Lijst kinderziektes etc. Octavia III

peterrapid

Forumguru
Yep ik ook want ik heb haar gemist. En nu leuke road trip na Luxembourg. Goes weekend joris weet niet of je moet werken ?
 

Joske

Forumguru
Yep ik ook want ik heb haar gemist. En nu leuke road trip na Luxembourg. Goes weekend joris weet niet of je moet werken ?
Heb verlof weten te krijgen, anders had ik weer een vol weekend voor de boeg ;)

Dus idd, een "goed" weekend toegewenst voor mij én voor jou :D
(er was ook wat druk van het thuisfront.. Sinterklaas enzo, weet je wel ;) )
 

peterrapid

Forumguru
Vrouw heeft dat zelf geregeld en echt blijft bij oefenen... Potverdrie jullie maken mij al onzeker en Betsy had dus een laaddruksensor die af en toe verkeerde waarden doorgaf. Is nu vervangen en tot nu toe alles ok.
 
Vwb de rammeltjes e.d. in het dashbord.... Zorg ervoor dat er geen blaadjes tussen de motorkap en de voorruit liggen. Bij snelheden boven de 50 km/uur gaan deze wapperen/knisperen wat duidelijk hoorbaar is door de ventilatiekanalen. Blaadjes verwijderen en het irritante geluid is verdwenen..... ;)
 

AndreM

Forumguru
Moet toch niet gekker worden! :nono:
Rij je in een 14% milieuvrienlijke O3, een auto die goed is voor de bomen en natuur! :thumbsup:
Is tie allergie's voor boom blaadjes. :yeehaa:
 
Laatst bewerkt:

Schipper74

Senior Member
Nou, handig lijstje begin topic, vooral de tips.
Ga mijn spiegels in ieder geval niet meer op automatisch uit- en inklappen zetten de komende tijd.
Gisteren voor het eerst vorst en ze kwamen krakend naar buiten gezet, hahaha.
Opende ook mijn portier en toen kwam er een plens water omlaag, maar dat is dus normaal....
Of moet je daar wat aan laten doen?
Had ook met benzineklepje moeite om die open te krijgen, doordat het bevroren was.
Voor de rest alleen maar genieten en mij laten verrassen door wat er allemaal aan zaken in zitten, die ik niet wist en nog niet had meegemaakt.
Bijvoorbeeld dat tank bijna leeg is en de navigatie meteen de dichtbijzijnste pompstation voor je opzoekt, hahaha, dat vond ik helemaal geweldig!
Net als het berichtje, vergeet je mobiel niet ;)
Ook eindelijk een navigatiesysteem die mij daar brengt waar ik wil zijn zonder meerdere U-turns en herberekeningen....................
 
Bovenaan Onderaan