Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

RefleCs

Forumguru
Ik heb extreem weinig foto's gemaakt voor mijn doen. Maar hier is mijn bijdrage:

full

full

full

full

full

full

full

full
 

CDK

Forumguru
Even ook een woordje uitleg over de testritten met de superb 280pk... De dealer had mij op de dag zelf gevraagd of ik de ritten wou doen. dit voor de verzekering & zijn eigen gemoedsrust... ik hoop dat dit een hoop verduidelijkt.. & dat het gemopper hiermee gedaan is ;)
Dit valt onder dezelfde categorie als hieronder beschreven, toch?

"Verder wil moet er me toch iets van het hart...

ik & @Goofy@5E voorzien de mogelijkheid om gezellig samen iets te gaan eten in een goede zaak. vele mensen schrijven zich in. maar als puntje bij paaltje komt zijn er vele mensen die op de meet zelf zeggen we gaan toch niet mee eten.. de zaak had voor iedereen dit voorzien & waren niet echt opgezet hiermee & ik trouwens ook niet. als je u inschrijft om mee te gaan eten... Ga dan ook !:nono::("

Ik spreek nu uit wat anderen niet zeggen, maar wat ik wel gehoord heb. Is niet negatief bedoeld, maar puur opbouwende kritiek voor een volgende meet.
Gezien én de toerrit én de testrit niet door ging was er geen enkele activiteit behalve die van de stembanden, het was staan, hangen en babbelen. Er waren slechts 4 stoelen voorzien, dat geeft niet maar was wel vermoeiend. Dat was de hoofdreden waarom sommigen afzagen van het eten, het ging gewoon te lang duren. Dat heeft mij ook doen besluiten om op te stappen. Excuses daarvoor, als ik nu achteraf hoor hoe laat het geworden is sta ik toch noch steeds achter mijn besluit en zal daar op een andere keer op voorhand beter rekening mee houden.
 
Laatst bewerkt:

philippe bakker

Forumguru
corné zulke dingen zijn moeilijk he. misschien heeft er iemand op het forum wel een grote tuin of weide waar we es gezellig samen met zijn allen kunnen leuteren over Skoda enz. ook had ik dolgraag naar de ring meegegaan maar in het weekend lukt dat niet voor mij :(
 

CDK

Forumguru
Is zeker lastig @philippe bakker, daarom zeg ik er ook expliciet bij dat het opbouwende kritiek is. Uit ervaring weet ik hoe lastig het is én hoe vervelend afzeggingen zijn in welke zin dan ook. Ik heb een gezellige dag gehad en velen met mij, maar eenmaal thuis gearriveerd om half 7 was ik wel aan een nieuwe batterijlading toe ;)
 

Tuner111

Forumguru
Dit valt onder dezelfde categorie als hieronder beschreven, toch?

"Verder wil moet er me toch iets van het hart...



Ik spreek nu uit wat anderen niet zeggen, maar wat ik wel gehoord heb. Is niet negatief bedoeld, maar puur opbouwende kritiek voor een volgende meet.
Gezien én de toerrit én de testrit niet door ging was er geen enkele activiteit behalve die van de stembanden, het was staan en hangen, er waren slechts 4 stoelen voorzien, dat geeft niet maar was wel vermoeiend. Dat was de reden waarom enkelen afzagen van het eten. Ook mijn directe vriendengroep, dat heeft mij ook doen besluiten om op te stappen. Excuses daarvoor, als ik nu achteraf hoor hoe laat het geworden is sta ik toch noch achter mijn besluit en zal daar op een andere keer op voorhand beter rekening mee houden.

@Corné de Kluijver
Wel ik doe altijd mijn uiterste best om toch iets te laten doorgaan. Maar de essentie van deze is meetings is dan ook "meet & greet". dus met de essentie om over wagens te praten en gewoon gezellig samen te zijn. De rit naar doel konden we niet doen wegens er geen auto clubs worden toe gelaten daar. en de testrit kon gedaan worden in iets andere vorm. met mij achter het stuur... ;)

toch schuur het bij me, als ik zeg dat ik kom dan kom ik. en gelijk om welke reden dan ook zal ik blijven(of er moet iets erg gebeurd zijn in mijn naaste omgeving). uit beleefdheid alleen al. ik begrijp je standpunt ook, maar toch..

ik denk dat daarin belgen & Nederlanders (niet allen) toch in verschillen...

just my 2cents..

Grtz, Bram
 

Arreslee

Senior Member
Heren,
Laten we dit niet escaleren.
Beiden hebben gelijk.
Ik ben het met Corné eens, het middagprogramma was wat karig en als het dan nog om welke reden wordt versoberd dan blijft er weinig over om voor te blijven.
Ook ik heb met de gedachte gespeeld om eerder te vertrekken, echter en dat ben ik met Bram eens, ik had de afspraak om te gaan eten gemaakt.

