Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

philippe bakker

Forumguru
Ik heb nu een V2 eronder zitten, de streetconfort is goedkoper, maar met de V2 kan je sowieso lager gaan,en strakker in de bochten, op mijn vorige wagen ook V2 gehad zeer tevreden van hardheid ook zeer goed in te stellen.
Op mijn eerste wagen had ik een V1 maar daar heb je echt nix van confort van als je laag gaat.
Ik dacht dat v1 en V2 raketten in de 2de wereld oorlog waren :)
 

Springmuis

Actief lid
en komen die KW sets met de correcte papieren voor de keuring? of is dat een probleem?
sorry heb zo de indruk dat ik dit topic gekaapt heb maar nu we toch bezig zijn ...
 

Bael

Forumguru
en komen die KW sets met de correcte papieren voor de keuring? of is dat een probleem?
sorry heb zo de indruk dat ik dit topic gekaapt heb maar nu we toch bezig zijn ...

Deze sets worden geleverd met papieren, pas op niet alle merken!!
Laten monteren en papieren laten invullen door monteur en afstempelen. Ik zou zeggen zet hem eerst op keuringshoogte dat moet je invullen op je papier zo weet je ook als je naar de keuring gaat op welke hoogte je hem moet zetten
 

Joske

Forumguru
Crauwels is de beste voor het Belgische grondgebied om dit te laten doen
Kean suspension ook nie vergeten é Brammeke ;)

echter deze zijn vaak te druk met custom-werk, welke meer tijd kost (en ook geld trouwens..)

maar daar weet J-man vast ook wel iets over te zeggen, gezien die daar zijn static set laten steken heeft. (weet effe zijn forumnaam niet, weet wel dat ie de RS heeft met het lekkerste geluid van heel de meeting :D )
 

philippe bakker

Forumguru
Kean suspension ook nie vergeten é Brammeke ;)

echter deze zijn vaak te druk met custom-werk, welke meer tijd kost (en ook geld trouwens..)

maar daar weet J-man vast ook wel iets over te zeggen, gezien die daar zijn static set laten steken heeft. (weet effe zijn forumnaam niet, weet wel dat ie de RS heeft met het lekkerste geluid van heel de meeting :D )
Daar valt zelfs niet over te discussiëren. Dat was schitterend
 

B.Stuurder

Forumguru
Kean suspension ook nie vergeten é Brammeke ;)

echter deze zijn vaak te druk met custom-werk, welke meer tijd kost (en ook geld trouwens..)

maar daar weet J-man vast ook wel iets over te zeggen, gezien die daar zijn static set laten steken heeft. (weet effe zijn forumnaam niet, weet wel dat ie de RS heeft met het lekkerste geluid van heel de meeting :D )
Dat is @DeJee
 

philippe bakker

Forumguru
duur wel, maar geen gezever met veren die op langere termijn alleen maar voor problemen zorgen. en dan moet je toch die kost doen hoor ;)

daarom dat ik ook niet begin aan enkel veren. bij mijn volgende wagen ga ik wss van in het begin een KW DDC steken ;)
Mijn banden centrale zei me steek zoiets als de uwe versleten zijn
 
Bovenaan Onderaan