Levertijd/productieschema S2C greenline

Ik kreeg vandaag nog net voor het begin van mijn vakantie bericht van de dealer: produktie week 32, levering week 35.
Leaseplan had doorgegeven week 40 (besteld week 23). Valt weer alles mee dus. Nog 1 keer met de C4 Picasso naar zuid frankrijk.. en daarna rap naar de dealer...
 

NMO

Nieuw lid
Dealer belde vorige week, auto is klaar bij pon. Nu afwachten wanneer die op transport gaat en bij de dealer aankomt, eind deze week of volgende week rijden.
 

daedalus

Nieuw lid
ik heb een 4 tal weken geleden een superb combi ambition besteld
heeft er hier iemand een idee van de levertijd ofzo?
ben van belgie
 

Stevens

Nieuw lid
ik heb een 4 tal weken geleden een superb combi ambition besteld
heeft er hier iemand een idee van de levertijd ofzo?
ben van belgie
Wat zegt de dealer? Normaal tss de 12 en 22 weken als je het forum wat volgt, hangt af van de kleur en de opties. Ik ben reeds 16 weken aan het wachten en zou hem binnen 3-4 weken hebben...
 

daedalus

Nieuw lid
Wat zegt de dealer? Normaal tss de 12 en 22 weken als je het forum wat volgt, hangt af van de kleur en de opties. Ik ben reeds 16 weken aan het wachten en zou hem binnen 3-4 weken hebben...

de dealer zei rond de 12 weken
maar ik hoor hier enkel verhalen over langere levertijden :'(
 

Stevens

Nieuw lid
de dealer zei rond de 12 weken
maar ik hoor hier enkel verhalen over langere levertijden :'(
Dat kan hoor, er zijn er hier die reeds na 10 weken rondreden met hun wagen, vooral wel in NL, in B gaat het precies wat trager. Ik heb in wk 13 besteld en hij wordt deze week gemaakt...dan nog 2-4 weken wachten. Ik heb een elegance betseld in mocca brown met bleek leder en dat heeft het wat langer gemaakt denk ik, ook omdat die kleur nu niet meer kan betseld worden.
Vraag aan je dealer de productieweek, dat kunnen ze zien in hun systeem, dan weet je toch al iets...
 
Hèhè, de mijne is nu ook eindelijk besteld, heb helaas nog geen levertijd gehoord (leaseauto) maar houd deze discussie goed in de gaten om te kunnen schatten wat t zal worden. Welke kleuren hebben op dit moment de langste levertijd volgens jullie?

Besteld: Superb Combi 1.6 Ambition Bussiness, opties: sunglass, airbags achter, elektr. verst.b. bestuurdersstoel, elektr. achterklep, Accessoires: mObridge, 17" Velgen
Nu: Octavia Combi Elegance Business 1.9
 
@Ramon,mooie tijd om te posten. 22:22 op de 22e.

Volgens dealert wordt deze in week 37 geproduceerd dus ergens week 41 geleverd incl. leer.

10 september afspraak gemaakt om naar het leer te gaan kijken (denk toch dat we gaan voor cognac RG02) met een dubbele donkere stiksel!
 

DD_sup

Nieuw lid
Hoi,


DD, 35 jaar uit België. :winkie:

Heb mijn S2 Combi 2L CRTDI 140 DSG Ambiente eind april (week 17)besteld.
Hij zou midden september geleverd worden. Heb van de week bericht gehad dat hij eind augustus komt.
Opties met weerslag op levertermijn zijn:
- Pano-dak
- DSG

Kleur is zilvergrijs
 

DD_sup

Nieuw lid
Hoi,


DD, 35 jaar uit België. :winkie:

Heb mijn S2 Combi 2L CRTDI 140 DSG Ambiente eind april (week 17)besteld.
Hij zou midden september geleverd worden. Heb van de week bericht gehad dat hij eind augustus komt.
Opties met weerslag op levertermijn zijn:
- Pano-dak
- DSG

Kleur is zilvergrijs

Deze is gisteren geleverd bij de garage.
Wel slecht nieuws, blijkbaar wil de lease maatschappij hem niet afleveren voor half oktober. :(
Onze fleet manager is op vakantie, dus...
 

DD_sup

Nieuw lid
't Is niet helemaal duidelijk. Garage zegt 1/9, LM zegt October. Volgens mij was m'n contract klaar in Juni.
Fleet Manager is op vakantie, en ik vertrek zelf vrijdag, dus toekomst zal het zeggen :-)

Edit: Gaat iig over mijn huidige kar, die zou nog niet afgelopen zijn.
 

Stevens

Nieuw lid
Joepieee, hij is eindelijk binnen, besteld eind maart en pas vandaag binnen, 6 maanden moeten wachten dus, morgen om 16h mag ik hem gaan halen, ik kan niet wachten...
 

vincefra

Actief lid
en dat maar na een volle twee weken dagelijks de garage onder druk te zetten ... byby volvo ... welkom space ...
 
Bovenaan Onderaan