Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

Cordoba

Forumguru
Was gezellig weer heren . Wat me wel opviel is dat mijn bolide 1 van de oudere generatie was die erbij stond.

Komt omdat ik tussendoor even weg was (ik heb je dus gemist): deze meeting vooral O3's en wat S3's, en de andere modellen waren minimaal vertegenwoordigd.
(Mijn F1 was de enige, jouw O1 ook volgens mij, geen S1, F2 en O2 volgens mij, en ik dacht ook geen Yeti, Roomster of Rapid)
 

DeJee

Lid
1ste keer dat ik hier aanwezig was, leuke ervaring, leuke mensen leren kennen en mooie rs'sen gezien! Volgende keer ben ik er zeker weer bij! Bedankt aan Bram, als organisator van de meet! Bedankt aan Philippe voor de lekkere koffiekoeken! Bedankt aan de mensen die foto's hebben genomen(wanneer komen deze online? :tongue: )

Kan er iemand voor mij de persoon taggen met de blauwe rs,wit opschrift op de banden, semi slicks banden?

Grtz J-Man
 

philippe bakker

Forumguru
1ste keer dat ik hier aanwezig was, leuke ervaring, leuke mensen leren kennen en mooie rs'sen gezien! Volgende keer ben ik er zeker weer bij! Bedankt aan Bram, als organisator van de meet! Bedankt aan Philippe voor de lekkere koffiekoeken! Bedankt aan de mensen die foto's hebben genomen(wanneer komen deze online? :tongue: )

Kan er iemand voor mij de persoon taggen met de blauwe rs,wit opschrift op de banden, semi slicks banden?

Grtz J-Man
Is dat caby ???
 

CDK

Forumguru
Naast dit alles zal er ook de mogelijkheid zijn om de Superb 280 PK te testen. Natuurlijk word hier met manieren met gereden ! anders zal ik zelf persoonlijk de optie tot rijden stopzetten laat me daar duidelijk in zijn !

Even een kritische noot @Tuner111, moet ook kunnen denk ik? Dit was eigenlijk de enige activiteit op de meet en daar was kennelijk op voorhand al een streep doorgehaald. Ik hoorde diverse mensen hierover 'mopperen' dat er alleen maar meegereden mocht worden en niet meer zelf rijden. Hoe komt het dat het zo gelopen is?
 
Mohge allen . Ook ik vond het een super dag , maar dat zijn de meetings eigenlijk altijd toch . Jammer dat ik niet mee kon eten en als ik hoor hoe laat het geworden is beter (voor mij ) ook haha .
Maar nu weer verder met Formule 1 , had al een uur gemist . En wellicht kom ik sommige van jullie tegen in Spa 25 augustus
 

Antera

Donateur
Je haalt de woorden uit me mond @Corné de Kluijver wilde het ook net gaan vragen dat vond ik ook wel jammer dat we zelf niet mochten sturen.

Daarnaast horen we graag jouw mening over het verloop van de dag. Het stukje VCDS aanpassen en laten zien wat het allemaal doet is er helaas niet van gekomen. Door de drukte die ik zowaar weer had toen me laptop in de lucht kwam waren mensen al nieuwsgierig en kwamen een kijkje mee nemen
 

Homie

Actief lid
Het was ook voor mij de eerste keer dat ik een meeting heb bijgewoond. Moet zeggen dat het een aangename dag is geweest. Veel nieuwe mensen leren kennen en 1 en ander opgestoken. Enige minpuntjes waren idd de rondrit die niet doorgegaan is en het zelf rijden met de superb 280. Voor de rest was alles dik in orde. Merci.
@philippe bakker bedankt voor de koeken, @Goofy toffe en smakelijke locatie uitgekozen en @Tuner111 bedankt voor de organisatie.
:thumbsup::thumbsup:
 

Arreslee

Senior Member
Al met al was het een mooie dag.
Goed geregeld, heerlijke catering bij de dealer.

Verder was het eten 's avonds , zoals ik gewend ben in België, heerlijk.

Leuke gesprekken gehad, al ken ik niet iedereen persoonlijk. Tenslotte was dit pas de 2e keer dat ik bij een meeting aanwezig ben.

Uiteindelijk heb ik de auto om 00:20 op de oprit bij huis geparkeerd.

Bedankt voor alles en tot een volgende keer.
 

Tuner111

Forumguru
Dan even een woordje van mijn kant :D


Ik bedank iedereen die er was, het was weer een top meeting !

Ik bedank ook @Goofy@5E Voor al wat je gedaan hebt.. ! DIKKE DIKKE merci man ! :dankje:

ook bedankt ik @philippe bakker ! Dikke merci voor de zeer lekker koeken !!!!!

Even ook een woordje uitleg over de testritten met de superb 280pk... De dealer had mij op de dag zelf gevraagd of ik de ritten wou doen. dit voor de verzekering & zijn eigen gemoedsrust... ik hoop dat dit een hoop verduidelijkt.. & dat het gemopper hiermee gedaan is ;)

"Verder wil moet er me toch iets van het hart...

ik & @Goofy@5E voorzien de mogelijkheid om gezellig samen iets te gaan eten in een goede zaak. vele mensen schrijven zich in. maar als puntje bij paaltje komt zijn er vele mensen die op de meet zelf zeggen we gaan toch niet mee eten.. de zaak had voor iedereen dit voorzien & waren niet echt opgezet hiermee & ik trouwens ook niet. als je u inschrijft om mee te gaan eten... Ga dan ook !:nono::("

Voor de dealer ga ik zeker iets mooi's gaan halen :) @bartvw


Verder wil ik je zeker niet de foto's onthouden als ook enkele filmpjes..




Ik zie jullie allemaal graag volgend jaar met nog meer mensen & wagens ! nu op naar de ring :D

Grtz, Bram aka tuner111
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan