Levertijd Octavia 3

roepieh

Nieuw lid
ik doelde dan ook specifiek op deze plek. Ik vind het juist een prima plek.

Een tweede usb aansluiting in het dashboard was leuk geweest inderdaad.
 

Greggy

Actief lid
Oh jah... On-topic; de 1.4 Combi DSG wordt nu ongeveer op half augustus verwacht. Volgens de dealer wordt de eerste maand (vanaf week 22) qua Combi DSG's voorbehouden aan demo/dealerauto's, daarna komen de bestellingen aan bod...

Overigens ook maar beige alcantara erbij genomen i.p.v stof.
 
@greggy: en de 1.2 tsi dsg dan? beetje tegelijk of nog later? dealer vertelde mij dat de 1.2 tsi dsg pas week 32 geproduceerd wordt. dit was alleen nog niet zeker. deze week wordt alles bekend. winter pakket verdwijnt helemaal (voorlopig) en functiepakket word aangepast.
 

Greggy

Actief lid
@Jelzie: idd de 1.2TSI DSG in week 32 en 1.4TSI DSG in week 22. Dit is ook wat ik te horen heb gekregen.
Winterpakket is idd ook niet leverbaar doordat de ruit niet leverbaar is. En het functiepakket wordt idd ook aangepast: misschien door de schermpjes achter (ik wilde sunset dus heb niets aan de rolgordijnen/schermpjes achter). Ik wacht nog steeds op de accesoireprijzen van de 230V aansluiting achter... (in DE is die 100 euri).

Deze week kwamen alle n.n.b. prijzen? Mooi! Werd eens tijd!! :-)
 
zojuist dealer gesproken:
1.2 en 1.4 tsi volgen vandaag nog als het goed is. (maar 99% zeker dat je 2200 bij de handgeschakelde mag tellen, co2 uitstoot is lager bij de dsg versies van de benzine)
electrische achterklep €390
sunset €180
panorama dak voor combi €1150
functiepakket wordt uitgebreid met de mogelijkheid om stoelen neer te klappen vanuit achterbak
winterpakket verdwijnt
de witte lak wordt gratis
aan het eind van het jaar volgen nog een sportpakket en verkeersbord herkenning
dat was het wel geloof ik.
 

ceesm

Nieuw lid
Hallo vrienden,
Ik heb een 1.8 FSI elegance business line besteld Automaat DSG 7. Volgens de dealer wordt de auto in week 25 gemaakt en waarschijnlijk in week 27 bij de dealer afgeleverd. Dus denk ik in week 28 of 29 te gaan rijden. Ik zie er naar uit.

Gr,
Cees

 

Brouwer

Nieuw lid
Het Traveller Assistant o.a. verkeersborden herkenning is alleen mogelijk in combinatie met een Columbus.
Chromen raamomlijsting voor een Ambition is mogelijk voor hatcback € 120,- en combi € 200,-
Bagage pakket komt er bij voor € 320,-
Als je een 1.4 TSI handgeschakeld neemt dan krijg je automatisch een spoiler op de achterklep
 

Brouwer

Nieuw lid
Bagage-pakket[FONT=Arial,Arial]
[/FONT][FONT=Skoda Pro,Skoda Pro][FONT=Skoda Pro,Skoda Pro]Het pakket is leverbaar vanaf de Ambition. De inhoud van het bagage-pakket is gewijzigd en bestaat uit: [/FONT][/FONT]
[FONT=Skoda Pro,Skoda Pro][FONT=Skoda Pro,Skoda Pro]-Bagage scheidingsnet achter de achterbank
-Variabele bagagevloer
-Multifunctionele box
De consumentenprijs bedraagt € 320,-
[/FONT]
[/FONT]
 

Darkside

Forumguru
Tnx.
De extra stangen die je op de promotie filmpjes ziet. Zit er dus nog niet bij.
Moet nog kijken of ik het 320,- waard vind. De variable bagagevloer zal ook wel dubbele bodem betekenen.
Dat lijkt me wel weer handig. De multifunctionele box is wat zich onder het afdekzeil bevindt? (de paraplubak van de O2?)
 
@Brouwer,
Werk jij zelf bij een dealer?
Weet jij of de prijzen van de combi 1.2tsi DSG7 elegance businessline al bekend zijn? of wil je die posten zodra bekend? thnx!

Ik kan pas bestellen als die bekend zijn, dan word het namelijk toegevoegd aan onze leaseportal.
 
Vorige week een Octavia III HB 1.2TSI Greentech Elegance BL besteld. Exterieur: Black Magic Pareleffect, interieur: Leder (cognac met zwarte stiksels - niet af fabriek). Golus 18"velgen + ruitenwisser achter + trekhaak. Levering rond 10-6-2013 (dus incl inbouw van het leder).
 

Jarsiv

Senior Member
elec.achterklep en vaariable bagagevloer en stoel vanuit de kofferbak plat leggen zijn dat allemaal optie's die de combi niet standaard heeft. Ze laten het wel in filmpjes zien en staan niet als optie in de folder
 

Brouwer

Nieuw lid
Ik werk inderdaad bij Skoda. De prijzen van de 1.2 TSI DSG Elegance Businessline word komende week bekend gemaakt en zodra ik het weer zet ik het hier heen
 

Brouwer

Nieuw lid
BELANGRIJKE WIJZIGINGEN IN MODELJAAR 2014
De unilakken Tornado Red en Corrida Red krijgen een meerprijs vanaf productieweek 22. De consumentenprijs van deze lak is € 120 incl. BTW. Bestellingen die voor publicatie van dit schrijven besteld zijn en een productieweek na week 22 krijgen, zullen prijsgarantie krijgen. ESC (Electronic Stability Control) is standaard geworden op alle Fabia en Roomster modellen. Deze toevoeging houdt een prijsconsequentie in van ca. € 200. Op modellen waar ESC al standaard is (bijv. Greenline en Greentech uitvoeringen) veranderen hierdoor uiteraard niet.
De Fabia en Fabia Combi Elegance zullen vanaf de modeljaarwissel niet meer in het Fabia gamma voorkomen.
Naast de belangrijke wijzigingen die u hierboven vindt, zijn er ook kleurwijzigingen, wijzigingen op het gebied van opties en wijzigingen in de standaarduitrusting.
Op de Octavia komen er tal van nieuwe opties beschikbaar. Ook op motorengebied is er nieuws. De Octavia krijgt de beschikking over een DSG-automaat op de 1.2 TSI 77kW en de 1.4 TSI 103kW. Ook de versies met de DSG-automaat vallen in de 20% bijtelling categorie
 
@brouwer: Wanneer gaat modeljaar 2014 in? 1 mei?

@jarsiv: hoe kom je aan die folder, kun je die met ons delen?
 

Brouwer

Nieuw lid
BESTELSYSTEMEN OPEN
Vanaf donderdag 2 mei zullen de bestelsystemen met modeljaar 2014 voor de Citigo, Fabia, Roomster en Octavia geopend zijn. Alle reeds bestelde auto's die in productieweek 22 of later vallen zullen automatisch verwerkt worden in het nieuwe modeljaar. Het is dus aan te raden het LVI goed in de gaten te houden.
 
Bovenaan Onderaan