Levertijd/productieschema S2C greenline

S@nder

Nieuw lid
Morgen is het dan eindelijk zover!
Dan kan ik eindelijk mijn nieuwe Superb ophalen :)

Superb Combi Greenline Ambition Businessline
Kleur: Platin Grey
Extra: BT interface en zwarte ramen achter:super:

Besteld in week 26 en nu al geleverd! Best snel :-)
 
Haha, morgen (donderdagmiddag) zeker nationale superb uitleverdag. De mijne kan ik ook morgenmidag ophalen. Toevallig allemaal bij Swarttouw in Barendrecht?
Besteld begin juli.
Superb Combi Ambition, greenline & Bussines Line, Black met als extra's dakrails, trekhaakje, BT, Trifid Velgen, nettenset voor achterin, Sunset en zonder reclame (alles eraf behalve dat lelijke greenline plaatje op de grill.... ;))

pompompom...ben benieuwd!
 
De laatste loodjes wegen het zwaarst.....
Net contact gehad met Broekhuizen in Assen en de skoda is inmiddels in Leusen (bij de importeur).
Dus binnen 48 uur mag deze verhuizen naar Assen toe.

Nu komt het er op aan:
* trekhaak eronder, moet lukken
* leer inbouwen, moet lukken echter willen we dvd steuntjes in de hoofdsteun en daar moet een mal voor gemaakt worden en die maken ze in.... Maleisie (doorlooptijd 12 dagen!!9
* als die er is moeten de kabels getrokken worden en dan komt het allemaal goed.

Nou heb ik alleen een vakantie van 10 dagen gevolgd door zakenreis van 4 dagen gepland staan voor 1 oktober.

Of de duivel er mee speelt.

Aan het wachten komt toch een einde...
 

Heeg

Nieuw lid
Op 7 september Superb besteld bij de dealer. Volgens dealer is er momenteel geen vertraging in levering. Staat voorlopig gepland voor wk 43 (omstreeks 24 okt.)......

Gekozen voor de Superb 1.6 TDI 77kW Greenline Comfort Business Line combi met als extra opties-af fabriek:
  • metallic lak (amethyst pearle)
  • MDI (Mobile Device Interface), aansluiting voor externe media opslag
  • Sunset - Extra donker getinte achterportierramen en achterruit
  • Scheidingsnet achter achterbank
Accessoires achteraf:
  • trekhaak afneembaar 13-polig
  • mobridge carkit bluetooth
  • kunststof kofferbakschaal
  • USB-kabel tbv MDI
  • luxe kentekenplaten
  • verwijderen van typeaanduidingen
  • winterbanden (via leasemy)
 
30 juni besteld bij LM, deze heeft de week erop inkoop gedaan bij Dealer.
Aflevering is gepland voor 11 oktober op kantoor!
 

SuperbCombi1

Nieuw lid
medio juli besteld en vanaf aanstaande vrijdag mag ik in de SuperbCombiAmbitionGreen&Businessline de wegen onveilig gaan maken. Veel eerder dan de geplande wk43 krijg ik de nieuwe wagen dus al voor de deur.
 

Dinobe

Nieuw lid
Gisteren even langs de garage gegaan om te vragen hoe het er mee staat: De auto is dus weldegelijk geleverd 20 september (besteld week 28) en staat bij hen in hun magazijn (ik heb hem dus nog niet kunnen zien) en de garage heeft de documenten en aanvraag tot nummerplaten doorgestuurd naar de leasingsmaatschappij en daar zit het dus nu.

De leasingsmaatschappij wil de auto niet meer in september inschrijven en pas in oktober...

Dus als alles goed gaat en snel gaat rij ik de eerste week van oktober met een Superb...
 

Marcelb

Nieuw lid
SKODA Superb Combi 1,6 TDI Greenline 105pk Ambition Business Line besteld door de leasemaatschappij rond 5 augustus en op 29 september de auto in ontvangst mogen nemen bij de dealer.

