levertijden octavia lijken terug te lopen

octofreak

Actief lid
Ha goed nieuws, mijn auto is zojuist gelost bij de dealer.
Even rekenen, 6 en een halve week geleden besteld.
Mijn dag is goed!

/forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Karstieman

Forumguru
@octofreak: Dat is echt wel snel !
Ik vraag me toch af hoe ze dan aan die 12 weken levertijd komen ?? Ik ga ook eens met de dealer bellen. Ik heb 'm half mei besteld, dus dan zou ie ook elk moment binnen kunnen komen /forum/images/graemlins/smile.gif
 

octofreak

Actief lid
@Karstieman, ik hoop van harte dat ie ook voor jou snel komt.... we horen het wel!
Volgende week rijd ik in ieder geval weer een stuk rijker...
 

Karstieman

Forumguru
Heb 19 mei mijn O2 besteld. We zijn nu dus 2 maanden verder.
Afgelopen weekend bij de dealer geweest om te kijken of mijn OctiavaHB nog niet binnen was...
/forum/images/graemlins/frown.gif nee dus, en als hij eind augustus binnen zou komen, dan hadden ze 't bij Skoda nog goed gedaan /forum/images/graemlins/confused.gif
Eind augustus komt dus neer op een levertijd van 14 weken !
Ik vraag me af waarom dit nu zo lang gaat duren, en waarom ons forumlid KeenOnCoolStuff zijn O2 zoveel sneller heeft gekregen ??

Weet iemand hoe dit verschil in levertijd kan ?
 

VEEJAY

Forumguru
Heeft met de afwerking te maken, ik heb heeel lang moeten wachten maar heb dan ook geen losse schroeven enzo.. :-)
 

rickske

Actief lid
Bij mij werd gezegd dat de auto op 8 weken werd afgelevert(normaal einde maart) maar uiteindelijk waren het toch 11 weken. /forum/images/graemlins/ooo.gif
 

octofreak

Actief lid
Wellicht wordt er toch batchgewijs gewerkt. Overigens vernam ik van de dealer dat sommige kleuren een heeeeele lange levertijd hebben vbijv. die storm blue oid.
 

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dat is toch netjes?

[/ QUOTE ]

Erg netjes.

Even bij de dealer geweest en hij komt misschien ook nog wel een weekje (of twee) eerder.

Maar wachten op je Skoda duurt sowieso altijd te lang. Al zou het 5 minuten zijn, dan zou het nog een agony zijn!

/forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Nou moe dat zal dan een héél snelle aflevering zijn, staat de auto misschien op voorraad in Tjechië want de normale leveringstermijn bedraagt 9 weken en aangezien de fabriek ook nog eens 2 weken dicht is geweest zou me het sterk verwonderen dat de auto zo snel afgeleverd wordt.
 

Potje

Actief lid
Productie stond gepland in week 38, dan week levering en vervolgens een week afleveren.

Das 6 tot 8 weken..... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Ik heb half augustus via leasemaatschappy besteld. Productie is in week 39. Max 2 weken later wordt ie geleverd. Leasemaatschappy zelf zei eerst dat ie half november geleverd zou worden...
 

Potje

Actief lid
@Michiel: dat scheelt maar 1 week en mijn leasemaatschappij schat in dat hij op 15 oktober wordt geleverd. Hopen dat het een blijde verrassing wordt!
Bij welke l.m. zit jij? Ik ING....
 

Logic

Actief lid
Ik zit ook bij ING en die van mij komt ook in week 38 van de band rollen. Dus toch begin oktober de sleutels in ontvangst nemen hoop ik.....
 
Bovenaan Onderaan