Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

leon-cupra

Forumguru
Opvallend was het percentage RS'en dat ligt in NL helaas beduidend lager :cry:
Zeer mooie exemplaren gezien :thumbsup:
sinds de tax-hervorming in Vlaanderen zijn de taxen belachelijk laag op voor bepaalde modellen zoals de vRS. Vroeger betaalde je een 5000euro tax op een wagen van meer dan 211pk, nu amper 3 a 400euro:thumbsup: plus het feit dat de vRS nog redelijk geprijsd is in belgie,maakt dzt het aandeel vRS-en groot is binnen de groep autoliefhebbers :yeehaa:
 

Homie

Actief lid
sinds de tax-hervorming in Vlaanderen zijn de taxen belachelijk laag op voor bepaalde modellen zoals de vRS. Vroeger betaalde je een 5000euro tax op een wagen van meer dan 211pk, nu amper 3 a 400euro:thumbsup: plus het feit dat de vRS nog redelijk geprijsd is in belgie,maakt dzt het aandeel vRS-en groot is binnen de groep autoliefhebbers :yeehaa:
Ik heb voor mijnen RS zelfs maar 172 inschrijving betaald. :D:D:thumbsup::thumbsup:
 

Cordoba

Forumguru
Bewerkte kentekenplatenfoto's van @Goofy@5E geeft veel duidelijkheid, voor wie bij welke auto hoort. Helaas is het lijstje niet compleet.

Ik heb nog ergens een foto waar ik bij mijn wagen sta (met totaal andere meeting), eens kijken of ik die toe kan voegen hier.
 

Goofy@5E

Forumguru
Bewerkte kentekenplatenfoto's van @Goofy@5E geeft veel duidelijkheid, voor wie bij welke auto hoort. Helaas is het lijstje niet compleet.

Ik heb nog ergens een foto waar ik bij mijn wagen sta (met totaal andere meeting), eens kijken of ik die toe kan voegen hier.


Als we deze pose op iedere meet en Greet gaan doen, niet s'avonds maar als we op locatie toe komen, staat iedereen erop en is leuk voor iedereen die achteraf opt forum zit, .......is maar een ideeke........om over na te denken.....
 

B.Stuurder

Forumguru
@Corné de Kluijver
Wel ik doe altijd mijn uiterste best om toch iets te laten doorgaan. Maar de essentie van deze is meetings is dan ook "meet & greet". dus met de essentie om over wagens te praten en gewoon gezellig samen te zijn. De rit naar doel konden we niet doen wegens er geen auto clubs worden toe gelaten daar. en de testrit kon gedaan worden in iets andere vorm. met mij achter het stuur... ;)

toch schuur het bij me, als ik zeg dat ik kom dan kom ik. en gelijk om welke reden dan ook zal ik blijven(of er moet iets erg gebeurd zijn in mijn naaste omgeving). uit beleefdheid alleen al. ik begrijp je standpunt ook, maar toch..

ik denk dat daarin belgen & Nederlanders (niet allen) toch in verschillen...

just my 2cents..

Grtz, Bram

Ik wil hier nu toch graag even op reageren, want ik zou het jammer vinden als nu Nederlanders over één kam worden geschoren. Ik denk dat dat niks te maken heeft met Nederlander of Belg zijn, Bram. Ook ik zal alleen afhaken als er een serieuze reden voor zou zijn en anders dan toch in elk geval betalen om anderen niet op te laten draaien voor eventuele kosten, aangezien er ook afspraken waren gemaakt met het restaurant. En ik ben echt een Nederlander, vraag maar aan @philippe bakker :maakmegek:
In het geval er geen kosten worden gerekend kan iedereen zijn geld terug krijgen, maar wat als het restaurant moeilijk had gedaan. Had Chris of jij dan voor de kosten mogen opdraaien? Of alle aanwezigen? Het waren er niet 1 of 2 die afhaakten en dan werden er nog twee gecompenseerd doordat ik met mijn zoon toch bleef eten.

Dus ik vind het idee van @leon-cupra wel een goede, het is ook gezegd door iemand op de avond zelf: reserveren is vooruit betalen. Ik zou het jammer vinden wanneer dit beperkingen zou geven voor een volgende keer. Misschien een springkussen huren de volgende keer? ;):deuk:

Verder ben ik helemaal niks gewend qua meet en greet dus ik kan niet echt oordelen, ik vond het gewoon leuk en waardeer jullie moeite.
 
Bovenaan Onderaan