Mijn Skoda App issues

Spector

Forumguru
Geen notificaties, niet in kunnen loggen met de opgegeven code dus weer uitloggen - opnieuw inloggen en opnieuw een code opgeven. Ik heb de hoop al lang opgegeven en kijk zelden nog naar de app...
 
D

Deleted member 24009

Zojuist Skoda customer care maar weer eens een mail gestuurd om mijn ongenoegen te uiten. Gewoon, omdat het kan (want Outlook werkt wel). :tegek:
 

_Q_

Nieuw lid
Gisteren een mail gestuurd met de vraag wanneer alles opgelost zal zijn, en dat ik nu betaald heb voor een niet werkend product (achteraf de monule laten inbouwen).
Netjes een opsomming gegeven van wat er niet werkt, wat er niet meer goed werkt sinds de laaste update ( de pincode.......) en dat het op zowel iOS als op Android hetzelfde is......

Vandaag een antwoord van Skoda customer care:

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zijn er inderdaad van op de hoogte dat nog niet alle functies werken zoals het hoort. Achter de schermen wordt er hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat er steeds meer updates komen om deze problemen op te lossen.
Update 1.4.2 is inmiddels doorgevoerd. Met deze release verbeteren we de stabiliteit van de app en voorkomen we dat u wordt uitgelogd indien er geen connectie is of voertuiggegevens niet kunnen worden opgehaald. Daarnaast is de voertuiglocatie weer zichtbaar op de kaart. Binnenkort volgen meer updates.

Ik bied u nogmaals mijn excuses aan voor de overlast. En nogmaals hartelijk bedankt voor uw geduld.



Met vriendelijke groet,

Angelique Buo
ŠKODA Customer Care
vWx1dfvrvZtxeCSVXIFH7QRxnim2goE-bSsv96cwLXgb0byOg3SpJWNsuL41q5hgf6dHS-7CXoat4a04E1_0AyTxHKEkjc2HZVNl1LlTUlYm0-Q-gquVs-bMkI-DaGEN0J_7Vs1kcQh4jvw7VVf-nRs2Z39yukhbvenv3vA8eLPFwKvk73pO6UBnatIq5aIftiJV=s0-d-e1-ft
 
D

Deleted member 24009

Die opmerking over niet meer uitgelogd worden kunnen ze ook wel weglaten want dat gaat nog steeds fout....
 

Michel

Forumguru
Bij mij kunnen nu de voertuiggegevens niet meer worden opgehaald. Zullen ze bij Pon hebben gezien dat de auto ruim een week heeft stilgestaanen daarom maar mijn autogegevens gedelete? :banghead:

Er zit nog steeds weinig verbetering in...
 

johnboy

Donateur
Bij mij kunnen nu de voertuiggegevens niet meer worden opgehaald. Zullen ze bij Pon hebben gezien dat de auto ruim een week heeft stilgestaanen daarom maar mijn autogegevens gedelete? :banghead:

Er zit nog steeds weinig verbetering in...
Hier ook (weer). Wel net nwe pincode moeten aanmaken, kan ongeduld zijn van mijn kant. Ik probeer t zi nog even.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Gisteren nog maar eens contact gehad met Skoda Customer Care. Volgens hun zijn na de laatste updat 1.4.2 de grootste problemen opgelost en komen er nog meer updates. Ik kan na de laatste update alleen zien waar mijn auto staat en verder werkt het voor geen meter
 

EdK

Forumguru
Volgens hun zijn na de laatste updat 1.4.2 de grootste problemen opgelost en komen er nog meer updates
tsja en die nog meer updates, zijn dat dan weer verbeteringen op de goed draaiende versie 1.4.2

heerlijk die teksten van PON, zo tegenstrijdig.

Hoe simpel had het geweest na de eerste blamage de oude versie weer ter download te zetten en met de nieuwe versie hun huiswerk opnieuw te gaan doen tot hij goed had gewerkt en dan weer ter download gezet...

Maar tsja ik zal het wel verkeerd zien.............
 

Stuiver

Forumguru
Ter info: als je auto ooit gejat wordt en ze verdwijnen naar ver richting oosten, dan kun je m niet tracken. Ik zit nu met de auto bij het blauwe rondje, terwijl de skoda nog bij de grens lijkt te staan....

Voor de duidelijkheid: mijn auto is NIET gestolen ;)
 

Bijlagen

  • E0A6C374-B65D-41FB-BF3F-4B2E109C75D6.png
    E0A6C374-B65D-41FB-BF3F-4B2E109C75D6.png
    492,7 KB · Weergaven: 58
Bovenaan Onderaan