Bael
Forumguru
Opvallend was het percentage RS'en dat ligt in NL helaas beduidend lager
Zeer mooie exemplaren gezien![]()
Nu dacht ik eerlijk gezegd dat jullie Nederlanders wat voorsprong hadden op dat vlak.
Het zal hier dus toch zo slecht nog niet zijn

Opvallend was het percentage RS'en dat ligt in NL helaas beduidend lager

sinds de tax-hervorming in Vlaanderen zijn de taxen belachelijk laag op voor bepaalde modellen zoals de vRS. Vroeger betaalde je een 5000euro tax op een wagen van meer dan 211pk, nu amper 3 a 400euroOpvallend was het percentage RS'en dat ligt in NL helaas beduidend lager
plus het feit dat de vRS nog redelijk geprijsd is in belgie,maakt dzt het aandeel vRS-en groot is binnen de groep autoliefhebbers 
Ik heb voor mijnen RS zelfs maar 172 inschrijving betaald.sinds de tax-hervorming in Vlaanderen zijn de taxen belachelijk laag op voor bepaalde modellen zoals de vRS. Vroeger betaalde je een 5000euro tax op een wagen van meer dan 211pk, nu amper 3 a 400europlus het feit dat de vRS nog redelijk geprijsd is in belgie,maakt dzt het aandeel vRS-en groot is binnen de groep autoliefhebbers
![]()

had het al eens aangegeven, mss bij volgende meeting 1of andere batch of eventueel gewoon een etiket maken om op de vest te plakken met de forumnaam en echte naam maken.Spijtig dat het zo duur is, denk dat bijna iedereen wel z'n forumnaam als nr.plaat zou willen. Zouden we elkaar makkellijker herkennen.
trek jij dan zo hard op je wagen ?<--- herkenbaar zat denk ik?

Bewerkte kentekenplatenfoto's van @Goofy@5E geeft veel duidelijkheid, voor wie bij welke auto hoort. Helaas is het lijstje niet compleet.
Ik heb nog ergens een foto waar ik bij mijn wagen sta (met totaal andere meeting), eens kijken of ik die toe kan voegen hier.
@Corné de Kluijver
Wel ik doe altijd mijn uiterste best om toch iets te laten doorgaan. Maar de essentie van deze is meetings is dan ook "meet & greet". dus met de essentie om over wagens te praten en gewoon gezellig samen te zijn. De rit naar doel konden we niet doen wegens er geen auto clubs worden toe gelaten daar. en de testrit kon gedaan worden in iets andere vorm. met mij achter het stuur...
toch schuur het bij me, als ik zeg dat ik kom dan kom ik. en gelijk om welke reden dan ook zal ik blijven(of er moet iets erg gebeurd zijn in mijn naaste omgeving). uit beleefdheid alleen al. ik begrijp je standpunt ook, maar toch..
ik denk dat daarin belgen & Nederlanders (niet allen) toch in verschillen...
just my 2cents..
Grtz, Bram