Levertijd Octavia 3

MaXt0r

Actief lid
Beste max,

vanaf week 22 is de 1.2 en de 1.4 Tsi met dsg leverbaar

kost 2200 extra tov normale handbak

Beste heijm426 bedankt voor je snelle reactie! Hier heb ik wat aan :) Is dit ook terug te vinden op de skoda website? Dit hadden ze mij bij de dealer moeten vertellen.
 
Beste heijm426 bedankt voor je snelle reactie! Hier heb ik wat aan :) Is dit ook terug te vinden op de skoda website? Dit hadden ze mij bij de dealer moeten vertellen.

max
Heb hem gekocht bij skoda center Utrecht , heel goede service en ze weten daar veel van , hebben mij dit via de computer laten Zien en hij heeft ook 20% bijtelling.
 

paulus474

Senior Member
Hi @Paulus474; ik heb DAB genomen omdat per 1 september 2013 in NL er een grote landelijke uitrol/dekking plaatsvind van commerciele stations op DAB. Nu zijn de publieke omroepen al te beluisteren op DAB, maar deze luister ik nooit.

DAB is de nieuwe 'vorm' van radio eigenlijk. Digitaal. Beter dan het enorm oude FM. Ik zie het maar als cassettebandjes vs. CD. Voor die 100 euro hoef je het eigenlijk niet te laten.

Enige vraag die ik heb is dat DAB+ straks de standaard wordt. En uiteraard in de folders staat DAB ontvanger... maar dit zal wel loslopen.
Heb het bij de dealer nagevraagd, die het vervolgens bij de importeur navroeg, welke vervolgens contact met de fabriek op heeft genomen... ;), en DAB+ wordt ondersteund wisten zij te vermelden.
Dus, heb de optie toch ook maar bijgenomen...
 

Greggy

Actief lid
Ah, cool!! Thanks voor het uitzoeken! Mooi, dat wordt fijn muziek luisteren straks. Nu. Nog alleen de USB plug doorlussen naar het handschoenkastje. Dan kan dat de harddisk op met de hele berg muziek! :-) Zelfde als met de RNS nu want dat was toch wel erg prettig...
 
iemand al meer nieuws over wanneer de prijzen van de combi 1.2tsi dsg en de 1.4 tsi dsg officieel bekend worden? eind april zei men, hoopte dat dat ondertussen iets concreter zou zijn.

wij bestellen met een zgn lease portal op het werk en ik kan pas configureren en bestellen als de prijzen officeel bekend zijn.
 

Jarsiv

Senior Member
Nee, begreep van een dealer dat het een optie wordt.

Bij de Superb kost hij € 420, bij de Octavia waarschijnlijk ongeveeer hetzelfde.
Heb mijn dealer gemaild, waar ik heb besteld heb. Ben benieuwd naar zijn antwoord

hij weet het ook niet, en heeft de vraag bij pon neergelegd

vindt het wel aardig aan de prijs dan
 

paulus474

Senior Member
Nu. Nog alleen de USB plug doorlussen naar het handschoenkastje. Dan kan dat de harddisk op met de hele berg muziek! :-) Zelfde als met de RNS nu want dat was toch wel erg prettig...
Pfff, is doorlussen echt nodig (en moeilijk, geen idee hoe dat werkt?)?
Had gehoopt dat je je muziek gewoon rechtstreeks in de columbus (per sd kaard of usb of zo in het handschoenenkastje) kon uploaden? Maar ja, ken de specificaties nog niet precies...
 

Jarsiv

Senior Member
Prijslijst staat toch op de skoda site

heb zaterdag (13-4) mijn allereerste skoda besteld. Octavia combi ambition businessline, zilver met donkere raampjes. 1.6tdi. Hij rolt 15 juni van de band, dus begin juli krijg ik hem
 

Greggy

Actief lid
Prijslijst staat toch op de skoda site

heb zaterdag (13-4) mijn allereerste skoda besteld. Octavia combi ambition businessline, zilver met donkere raampjes. 1.6tdi. Hij rolt 15 juni van de band, dus begin juli krijg ik hem

Cool! Gefeliciteerd! Ditto voor mij: "My First Skoda..."

@Paulus474: welnee, is niet nodig, alleen dit vind ik zelf mooier. In mijn huidige variant heb ik een 320GB 2,5" harddisk met al mijn muziek erop in het vakje tussen de voorstoelen. Bij de O3 zit dit in het zicht rechtsonderaan onder de climat-control. Om hier nu in het zicht een harddisk aan te hangen en hier te laten vind ik lelijk. Dus het plan is om intern een aftakking te maken van dit kabeltje (doorknippen & doorlussen; USB is 4 draadjes) en in het dashboard uit te laten komen. Daar offer ik een USB-verlengkabeltje voor op.
 

Darkside

Forumguru
Ja ik snap ook niet dat de USB zo in het zicht is. De O2 heeft dit netjes in het dashboardkastje.
En de Golf VII heeft hem in het klepje eronder (de asbak zegmaar) Bij de Golf is dit vakje ook nog groter en dieper.
Hier past mijn WD passport prima in. Maar bij de Skoda noemen ze de USB aansluiting makkelijk bereikbaar en simply clever.
Helaas ben ik het niet met ze eens.


Als de SD kaartjes gebruikt dan zitten die al in het handschoenenkastje. Dus is doorlussen niet nodig.
 

paulus474

Senior Member
Nee, is inderdaad niet netjes.
Ik heb ook zo'n harde schijfje met usb-aansluiting, maar ik hoop eigenlijk dat ik de muziek die hierop staat gewoon op de harde schijf van de Columbus kan zetten (dus dat ik de harde schijf niet aangesloten hoef te houden)... Zou dit mogelijk zijn?
 

Greggy

Actief lid
Geen idee. Voor mij werkt dit niet omdat deze disk te klein is voor al mijn muziek (>64GB) en er vast geen programmaatje is voor het eenvoudig syncen en/of incrementeel bijladen van nieuwe muziek vanaf. En de SD's werken sowieso niet aangezien de opslagcapaciteit te klein is. Dus die harddisk is prima zo, dit is nl. meteen mijn backup van muziek van mijn NAS thuis. En thuis hang ik de muziek-harddisk van de auto eens in de 2 maanden of zo even aan de laptop die dan snel scant en de wijzigingen doorvoert op de disk. Wel zo makkelijk.
 

paulus474

Senior Member
Lekker veel muziek ;).
Maar dat doorlussen, is dat iets wat je zelf kan, of door dealer laten doen (weet niet of dan het hele paneel eraf moet of zo?)
 

Darkside

Forumguru
Volgens mij heb je van de 64GB die de columbus heeft nog zo'n 12GB aan ruimte over voor MP3's.
Voor veel mensen is dit genoeg. Voor mij echter niet.
Daarbij is de kopieerslag volgens mij erg traag (misschien dat de nieuwe columbus sneller is omdat er SSD inzit).
En kan je tijdens het kopieren geen muziek afspelen.
 
Bovenaan Onderaan