Ben het niet met Bram eens dat het een verschil tussen Belgen en Nederlanders zou zijn.
Ik ken ook Belgen die zich niet aan gemaakte afspraken houden. Dit terzijde.

Ben mij bewust dat een aantal mensen er veel tijd en moeite in gestoken hebben, maar laten we ervan leren.
Dit betekend niet dat het etentje moet worden afgeschaft, dat was reuze gezellig.

Maak er nog een mooie zondag van.
Groeten Edwin
 

leon-cupra

Forumguru
@allen die "opbouwende"kritiek hebben: neem zelf het initiatief en probeer zelf zo eens een meeting te organiseren. @Tuner111 steekt er zijn hart en ziel en verdomd veel tijd in en dan gaan jullie hem een beetje afzeiken??:mad: dat de dealer vraagt dat alleen bram rijdt, daar kan bram dan toch niets aan doen. Het is trouwens nog steeds een meet & greet. Dat er beetje randactiviteiten zijn is mooi meegenomen maar dat is toch niet de hoofdzaak dat je naar dergelijke activiteit komt. En dat er dan een activiteit wegvalt, who cares ...
Betreft eten, Bram, vraag voor de volgende keer dat wie wilt eten, dat ze het reeds aan jou vooruit betalen. Geen geld, geen reservatie. Sla je nooit een mal figuurbij het restaurant ;)
 

CDK

Forumguru
Was zeker geen moddergooien @EdK, maar ik neem aan dat we toch als volwassenen met respect voor elkaar van gedachten mogen wisselen? Daar is een forum toch ook voor?
@leon-cupra, heb al een aantal keren met het bijltje gehakt, je was er niet bij begrijp ik? 100 anderen wel :jaja: en ja daar gaat zeeeer veel tijd en energie in zitten :jaja: als ik expliciet vermeld dat het opbouwend is om in gedachten te houden voor een volgende meet, hoe moet ik me dan nog duidelijker uitdrukken? Nogmaals ik heb er van genoten, fijn om zelf eens een keer niet te hoeven regelen en organiseren. Jammer dat het verkeerd opgepakt wordt :cry:

Edit: ik laat het hierbij, ik hoop dat Bram mijn eerlijkheid wel kan waarderen, ik verwacht van wel toch.
 
Laatst bewerkt:

Homie

Actief lid
Heren kunnen jullie dit niet even in een groeps PB onderling uitvechten / bepraten ???
Want dit gaat op deze wijze een moddergooi topic worden met gevolg dat er zo een mod komt die met de botte bijl gaat opschonen !!!
Laat ons idd dit topic positief afsluiten, het was een gezellige boel en prachtig weer. Ik denk dat het zowieso al niet simpel is om zoiets te organiseren dus chapeau. :thumbsup::)
 

leon-cupra

Forumguru
Was zeker geen moddergooien @EdK, maar ik neem aan dat we toch als volwassenen met respect voor elkaar van gedachten mogen wisselen? Daar is een forum toch ook voor?
@leon-cupra, heb al een aantal keren met het bijltje gehakt, je was er niet bij begrijp ik? 100 anderen wel :jaja: en ja daar gaat zeeeer veel tijd en energie in zitten :jaja: als ik expliciet vermeld dat het opbouwend is om in gedachten te houden voor een volgende meet, hoe moet ik me dan nog duidelijker uitdrukken? Nogmaals ik heb er van genoten, fijn om zelf eens een keer niet te hoeven regelen en organiseren. Jammer dat het verkeerd opgepakt wordt :cry:
corné, had het niet specifiek op jou maar aan allen die kritiek hebben. Het is een beetje flauw om te zeggen dat ef uiteindelijk niets te doen was en dat het l*llen vermoeiend was, ik dacht dat jullie Hollanders waren?? :deuk:
Was er zelf gisteren ook bij, had zelfs nog wat volk meegebracht ;)
 

EdK

Forumguru
Was zeker geen moddergooien @EdK, maar ik neem aan dat we toch als volwassenen met respect voor elkaar van gedachten mogen wisselen? Daar is een forum toch ook voor?
Mijn tekst was alleen als algemene waarschuwing bedoeld Corné, want ik heb op deze wijze ( en denk jij ook ) al eens een topic in een moddergooiwedstrijd zien eindigen met verder gevolg dat een topic was verwijderd.

Vandaar mijn opmerking !!

Doe er allen wat mee of .........:pieker::pieker:
 
Bovenaan Onderaan