Eerste 180 km zitten er inmiddels op. Genot om in te rijden! Op de snelweg 1 op 20 met 110km per uur gemiddeld. Lekker stil.
 

SuperbCombi1

Nieuw lid
Vrijdag opgehaald en afgelopen dagen de wagen leren kennen. Het is echt een fijne wagen met veel ruimte. Paar kleinigheidjes zijn:
1. de voice control van het Columbus nav systeem werkt niet: de dealer heeft ook geen idee waarom het niet werkt
2. jammer dat je voor het laden van muziek op de HDD je dit alleen kunt doen via de SD schijf
3. kaart materiaal is oud

Groet
 

Marcelb

Nieuw lid
Het was mij ook al opgevallen dat het kaartmateriaal van de Amundsen nogal oud is.
De dealer gaf aan dat hij nieuwe kaarten verwacht over een maand ofzo en mij laat weten wanneer deze beschikbaar komen.

Hoe kan ik zien welke versie kaarten worden gebruikt? Voor de RNS310/Amundsen is de meest recente versie v3 meen ik.
 

SuperbCombi1

Nieuw lid
Dealer is eea aan het uitzoeken. Heb hem wat draadjes van dit forum aan de hand gedaan. ben benieuwd of ze de voice control aan de praat gaan krijgen. Heb in hetzelfde contact met de dealer aangegeven niet tevreden te zijn over de accuraatheid van het kaartmateriaal. ik krijg zodra de nieuwe kaarten (8.?) een seintje.

Verder rijd ik nu bijna een week in de nieuwe wagen. hij bevalt prima. grappig zijn ook de reacties van mensen die mijn 'terugschakeling' van Espace met veel vermogen naar Superb met weinig vermogen ietwat meewarig beoordeelden. Nu staan ze in de rij om te mogen kijken en meerijden. louter positieve reacties !!
 

SuperbCombi1

Nieuw lid
ook dat is geprobeerd: bij switch van ingestelde taal naar Engels blijft voice control het niet doen. Zelfs de poging in het duits mislukte (gelukkig). Overigens, er wordt verschillend over de juistheid van de opmerking dat eea alleen in engels en duits werkt gedacht. zie hiervoor ook nog recente draadjes elders op ditzelfde forum.....

ik wacht even de dealer af!
 

ewwi

Nieuw lid
Eind week 33 besteld, met telefoon gehad dat ik de auto as zaterdag al op mag gaan halen. Een stuk sneller als de week 46 die ze in eerste instantie aan hebben gegeven. Ik ga alle afspraken voor het weekend maar afzeggen heb ik tenminste veel tijd om te rijden.:yeah:
 

Dinobe

Nieuw lid
Zo, ik ben vorige week zaterdag 15 oktober mijn SII Combi gaan ophalen bij de Dealer. Wat een fijne wagen! Ik was al tijdens de eerste ronde en korte proefrit al sterk onder de indruk van de kwaliteit en comfort van deze wagen. De 1.6 heeft nu 1000km op de teller en die bevalt me zeer goed, geen sprintbom maar een zeer stille en soepele motor. Vooral het oog voor detail in deze wagen geeft hem toch een "premium" feeling: voetverlichting, 2 kleine ledjes in de hemel die een zachte gloed geven in de auto, verlichting aan de deurklinken, prachtige columbus systeem, enz enz,

Echter over mij dealer ben ik nu al heel wat minder te spreken.
- Op de afgesproken datum 12 oktober stond ik voor piet snot in de garage: ze waren vergeten naar de keuring te gaan, terwijl de wagen al van 20 september geleverd was en ik "die week er mocht omkomen, geen enkel probleem".

- Toen ik dit weekend onder de achterste wielkasten keek, kreeg ik direct het antwoord waarom deze wagen zo stuiterig over drempels gaat: die gele transportblokken zitten nog op de achterste veerpoten! :( :mad:
 
Bovenaan Onderaan