Mijn Skoda App issues

EdK

Forumguru
Nou ja opgelost... Ik zie weer wat, maar er missen nog steeds dingen.
Dat je er nog zoveel tijd in steekt Pendragon ?
Als je het dan eindelijk draaiend hebt met een beetje massel dan ga je deze wagen inleveren en begint de ellende weer met de Karoq..... :pieker::pieker::pardon:

Als je dan tijd overhebt dan weet ik nog wel wat nuttigers hoor !!!
 

Pendragon

Forumguru
Dat je er nog zoveel tijd in steekt Pendragon ?
Als je het dan eindelijk draaiend hebt met een beetje massel dan ga je deze wagen inleveren en begint de ellende weer met de Karoq..... :pieker::pieker::pardon:

Als je dan tijd overhebt dan weet ik nog wel wat nuttigers hoor !!!
Ik steek er niet zoveel tijd in hoor. Komt gewoon vanzelf voorbij Het achter de Karoq bestelling aanzitten kost meer tijd helaas.
 

CharlesTucker

Forumguru
Hmm, tijdje geen problemen gehad met de app (ook niet veel naar gekeken, het is voor mij niet meer dan een gimmick waar de lol heel snel vanaf is). Maar sinds disdag weet ie regelmatig te melden dat er een storing in m'n auto is opgetreden. Daar lijkt de auto dan zelf niets van te weten, geen merkbare problemen, geen waarschuwingslampjes en in het status-scherm van de Columbus geen meldingen, auto rijdt prima. Overigens komt die melding als push notification, als ik de app zelf open is er ook niets van een storing te vinden. Meer mensen hier last van?
 

Rocket013

Nieuw lid
Hmm, tijdje geen problemen gehad met de app (ook niet veel naar gekeken, het is voor mij niet meer dan een gimmick waar de lol heel snel vanaf is). Maar sinds disdag weet ie regelmatig te melden dat er een storing in m'n auto is opgetreden. Daar lijkt de auto dan zelf niets van te weten, geen merkbare problemen, geen waarschuwingslampjes en in het status-scherm van de Columbus geen meldingen, auto rijdt prima. Overigens komt die melding als push notification, als ik de app zelf open is er ook niets van een storing te vinden. Meer mensen hier last van?

Yep, heb hier ook last van sinds Za 06-10......4-5 meldingen achter elkaar soms. Niets aan de hand met auto.
Heb de App van mijn telefoon gehaald. Super irritant en je kan er voor de rest toch niks bijzonders mee.
 

EdK

Forumguru
Goh hebben ze het rode ledje in portier eindelijk gerepareerd bij jullie wagens ?
Al die jaren kan ik zo zien of hij op slot staat. ( in een oogwenk )
 

B.Stuurder

Forumguru
De koppeling met Parkmobile werkt niet goed. De app geeft aan dat je betaald moet parkeren, dat kun je via de Skoda app ook aanzetten en dan zou hij automatisch af moeten schakelen als je wegrijdt. Niet dus! Waarmee meteen de toegevoegde waarde van tafel is geveegd.
Sterker, ik ondervind rare problemen met de originele PM app als ik daar dan uiteindelijk mijn parkeeractie wil afsluiten.
Wat een waardeloze troep zeg, deze "verbeterde" versie!
 

Pendragon

Forumguru
Kijk, kijk, er zit vooruitgang in. Bij mij zijn nu alle lichten op groen en de rijscore doet het ook weer. Zal het dan ooit nog helemaal goed komen? Ik denk dat ik het met mijn O3 niet meer mee ga maken
e325405a1f927381044b88dad0bf821c.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Kijk, kijk, er zit vooruitgang in. Bij mij zijn nu alle lichten op groen en de rijscore doet het ook weer. Zal het dan ooit nog helemaal goed komen? Ik denk dat ik het met mijn O3 niet meer mee ga maken
e325405a1f927381044b88dad0bf821c.jpg
Meh, maar hij zegt niks meer over op slot en het voltage van de accu is 14,4. Hij communiceert alleen als je rijdt lijkt het..

Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2S met Tapatalk
 

Pendragon

Forumguru
Meh, maar hij zegt niks meer over op slot en het voltage van de accu is 14,4. Hij communiceert alleen als je rijdt lijkt het..

Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2S met Tapatalk
Bij mij laat hij wel zien dat hij op slot is of niet. Bij mij is de accuspanning 12,35.
667230e75d38b9dffefd0a84d2bc372f.jpg
 
Bovenaan Onderaan