Levertijd/productieschema S2C greenline

jkunkeler

Nieuw lid
Goeiemiddag allemaal, ik ben sinds eergister lid van het skoda forum. Reden hiervoor is dat ik half december een S2C ambition greeline businessline besteld heb en eigenlijk op zoek ben naar een productieschema of een excel sheet met levertijden van andere skoda S2C rijders...

Weet iemand of dat er is en zo ja, waar staat het?​
 

jkunkeler

Nieuw lid
Heb ik gedaan; die geeft aan dat hij week 6 geproduceerd is, nu op transport staat. Dat duurt 2 weken, daarna hebben ze in NL 2 weken nodig om de auto klaar te maken. Ik ben gewoon benieuwd wat de ervaringen zijn...
 
Ik ben ook erg benieuwd naar de huidige levertijden als het goed is wordt op korte termijn ook voor mij een S2C greenline besteld. Zodra ik informatie heb zal ik die ook posten.
 
7-1-2011 een S2C besteld in 1.6 tdi greenline versie. Productie bevestigd voor week 8 (deze week dus). Volgens dealer inderdaad 2 weken nodig voor transport en daarna wordt auto bij PON nog voorzien van een lederen interieur. Zelf hoopte ik op omstreeks 15 maart te kunnen rijden. Dealer heeft aangegeven dat dat te optimistisch zou zijn. We wachten maar af...

Bestelde kleur is trouwens Mocca Brown (zie vraag van ander forum lid in andere post). Verdere details:
Ambition Businessline
Metaallak
Sunset
Verwarmbare voorstoelen
Lederen bekleding
Afneembare trekhaak
MoBridge bluetooth carkit
 

Nick2203

Forumguru
Ik heb op 4/2 een Superb Combi Greenline Business Line besteld.
De verwachte levertijd (volgens de leasemaatschappij) is week 19.

Een totale doorlooptijd van 14 weken dus. Op dit forum zie ik echter wel dat een aantal hun SC2 al eerder geleverd krijgen dan initieel afgegeven.
 

jkunkeler

Nieuw lid
Update: net gebeld door de dealer. De auto is in week 6 geproduceerd, daarna meteen op transport gezet en is nu onderweg naar de dealer (Tigchelaar, Oosterhout). Aflevering 10 maart. Auto op 18 dec '10 besteld met geschatte afleverdatum 18 maart, dus week eerder en levertijd van 11 weken. Niet slecht zeg ik... Complimenten aan Tigchelaar, prima communicatie, erg tevreden so far...

BTW: auto is S2C 1.6 Tdi greenline ambition businessline. Mocca brown, metallic lak, sunset.
 
Gisteren is mijn nieuwe S2C greenline bij de leasemaatschappij besteld zodra ik een levertijd krijg zal ik die posten... Hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten.
 

alausegger

Nieuw lid
Hallo, net nieuw op dit forum. Ik heb begin januari mijn Superb Combi Comfort Greenline 1.6 TDI besteld.
Planning is dat deze komende week wordt geproduceerd en dat deze in de week van 18 maart wordt afgeleverd. Ik hoor alleen van veel mensen dat er een behoorlijke productie achterstand is dat het nog wel weken langer kan duren. Heeft iemand hier mer info over?

Ik heb hem overigens in Purple Ametist besteld. Weer eens wat anders dan zwart.
 

Jeepee1975

Nieuw lid
Hallo,

Ik ben ook nog nieuw op dit forum.
Heb mn Superb Station Greenline Business-Ambition Line 27Nov 2010 besteld en ga er Dinsdag 1 Maart 2011 in rijden. (ben benieuwd). De dealer had 8 tot 10 weken gezegd. Duurdre alleen wat langer omdat er achteraf leer ingebouwd moest worden.
 
Duurdre alleen wat langer omdat er achteraf leer ingebouwd moest worden.

@Jeepee1975: Heb jij het leer via de dealer (en dus PON) laten inbouwen? Weet je hoe lang dit heeft geduurd? Ik heb ook een S2C in bestelling staan met achteraf leer inbouw. Zie post #5 van dit draadje. Productieweek van mijn auto was week 8 (afgelopen week dus). Heb je enig idee hoe lang het transport + inbouw v/h leer bij jou nog heeft geduurd?
 

alausegger

Nieuw lid
Even een kleine correctie op de besteldatum. Dit moet zijn begin januari en niet begin februari. Zou anders wel heel snel zijn als die deze week geproduceerd zou worden.
 
Mijn Skoda Superb Combi 1.6 TDI Greenline Ambition Business Line is in week 2 van februari besteld. Volgens leasebedrijf is geplande leverdatum 22 april (goede vrijdag??) Ik ga er vanuit dat deze een week later komt, al is dat puur gebaseerd op mijn verwachting. Ik hoop natuurlijk eerder. Maar ach, een weekje langer wachten is geen ramp.

Verdere details:
Kleur: Candy White
Bekleding zwart/grijs Rubicon
Interieur overig: zwart
Electrisch verstelbare stoel
Airbags achter
Sunset
MoBridge bleutooth
Sierlijst chroom
 

Jeepee1975

Nieuw lid
De mijne is week 3 geproduceerd. Week 4 op transport. Week 5 of 6 leer inbouwen.
Mijn auto was vorige week al klaar, alleen heb er voor gekozen om deze pas per 1 maart er mee te gaan rijden.
Wel grappig ik ga ook van een 307SW naar Skoda
 
Bovenaan Onderaan