Lijst kinderziektes etc. Octavia III

Topic in 'Octavia III' gestart door Forrest, 02-11-2014.

1. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Tsja, als het zo bekijkt wel ja. Maar de volgende eigenaar zal geen leaser zijn...

2. Phoenix2149

Phoenix2149 Senior Member

Volgens mij is het toch da tna 5 jaar alle auto's standaard naar 25% gaan? ook al zit je op 22% had daar laatst een mail over gehad van HR dat iedereen op tijd een auto moest kiezen, mits ze wilde voorkomen dat ze naar 25% zouden gaan ivm levertijd.

3. G.P.

G.P. Forumguru Donateur

Phoenix2149 vindt dit leuk.
  4. RichTrip

RichTrip Forumguru Moderator

Dit geldt alleen voor auto's welke nu in de 4% regeling vallen. Die 60 maanden geldt niet voor de 22% auto's.

5. MartinW3

MartinW3 Nieuw lid

Carkit kwaliteit is afgelopen weken door een firmware update opgelost bij enkele mensen. Lijkt een permanente oplossing. Check je dealer.

6. Ruudjuh

Ruudjuh Lid

Kun je aangeven welke firmware versie dit is?

7. Jstruijk

Jstruijk Senior Member

Is het carkit probleem en de beschikbare oplossing nog gerelateerd aan het type headunit (Amundsen/Columbus)?

8. MartinW3

MartinW3 Nieuw lid

Bluetooth versie is 10.701.800. Software 1240.
    Andere nummers zijn volgens mij van de navigatie.

Zover ik de forum reacties heb gezien is dit alleen voor Columbus van toepassing. Amundsen lijkt het probleem niet te hebben.

Jstruijk vindt dit leuk.
  9. kokkel87

kokkel87 Lid

Vandaag is bij mijn Octavia de bovenstaande update ook uitgevoerd, en voor zover als ik nu heb gemerkt is het probleem zo goed als opgelost.

10. Een beetje voortbordurend hierop.. Ik las op het engelse forum dat model 2019 de Google Earth functie in de Columbus gaat vervallen. Ook de huidige exemplaren stoppen in de loop van het jaar.

Iemand ervaring hiermee? Ga ik dit heel erg missen?

11. Spector

Spector Forumguru

In 1 jaar tijd slechts 1 keer gebruikt, weinig ervaring om te delen maar ik zou het dus ook niet missen...

Ome Robert vindt dit leuk.
  12. Joh@n

Joh@n Forumguru

Kwaliteit als in geluidskwaliteit? Ik had toevallig laatst 2 dagen een Superb Ambition Business mee, maar de carkit in die auto is echt zoveel beter qua verstaanbaarheid dan in mijn Octavia. Beetje AM vs DAB idee... Als dat bij de Octavia ook haalbaar is mag er de volgende beurt wel een update geïnstalleerd worden...

13. Disaster-Master

Disaster-Master Forumguru

Dat is misschien voor de MIBII zo, maar voor het eerste model is de versie 3.73.0

14. MartinW3

MartinW3 Nieuw lid

Update betreft ruisonderdrukking. Voor de update had ik last van enorme ruis als ik naar vaste lijnen belde. Daarna was het DAB.

15. Joh@n

Joh@n Forumguru

Klinkt interessant :) Ik vind vooral de verstaanbaarheid te wensen over laten eigenlijk...

16. dirkie996

dirkie996 Forumguru

Even iets heel anders nu. Bij m’n eerste olieverversing, is er ook ‘n terugroepactie uitgevoerd:
    ( 55J9) W-Achterklepbediening.
    Heb nooit iets ondervonden van problemen. Weet iemand hier iets meer over? Vergeten te vragen bij de dealer

17. MartinW3

MartinW3 Nieuw lid

Na de update is de kwaliteit perfect. Voor mij in de auto als andere kant van de lijn. HD voice kwaliteit meestal.

18. Joh@n

Joh@n Forumguru

Volgens mij is dat bij mij ook uitgevoerd. Heb er nooit iets van gemerkt ook.

Nou dat geeft de burger moed! Fijn om te horen, hopelijk helpt het hier ook!

MartinW3 vindt dit leuk.
  19. prosier

prosier Senior Member

Weet iemand wat er dan precies gefixt wordt?

Deel deze pagina