is voor Skoda’s die een moderne Amundsen of Columbus hebben, ongeveer 2018 en later. Vanaf woensdag via Smartlink ook voor Skoda’s die dat hebben (zo hoop ik).
De functionaliteit verschilt heel erg. Wij met onze Karoq kunnen er relatief weinig mee, behalve dat ik een rit remote naar de auto kan sturen vanuit de App. In de Columbus heb ik met het abonnement dan alleen online diensten, waarbij ik een paar knoppen heb voor interessante informatie en file informatie komt via online sources in plaats van tmc.

In de Kodiaq kun je de auto ook remote bedienen met een aantal functies. @Corné de Kluijver heeft dat ook en daar heb ik dat ook gezien. Echt onnozel dat er verschil is en daar kom je pas achter als je de auto hebt. Op de website van skoda.nl staat een overzicht van de beschikbare functies.
 

De Stip

Forumguru
Toevallig is er zojuist een iOS update van de MySKODA app. Ik zie er geen wijzigingen in, maar die zullen dan vooral onderhuids zijn.
 

jongetje

Forumguru
De laatste rit in mijn app. Is van januari. De rest werkt wel. Hebben meer mensen/ auto's daar last van?
 

Spector

Forumguru
Dan heb je nog geluk, die van mij is van juli 2018 :D
Plus elke keer een melding dat de voorkeurs dealer niet is ingesteld terwijl dit wel het geval is...
En nu een melding dat de app wegens onderhoud vandaag tussen 19/22.00 uur niet beschikbaar is.
 
Bovenaan Onderaan