Op zich ben ik het wel met White Roomster eens, maar aan de andere kant, ik zit vrijwel elke dag anderhalf in de auto, bij de dealer kom ik gelukkig zelden. En ik zeg "gelukkig" niet omdat ik ontevreden ben over m'n dealer want dat is namelijk zeker niet zo, ik ben er zeer tevreden over. Ik zeg "gelukkig" omdat de tijd die ik of m'n auto bij de dealer doorbreng toch in principe verloren tijd is, hoewel uiteraard wel noodzakelijk

.
Ik ben ook absoluut niet merkvast, maar vind de auto toch veel belangrijker dan de dealer. Dus zolang Skoda auto's blijft maken die voor wat betreft mijn prioriteiten beter scoren dan auto's van andere merken heeft Pon geluk, en blijf ik Skoda rijden, ongeacht wat er met de dealers gebeurd. Dat neemt niet weg dat ik het bijzonder jammer zou vinden als de sfeer zoals ik die nu ervaar bij Swarttouw zou veranderen.
(wat Pon betreft, voordat ik m'n Skoda kocht had ik daar hier op het forum al het een en ander over gelezen, en daar werd ik niet heel vrolijk van. Ik heb mijn O2C gekocht in de hoop dat ik nooit wat met Pon te maken zal hebben, tot nu toe gaat dat ook prima)