levertijden octavia lijken terug te lopen

14 juni besteld, verwachte aflever datum de week van 23 augustus.
10 weken dus.

Ik ben heel benieuwd of ik (onverwacht) ook een 2008 model krijg...
 
14 juni besteld, verwachte aflever datum de week van 23 augustus.
10 weken dus.

Ik ben heel benieuwd of ik (onverwacht) ook een 2008 model krijg...

Ik kon dit zien op m'n bestelbon. Daar stond in vermeld: New Octavia Combi 2008
En als codificatie: 2008 1Z5264

Grtz :bye:
 

Frankie

Actief lid
14 juni besteld, verwachte aflever datum de week van 23 augustus.
10 weken dus.

Ik ben heel benieuwd of ik (onverwacht) ook een 2008 model krijg...

Mijn auto is al 2 weken geleden bij de dealer gearriveerd, dus dan krijg jij met zekerheid een 2008 geclassificeerd model..
 
Ik ook.

De auto is besteld door de leasemaatschappij, ik heb dus geen bestelbon gezien. Ik zal maandag de dealer eens vragen.
Ik ben net even bij de dealer geweest.
Alle autos die na week 22 geproduceerd worden zijn automatisch model 2008. De zilveren dakrailing en de mistlampen opties zijn alleen meeruitvoering.
Ik verwacht dus dat ik alleen de nieuwe velgen krijg (Lyra).

Frankie, heb jij je auto al echt gezien? Als jij wel die 'corner' functie en de zilveren roofrails hebt zit dat misschien standaard op de BE. Dat zou fijn zijn want ik heb ook een BE :)

Had je al foto's? Ben benieuwd!
 

bennov

Nieuw lid
Iemand al foto's gezien van die Lyra velgen? Kan hier nergens iets over vinden. Zou graag een voorbeeldje zien.
Deze week (25) wordt mijn Octavia gefabriceerd, dus als model 2008 begrijp ik. Zou het wel jammer vinden als die zilveren dakrails er niet op zouden zitten......had het ook graag als meeruitvoering meegenomen. Maar hopen dan dat het op de BE uitvoering standaard is......dan heb ik geluk :)
 

bennov

Nieuw lid
hier 1 foto van de zilveren dakrails........

Skoda_black_klein.jpg
 

MadDog2K

Actief lid
Staat wel erg mooi vind ik :)

Als die opties meeruitvoering zijn ... kun je ze dan nu al wel opgeven als je nog moet bestellen ?
 

Frankie

Actief lid
Ik ben net even bij de dealer geweest.
Alle autos die na week 22 geproduceerd worden zijn automatisch model 2008. De zilveren dakrailing en de mistlampen opties zijn alleen meeruitvoering.
Ik verwacht dus dat ik alleen de nieuwe velgen krijg (Lyra).

Frankie, heb jij je auto al echt gezien? Als jij wel die 'corner' functie en de zilveren roofrails hebt zit dat misschien standaard op de BE. Dat zou fijn zijn want ik heb ook een BE :)

Had je al foto's? Ben benieuwd!

ik heb mijn auto al een paar keer gezien !! Mag alleen steeds niet meenemen vanwege type goedkeuring :-/ Staat nu te showen bij de dealer. Op mijn auto ziet de mistlamp reflector er echt anders uit. Zoals ik eerder beschreef. Ik heb de cornerfunctie echter niet kunnen proberen. Wat ook opviel was dat op de halogeen peertjes in mijn mistlampen niet meer van die kapjes zaten. Bij alle andere aanwezige modellen wel. Ander dat opviel waren de afwijkende stengels voor aanwijzer etc. Ik heb geen roofrails omdat ik een HB heb. Overigens, een andere verkoper aldaar gaf tevens aan dat het nu wel mogelijk is om extra getinte achterruiten op de HB te bestellen :-/ Shame, had ik wel willen hebben. Ik denk dat ik die zonneschermen voor de achterdueren ga kopen.

Ps: ik heb foto's, maar die zijn te slecht om te posten :-)
 

Frankie

Actief lid
weet iemand wat nou die 'cornerfunctie' inhoudt?

Volgens mij is het niet meer dan dat bij ingeschakelde verlichting en tijdens het insturen van een bocht de mistlamp aan de binnenzijde van de bocht gaat branden. Hij dooft daarna langzaam weer uit. Althans dit heb ik al een keer gezien op een Roomster in t wild... Of je er veel aan hebt vraag ik me af...

Ps: paar foto's staan op http://members.home.nl/frank.wiersma/Octavia 2008/ Maar nogmaals, tis niets moois (behalve de auto;)
 

Timothee

Actief lid
Volgens mij is het niet meer dan dat bij ingeschakelde verlichting en tijdens het insturen van een bocht de mistlamp aan de binnenzijde van de bocht gaat branden. Hij dooft daarna langzaam weer uit. Althans dit heb ik al een keer gezien op een Roomster in t wild... Of je er veel aan hebt vraag ik me af...

Ps: paar foto's staan op http://members.home.nl/frank.wiersma/Octavia 2008/ Maar nogmaals, tis niets moois (behalve de auto;)
Ik heb hem gisteren zien staan bij de dealer...hij ziet er écht chique uit met dat lichte leer! Alleen jammer dat ie toch ook met dat 17" lichtmetaal op terreinstand lijkt te staan ;)
 

redfoxert

Senior Member
Eindelijk goedkeuring gekregen voor de bestelling van mijn O2 Combi BE. Leasemaatschappij gaat nu de order doorspelen naar S-Point. Binnenkort hoor ik de leverdatum ! Ik zal hier weer posten wanneer ik meer duidelijkheid heb over de levertijd maar ik heb al geruchten gehoord van 12-14 weken :(
 
Bovenaan Onderaan