Levertijd Octavia 3

paulus474

Senior Member
Krijg je door die variabele laadvloer nu ook meer bagageruimte? Het lijkt nl. of de vloer "dieper" komt te liggen vergeleken met de standaard vloer...?
 

Brouwer

Nieuw lid
PRIJSLIJSTEN
Wij streven ernaar om de aangepaste consumentenprijslijsten per 1 juni 2013 zo spoedig mogelijk beschikbaar te hebben. Ook de internet prijslijsten zullen wij z.s.m. dan aanpassen.
INTERNET
Het nieuwe modeljaar en de prijzen per 1 juni 2013 zullen naar verwachting begin juni 2013 op internet geüpload zijn.
 

paulus474

Senior Member
bestelsystemen open
vanaf donderdag 2 mei zullen de bestelsystemen met modeljaar 2014 voor de citigo, fabia, roomster en octavia geopend zijn. Alle reeds bestelde auto's die in productieweek 22 of later vallen zullen automatisch verwerkt worden in het nieuwe modeljaar. Het is dus aan te raden het lvi goed in de gaten te houden.
lvi???
 

Darkside

Forumguru
Krijg je door die variabele laadvloer nu ook meer bagageruimte? Het lijkt nl. of de vloer "dieper" komt te liggen vergeleken met de standaard vloer...?
Volgens mij krijg je niet meer bagage ruimte. Die blijft gelijk.
Zonder variabele laadvloer krijg je een bagage ruimte die niet vlak is.
Met de variable laadvloer word hij wel vlak. En krijg je een ruimte eronder. Maar niet fysiek meer ruimte.
 

Brouwer

Nieuw lid
Ja sorry dat LVI heeft te maken met de auto's die in bestelling staan en dat is niet voor de particuliere klant
 

Canon-Eye

Forumguru
Met de variable laadvloer word hij wel vlak. En krijg je een ruimte eronder. Maar niet fysiek meer ruimte.
Integendeel zelfs - de extra vloer op zichzelf neemt ook (een beetje) ruimte in. Maar wat een grotere rol speelt: je zult de ruimte eronder vermoedelijk nooit voor de volle 100% opvullen, er blijft allicht wat over. Dit stuwverlies gaat feitelijk van je nuttige ruimte af.
Daarom wil ik zoiets voor mezelf beslist nooit. Als er eens wat grotere dingen mee moeten (gebeurt me nog wel eens) zit die tussenvloer me tenminste niet in de weg.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb veel losse rommel achterin voor mijn werk, die dubbele vloer lijkt mij ideaal!
Toen ik dit nog had, zat die losse rommel in een keurig kratje dat in een hoek stond vastgesjord.
Voordeel daar van is, dat je de hele handel er in één keer uit tilt als je een keer de kofferbak voor wat anders nodig hebt...
 

Rallye

Forumguru
Ik ben juist erg blij met mijn dubbele bodem. De losse rommel rammelt niet zoals in een kratje en is mooi uit het zicht. Bovendien hoef je zware boodschappen niet over de drempel heen te tillen, maar schuif je ze er zo in. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik door de dubbele bodem te weinig laadruimte had......
 

Canon-Eye

Forumguru
De losse rommel rammelt niet zoals in een kratje
Kwestie van goed stuwen... nooit problemen mee gehad.
En die "hoge" rand waardeer ik nou juist weer als ik latten of plaatmateriaal moet halen, dan schiet het niet naar achteren zodat de klep tenminste makkelijk te sluiten is.
Nou ja, ieder z'n meug natuurlijk. Ik zou er meer last dan gemak van hebben.
 
Bagage-pakket
Het pakket is leverbaar vanaf de Ambition. De inhoud van het bagage-pakket is gewijzigd en bestaat uit:
-Bagage scheidingsnet achter de achterbank
-Variabele bagagevloer
-Multifunctionele box
De consumentenprijs bedraagt € 320,-

Beste brouwer,

weet je ook de prijzen can de volgende opties

multifunctioneel stuur inclusief schakelflippers
sportonderstel
verkeersbord herkenning

hoor graag van je
 
Hoi Brouwer,

Ze spreken elkaar wat tegen bij dat stukje over prijslijsten. internet prijzen zullen we zsm aanpassen, volgende regel, naar verwachting begin juni geupload....
weet jij hoe ze dit bedoelen?
 

tomdetester

Nieuw lid
Na 2,5 jaar doorbrengen in een renault grand scenic verheug ik mij er nu al weer op plaats te nemen achter het stuur van een octavia. Als alles goed is krijg ik per 01/07 een briljant zilveren octavia iii combi 1.6 tdi elegance businessline.
 
Na 2,5 jaar doorbrengen in een renault grand scenic verheug ik mij er nu al weer op plaats te nemen achter het stuur van een octavia. Als alles goed is krijg ik per 01/07 een briljant zilveren octavia iii combi 1.6 tdi elegance businessline.

bij mijn dealer kan ik 14% nog niet bestellen....of ga je vrijwillig bijtelling of wegenbelasting betalen ?
 

D_R1978

Senior Member
Hoi Brouwer, Ze spreken elkaar wat tegen bij dat stukje over prijslijsten. internet prijzen zullen we zsm aanpassen, volgende regel, naar verwachting begin juni geupload.... weet jij hoe ze dit bedoelen?
Volgens de twitter berichten van Skoda NL zouden ze deze week nog met de volledige prijslijst komen. Neem aan dat dit betekent dat we morgen dus een update krijgen. :)
 
Heb zelf Octavia Combi besteld. Begreep van de dealer dat nog geen enkele bestelde Combi een definitieve productieweek heeft. De levertijd gaat 5 tot 7 weken oplopen gaf de dealer aan. De 14 procent-versie gaat hem dit kalenderjaar niet meer worden aangezien deze vanaf week 48 gebouwd gaan worden. Na 1 januari leveren betekent dat dat ook deze versie 20 procent bijtelling zal hebben.
 

TedVlemmings

Forumguru
bij mijn dealer kan ik 14% nog niet bestellen....of ga je vrijwillig bijtelling of wegenbelasting betalen ?

Grote kans dat de 14% het inderdaad niet meer gaat halen, en mocht dat wel zijn dan zal in 2014 ook op dit model wegenbelasting betaald moeten worden zoals bij (bijna?) alle 14% auto's. Wie denk jij dat die belasting vanaf 2014 'vrijwillig' gaat betalen? Vrijwillig of niet, het zal ergens van betaald moeten worden. Het gewicht zal niet of nauwelijks afwijken dus belasting zal gelijk zijn aan het 20% model. Dan heb ik persoonlijk liever 20% met alle mogelijke opties tov een gelimiteerde 14% die enkel in bijtelling enkele euro's goedkoper zal zijn per maand.
 
Volgens de twitter berichten van Skoda NL zouden ze deze week nog met de volledige prijslijst komen. Neem aan dat dit betekent dat we morgen dus een update krijgen. :)

Klopt, dat was een antwoord op mijn tweet... :)
Dat neem ik ook aan. Vind het wel irritant dat ze steeds zo cryptisch en geheimzinnig doen. Zeg dan gewoon direct dat 3 mei de prijzen komen.
 
Bovenaan Onderaan