Was gezellig weer heren . Wat me wel opviel is dat mijn bolide 1 van de oudere generatie was die erbij stond.
Is dat caby ???1ste keer dat ik hier aanwezig was, leuke ervaring, leuke mensen leren kennen en mooie rs'sen gezien! Volgende keer ben ik er zeker weer bij! Bedankt aan Bram, als organisator van de meet! Bedankt aan Philippe voor de lekkere koffiekoeken! Bedankt aan de mensen die foto's hebben genomen(wanneer komen deze online? )
Kan er iemand voor mij de persoon taggen met de blauwe rs,wit opschrift op de banden, semi slicks banden?
Grtz J-Man
Is dat caby ???
De kindjes slapen al blijkbaarJep, Thx!
Komt omdat ik tussendoor even weg was (ik heb je dus gemist): deze meeting vooral O3's en wat S3's, en de andere modellen waren minimaal vertegenwoordigd.
(Mijn F1 was de enige, jouw O1 ook volgens mij, geen S1, F2 en O2 volgens mij, en ik dacht ook geen Yeti, Roomster of Rapid)
Naast dit alles zal er ook de mogelijkheid zijn om de Superb 280 PK te testen. Natuurlijk word hier met manieren met gereden ! anders zal ik zelf persoonlijk de optie tot rijden stopzetten laat me daar duidelijk in zijn !