Levertijd/productieschema S2C greenline

Bart Gardin

Nieuw lid
Levering was oorspronkelijk voorzien voor medio oktober (week 41). Tot de dealer mij een week of 2 geleden belde met het nieuwe dat de wagen in productie ging laatste week augustus en levering zou plaatsvinden eerste week september.
Fingers crossed!
 

Stevens

Nieuw lid
Dat is blijkbaar altijd het geval. de dealer doet er uit voorzorg 4 weken bij. maar dat zou echt wel rap zijn die levering. ik heb zelf naar skoda import gebeld, D'ieteren dus in den tijd en die zeiden ook dat je minstens 2 tot 3 weken nodig hebt. In elk geval, veel succes ermee!
 

Miez1

Forumguru
Mijn auto is 11 juli geproduceerd en stond 15 juli bij de dealer welke hem binnen een week af kon leveren. Getuige hiervan waren de stickers op het raam.
 
Mijn gaat in week 37 geproduceerd worden en wordt binnen max. 4 weken afgeleverd.
Er moet nog wel leer, trekhaak en dvd ingebouwd worden
 

SuperbCII

Nieuw lid
Mijn S2C is week 23 besteld en wordt week 36 afgeleverd. Dus 13 weken. En dat met de vakantie periode ertussen
 
De mijne is uiteindelijk in week 23 besteld en gisteren afgeleverd. Dat is week 34. Ik heb best geluk dat het zo snel gegaan is.
 

sorrow

Nieuw lid
@Bart : Mijn superb combi zou ook geleverd worden in de 2de week van oktober. Dealer is NAM in Gent. Misschien wordt hij dan ook vroeger geleverd .... Maar ik ga er niet te hard op hopen.
 

Bart Gardin

Nieuw lid
@Bart : Mijn superb combi zou ook geleverd worden in de 2de week van oktober. Dealer is NAM in Gent. Misschien wordt hij dan ook vroeger geleverd .... Maar ik ga er niet te hard op hopen.
Ik hou je op de hoogte :)
Je kan anders altijd eens bellen naar de dealer en vragen wat de status is. Ik ben het te weten gekomen toen ik nog iets wilde wijzigen aan m'n bestelling. Ze gingen dit bekijken voor me of dit nog mogelijk was maar de dag nadien belden ze me om te zeggen dat hij al in het systeem klaar stond voor productie en der dus geen wijzigingen meer konden gebeuren... Misschien ook eens proberen...you never know ;)
 

ewwi

Nieuw lid
Hallo allemaal, ik ben Ewald van den Wijngaard en nieuw op dit forum.
Heb in week 33 de sc2 besteld was na een proefrit meteen overtuigd. Het lange wachten is nu begonnen de dealer (Hegeman Nijmegen) had het over week 46.
 

hillebrand

Nieuw lid
Ik hoorde vandaag dat mijn Skoda Superb combi geproduceerd is (besteld begin juli), helaas konden ze nog niet vertellen wanneer de auto bij de dealer staat.
Weten jullie wat de gemiddelde tijd is tussen productie en levering aan de dealer?
 
Bovenaan Onderaan