Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

LT83

Forumguru
is met iedere auto zeker? Voor de koper is hij nog te duur, voor de verkoper nog te weinig. R is nog meer liefhebbers-wagen dan een gti, vRS,... dus ergens logisch dat prijzen dan in verhouding lager liggen. Runing cost van een R is dan ook niet te onderschatten.

Dat valt toch wel mee, zal allicht wat prijzige zijn, maar lijkt mij niet schokkend qua runningcosts die golf r.
Schijfjes zijn maatje groter, misschien net wat meer verbruik en stukje extra wegenbelasting en verzekering.
Scheelt je misschien 50-80 euro in de maand.
 

leon-cupra

Forumguru
Dat valt toch wel mee, zal allicht wat prijzige zijn, maar lijkt mij niet schokkend qua runningcosts die golf r.
Schijfjes zijn maatje groter, misschien net wat meer verbruik en stukje extra wegenbelasting en verzekering.
Scheelt je misschien 50-80 euro in de maand.
met niet veel kilometers per maand scheelt het idd niet veel, maar toch... 60euro per maand is dan ook 720 per jaar, rij je er 6 jaar mee is het al 4320 euro ;)
Onlangs bandje mogen vervangen, 175euro ipv 80 euro. Bandenman ook gezien dat er 1 verkeerd afgesleten is, hup nog eens 2x 170 ....
Maar ga nu stoppen. Begin te klinken als mijn schoonmoeder. Dringend nog eens benzine gaan snuiven :maakmegek:
 

leon-cupra

Forumguru
Crauwels is de beste voor het Belgische grondgebied om dit te laten doen
Ieder mechanieker kan veren steken. Verschil zit hem wil in het feit dat crauwels wel een ferme autoliefhebber is en vroeger kon je op elk uur binnen springen. Voor een meeting snel nog setje steken om 22u , was geen enkel probleem voor crauwels. Weet niet of dit nog steeds zo is.
 

DeJee

Lid
Kean suspensions absolute aanrader!! Die mannen zien u niet als ne klant maar als ne kameraad, je hoort dat zelfs al als je een afspraak maakt 'joo, salut eh maatje' :D . Nee die mannen leveren echt prima werk. Ben daar geweest met de superb, en die lag echt plat!(zie foto) Had toen AP steken en nooit iets mee voorgehad, toch raad ik AP af voor een RS, Goeie set maar voor je RS moet je kwaliteit kiezen, AP is puur het uitzicht maar haalt al je prestaties van je wagen naar beneden.. Ik heb ST laten steken, ligt op zijn laagste (zie meeting fotos), zonder de achterste potjes (ook geen probleem voor keuring normaal). Best tevreden over kwa comfort en wegligging op de baan. Toch heeft KEAN mij gezegd dat als je puur voor prestaties gaat, je best KW neemt, deze is nog altijd het beste, kost wat meer maar je krijgt ook meer.. ST en AP zijn trouwens zustermerken van KW.
 

Bijlagen

  • 11425252_10153370587039795_3676997517314010971_n.jpg
    11425252_10153370587039795_3676997517314010971_n.jpg
    56,9 KB · Weergaven: 41
Bovenaan Onderaan