levertijden octavia lijken terug te lopen

Wiseguy

Actief lid
Die van mij is 12-07-2005 besteld en gisteren gelost bij de dealer.... volgende week kan ik 'm afhalen bij de dealer...... dus in totaal slechts 8(!) weken levertijd....
 

Potje

Actief lid
Het schijnt dat die 8 weken inderdaad - zoals de titel van deze thread - korter begint te worden. Mijn dealer liet me namelijk weten dat in een ideale wereld de O2 wel eens in de eerste week van oktober afgeleverd kon worden.
 

VEEJAY

Forumguru
zeg maar tegen de dealer dat in een ideale wereld je een bos bloemen en een flesje wijn meekrijgt bij aflevering... :-)
 

Potje

Actief lid
Of liever een gratis iPod cradle......
Wijn zat thuis in de kelder (en vaak niet te zuipen van de dealer) en bosje bloemen doet het maar een paar dagen.
 

Potje

Actief lid
Korter is het dus niet want productie is dus uiteindelijk in week 40 en levering in week 42 (dus toch halverwege oktober)....
 

Berry

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Levering is bij mij op dit moment 8 a 9 weken. Productie week 41 en levering 43 a 44.

groet Passat

[/ QUOTE ]

Mijn Fabia Equipe 1.90TDI besteld zelfde dag zelfde verhaal productie data en levering en waarschijnlijk zelfde dealer /forum/images/graemlins/ahum.gif /forum/images/graemlins/471.gif
 

dorstvlegel

Actief lid
Mijn Octavia wordt binnen 4 weken geleverd.....

Ik heb op de radio na geen extra opties besteld.

/forum/images/graemlins/473.gif
 

Wiseguy

Actief lid
/forum/images/graemlins/shocked.gif Zelfs geen MaxiDot display dorstvlegel? /forum/images/graemlins/shocked.gif Ook geen klein leerpakket zodat je een lederen stuurwiel hebt...?
/forum/images/graemlins/shocked.gif Daar ga je spijt van krijgen.... /forum/images/graemlins/1761.gif
 

Berry

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Grappig Berry,

Kunnen we hem gezamenlijk ophalen!!

Groet Passat

[/ QUOTE ]
wat dacht je van eind volgende week ( week 43) /forum/images/graemlins/923.gif
 

Gimli

Lid
levertijden zijn idd korter..
vorige week besteld (15-11-05) levering 3-01-2006, nog even geduld hebben dus...
 
Ik snap er niks van...in tegenstelling tot de berichten hier is de levering van mijn auto juist met 2 weken uitgesteld /forum/images/graemlins/407.gif
Zou eerst week 2-2006 zijn wordt nu week 4...
De reden is volgens de leasemij 'productvertraging' /forum/images/graemlins/confused.gif
 

KMA

Lid
Ik heb mijn skoda op 24-09 (wk 38) besteld en hij stond bij de dealer op 9-11 (wk45). Een week later 16-11 (wk46) heb ik hem opgehaald. Dus in totaal 7 en een halve week. De radio cd stream zit er nog niet in en is in backorder geplaatst. Deze moet dus nog (na)komen.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
De radio cd stream zit er nog niet in en is in backorder geplaatst.

[/ QUOTE ]

Als hij dan geïstalleerd word, krijg je dan direct de softwareupdate erbij. (betere ontvangst etc..)
 

poekie

Actief lid
Ik kan het je maandag wel zeggen.
Auto is dinsdag vorige week besteld. (door Leaseplan, die het dan nog moet goedkeuren en de dealer die vervolgens de echte bestelling moet doen)
Ik zal maandag bij de dealer vragen wat de verwachte productie en aflever data zal zijn.
 
Bovenaan Onderaan