Mijn Skoda App issues

CharlesTucker

Forumguru
Bij mij zijn nu alle lichten op groen en de rijscore doet het ook weer.
Mwaah, niet te vroeg juichen, bij mij stond een paar weken geleden ook alles op groen, maar kreeg wel af en toe een pushmelding, "er is een storing in je auto opgetreden", in de app en in de auto niets over te vinden, ook niets te merken. Maar toen eens al die groene lampjes afgelopen, bij eentje stond dat het mistachterlicht brandde (deed ie niet overigens, heb ik buiten gechecked). Nu is dat weer verdwenen, maar accustatus en koelwatertemperatuur zijn weer grijs. Kortom, nog steeds een onbetrouwbaar zooitje.

(En "je auto" ?, heb ik met die script-kiddies die dit in elkaar geprutst hebben op school gezeten of geknikkerd of zo"? Normaal gesproken hecht ik daar niet zo'n waarde aan uw of je, maar bij dit soort prutsers stoort het me)
 

dn-co

Actief lid
Kijk, kijk, er zit vooruitgang in. Bij mij zijn nu alle lichten op groen en de rijscore doet het ook weer. Zal het dan ooit nog helemaal goed komen? Ik denk dat ik het met mijn O3 niet meer mee ga maken
e325405a1f927381044b88dad0bf821c.jpg
Bij mij is ook alles groen, zelfs het AdBlue peil is volgens de app in orde..........

Nu nog een AdBlue systeem in laten bouwen en alles klopt:maakmegek:
 
Er is inderdaad een verbetering waar te nemen alleen het icoontje voor de handrem werkt niet want het blijft wit of ik mijn handrem nou aantrek of niet. Parkeren werkt niet en de rijstijl score vind ik ook nog onduidelijk. Maar ik heb goede hoop dat het na 6 maanden ellende toch nog goed gaat komen.
 
Er is inderdaad een verbetering waar te nemen alleen het icoontje voor de handrem werkt niet want het blijft wit of ik mijn handrem nou aantrek of niet. Parkeren werkt niet en de rijstijl score vind ik ook nog onduidelijk. Maar ik heb goede hoop dat het na 6 maanden ellende toch nog goed gaat komen.
Ik heb geen rijstijlscore meer. Nu geeft hij alleen aan dat de anderen al zijn begonnen.

Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2S met Tapatalk
 
D

Deleted member 24009

Ben benieuwd welke anderen dan al begonnen zijn. Ik in ieder geval nog niet volgens deze kansloze app......
 

Edwin

Lid
Ja auto is in beweging met de motor aan... Ja, dat klopt aangezien ik er in rij..... Deze meldingen krijg ik de afgelopen week...
 

Michel

Forumguru
Die meldingen hangen volgens mij samen met het moment waarop het start-stop systeem de motor start. Ik krijg deze meldingen meerdere keren per rit. Ik ben er nog niet achter waar ik dit kan uitzetten.
 

BWK

Lid
Heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu kan ik de verschillende notificaties wel aan/uit zetten (deze instellingen waren eerst allemaal disabled).
Meest vreemde vind ik dat er veel verschillende storingen zijn maar dat niet iedereen deze heeft.
Zo doet de huidige locatie bij mij het altijd.
Heb nu voor het eerst groene icoontjes bij onderdeel alle systemen eerst was er maar 1 groen.
 

klousf

Lid
Bij mij ziet de app er na 6 maanden weer gekleurd 'groen' uit, maar nu krijg ik geen enkele notificatie meer als de auto in beweging komt of een bepaald gebied in komt.
 

Michel

Forumguru
De beschikbaarheid van de rijstijl score schommelt erg. Soms heb ik binnen een uur al data en soms mag je er dagen op wachten. Voor wat de informatie waard is, want ondanks dat ik vaak dezelfde route onder dezelfde omstandigheden op dezelfde tijdstippen rijd verschillen de scores nogal. Het verbruik is vaak hetzelfde, maar het ene moment vindt het systeem dat ik "groen" rijd en de andere keer helemaal niet.
 
Ja, dat klopt. Hij kijkt ook hoe snel je optrekt en opschakelt geloof ik.
Ik bedoel overigens niet de ritscore maar de rijstijlscore. Tot en met gisteren stond er weer dat de rest al was begonnen.

Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2S met Tapatalk
 

Michel

Forumguru
De ritscore wordt volgens mij weer opgemaakt aan de hand van de rijstijlscore. Als PON voor de rijstijl score van je verschillende ritten nog geen cijfers heeft berekend voor een nieuwe week (en dat loopt nog wel eens een aantal dagen achter, zie mijn vorige opmerking), komt er ook geen rijstijlscore naar voren.
 
De ritscore wordt volgens mij weer opgemaakt aan de hand van de rijstijlscore. Als PON voor de rijstijl score van je verschillende ritten nog geen cijfers heeft berekend voor een nieuwe week (en dat loopt nog wel eens een aantal dagen achter, zie mijn vorige opmerking), komt er ook geen rijstijlscore naar voren.
Nee, ik had wel al ritscores voor de maandag en dinsdag.

Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2S met Tapatalk
 
Zal ik ook een duit in het zakje doen?
Heb de 23e mijn nieuwe Octavia Combi opgehaald en ben nu bezig met het installeren van de " Mijn Skoda" app.
Ik kan registreren, code invoeren en dan moet ik mijn kenteken invoeren.
Daar begint het dan, mijn kenteken is niet connected.
Voer je kenteken opnieuw in. Wat heeft dat voor zin om dit nog een keer te doen met dezelfde uitkomst?
Wat doe in fout?
 

EdK

Forumguru
Ach doe het maar over een maand nogmaals, je kenteken staat nog niet op de harde schijf bij PON / VAG
Had een vergelijkends iets verleden jaar ook bij mijn Fab3, voerde ook mijn kenteken in en deze was nog niet bekend bij hun.
Tsja het is iets te simply clever voor PON / VAG blijkbaar
 
Bovenaan Onderaan