Levertijd/productieschema S2C greenline

NWN

Nieuw lid
Ik mag morgenochtend mijn nieuwe superb gaan ophalen, hij is besteld van eind maart.....
 

Dinobe

Nieuw lid
Deze ochtend op de E40 ter hoogte van Aalst (BE) een vrachtwagentje zien passeren geladen met Superbs. Eentje zag er uit als de Superb die ik besteld heb... (Cappuchino Beige, Greenline uitvoering) Straks eens bellen naar de Garage (in Aalst)
 

Bart Gardin

Nieuw lid
Deze ochtend op de E40 ter hoogte van Aalst (BE) een vrachtwagentje zien passeren geladen met Superbs. Eentje zag er uit als de Superb die ik besteld heb... (Cappuchino Beige, Greenline uitvoering) Straks eens bellen naar de Garage (in Aalst)
Stond er toevallig geen combi in Platin Grey met 18" luxon's tussen? :)
 

Dinobe

Nieuw lid
Net even gebeld: verwachtte leverdatum rond 20 september.
Besteld in week 28
Verwachtte levering week 39

Dan moeten ze nog een trekhaak plaatsen, nummerplaten aanvragen, .... dus 't zal nog wel even duren
We'll see....
 

Bart Gardin

Nieuw lid
Net langs geweest bij de dealer...en jawel...mijn superb stond daar al te blinken in de toonzaal! Nu nog tot volgende week wachten voor oplevering :)
She's a beauty...al zeg'k het zelf :D
 

hillebrand

Nieuw lid
Vandaag even langs de garage gereden en daar waren ze aan de slag met mijn nieuwe auto, ik wist niet dat je voor het monteren van de trekhaak zoveel interieur elementen los moest halen.
Als het goed kan ik volgende week rijden! Al met al is het snel gegaan zeker als je de fabriekssluiting van drie weken meerekent; besteld begin juli en rijden medio september; dus 11 weken.
 

SuperbCII

Nieuw lid
Eindelijk gistermorgen mijn nieuwe auto opgehaald. Inmiddels 500 heerlijke km gereden, eerst even rustig in rijden en nu al een gemiddeld verbruik van 4,8 op 100. Ben benieuwd of dit nog lager kan. Tevens kan ik niet ontevreden zijn over het koppel van de motor, oke het is geen sprint kanon. Maar de tussensprints zijn toch redelijk conform de rest van het verkeer. Volgende week eerst maar eens een stukje duitsland meepakken en kijken wat hij doet boven de 150.
Foto's volgen snel.
 

kaze

Lid
bad news.... productie heeft 3 weken vertraging opgelopen.
geen idee waarom eigenlijk (geen speciale opties gekozen)

productie gaat van week 36 naar week 39

grrr
 

sorrow

Nieuw lid
Deze morgen aanvraag voor nummerplaat verzonden...nog altijd op schema. Vrijdagmiddag oplevering...can't wait :D


Ik mag de mijne Donderdagmiddag gaan ophalen en ik kan ook niet wachten... :super:
Maar eerst mijn huidige leasingwagen netjes zetten en laten expertiseren..
 
Bovenaan Onderaan