Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

Cordoba

Forumguru
Zo dingen die me na de meeting opvallen : Skoda rijders pimpen hun auto's uiterlijk niet erg. Geen spoilers extra plastic of dergelijke opzichtelijke dingen die je bij andere merken soms ziet. En ook blijkbaar rijden de gekleurde Belgen en Nederlanders niet graag met Skoda ? Want geen enkele te zien

Als je er op let zie je inderdaad weinig niet-blanke Skoda-rijders. Volgens mij ligt dat niet zo zeer aan Skoda, maar hebben deze groepen eerder voorkeur voor Franse, Italiaanse en Aziatische automerken, als ik zo rondkijk op de weg. Ik denk dat het te maken heeft met wat men belangrijk vind aan een auto, en in hoeverre dat bij de diverse merken te vinden is.
 

EdK

Forumguru
Awel ja Ed - wa houdt u tegen :tongue:

En begin nie weer over die witte string e - dat kunnen we (gelukkig :sterretjes:) niet als officiële foto bezien! :laugh:
Als gij een Dacia Duster koopt en gaat rijden en hier verdwijnt dan verander ik mijn Avatar...... :deuk::deuk:

Heerlijk al die reacties op een getalletje.....

Lijkt me een goede reden om een keer op een meeting acte de presence te geven. :D

Veel te druk in de weekenden en ach al die kijkers naar me Yeti zoekende naar me Avatar......
Nee joh dat doe ik jullie niet aan, missen jullie de rest van zo'n meeting...:pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Zo dingen die me na de meeting opvallen : Skoda rijders pimpen hun auto's uiterlijk niet erg. Geen spoilers extra plastic of dergelijke opzichtelijke dingen die je bij andere merken soms ziet. En ook blijkbaar rijden de gekleurde Belgen en Nederlanders niet graag met Skoda ? Want geen enkele te zien
wat mij opviel was dat er quasi geen enkele vRS was met de originele velgen.(buiten die van mij en mijn broer)
 

B.Stuurder

Forumguru
Haha dank je, volgende keer zal ik de hond eens mee nemen :D
En de wielen zullen ook,terug van de partij zijn!

Maar de jouwe mag ook gezien worden, het is geen RS maar de details maken hem af :thumbsup:
Dank je.
Nee inderdaad, er zijn 3 verschillen: de voor- en achterbumper met de uitlaten, de motorinhoud met de versnellingsbak en het speakertje waar het motorgeluid uit komt. :pardon::deuk:
wat mij opviel was dat er quasi geen enkele vRS was met de originele velgen.(buiten die van mij en mijn broer)
jawel, J-Man en Tuner111 rijden op Extreme 19"
 

leon-cupra

Forumguru
Dank je.
Nee inderdaad, er zijn 3 verschillen: de voor- en achterbumper met de uitlaten, de motorinhoud met de versnellingsbak en het speakertje waar het motorgeluid uit komt. :pardon::deuk:
ik tel er 6 ;)
En er zijn er anders nog hoor: vRS logo in grill, anthraciete dakhemel, fake carbon inlegelementen, ....
jawel, J-Man en Tuner111 rijden op Extreme 19"
die waren mij ontgaan, maar had dan ook geschreven "quasi geen" :D
 

philippe bakker

Forumguru
Als je er op let zie je inderdaad weinig niet-blanke Skoda-rijders. Volgens mij ligt dat niet zo zeer aan Skoda, maar hebben deze groepen eerder voorkeur voor Franse, Italiaanse en Aziatische automerken, als ik zo rondkijk op de weg. Ik denk dat het te maken heeft met wat men belangrijk vind aan een auto, en in hoeverre dat bij de diverse merken te vinden is.
Duitse zeker ? Bmw Mercedes Audi
 

B.Stuurder

Forumguru
En B.stuurder je hebt met de mijne gereden. Hij heeft power genoeg he ?
Absoluut! Indrukwekkend, zeker gezien de MaxiCosy op de achterbank, die je er aan herinnert dat je in een gezinswagen zit. :sterretjes:
Ik heb wel in een Porsche GT3 en BMW 750 en X5 met V8 en in twee verschillende Mercedes AMG gereden, een E 45 AMG en een SL 55 AMG, deze zullen misschien sneller zijn maar hebben niet die beleving. Hij is explosief en je moet vechten om het vermogen op de weg te krijgen, ook bij gas geven terwijl je al snelheid hebt.
Echt wel een grote fun factor
 
Bovenaan Onderaan