Levertijd Octavia 3

Eens, wel goed dat ze snel reageren via twitter.

ze reageren nu 'De prijzen zijn bekend bij onze dealers. Je dealer kan je verder informeren.'
Mijn dealer heeft me al verteld dat de prijs van de Octavia Combi Elegance Business 1.2 TSI met DSG-7 komt op €29.470,-
 

Darkside

Forumguru
Dat is op zich best een nette prijs. Mijn huidige 1.2 EBL met DSG was ongeveer even duur. Al zit daar wel een trekhaak bij.
Maar de huidige EBL is weer beter uitgerust.
Wel zou ik nog graag een pano dak willen hebben. En mis mijn lederen bekleding van mijn vorige auto ook wel een beetje.
Maar dan komt er zo'n 4k bij.
 

D_R1978

Senior Member
ze reageren nu 'De prijzen zijn bekend bij onze dealers. Je dealer kan je verder informeren.'
Mijn dealer heeft me al verteld dat de prijs van de Octavia Combi Elegance Business 1.2 TSI met DSG-7 komt op €29.470,-

Hoop maar dat dit betekent dat mijn leasemaatschappij ook over de lijst beschikt...
 

D_R1978

Senior Member
Volgens de dealer wel. alleen ik moet via een leaseportal bestellen, en daar staat hij nog niet in. hoop wel dat ze opschieten.
Mooi dan ga ik maandag de leasemaatschappij bellen om hun lijst een keer te updaten en dan zsm mijn mooie 1.4 tsi dsg gaan bestellen. :-)
 

D_R1978

Senior Member
En is het gelukt? Ik kan nog steeds niet bestellen.

Nee, nog niet. Heb de leasemaatschapij gebeld. Ze gaven aan dat zij vaak de informatie later krijgen dan de dealers. Ik wordt morgen teruggebeld wanneer ze denken dat de 1.4 met DSG in hun systeem zal staan.
 
Nee, nog niet. Heb de leasemaatschapij gebeld. Ze gaven aan dat zij vaak de informatie later krijgen dan de dealers. Ik wordt morgen teruggebeld wanneer ze denken dat de 1.4 met DSG in hun systeem zal staan.

pfff, gaat allemaal niet geweldig zo.
Ik heb hetzelfde probleem. Maar heb de dealer gesproken en die geven aan dat de prijzen gewoon bekend zijn voor de lease maatschappijen en dat ze met mijn offerte moeten kunnen calculeren.

Het vervelende is dat de dealer een stuk of 8 van de 1.2TSI DSG-7 heeft voorbesteld en deze bijna allemaal al zijn vergeven. Als ik pech heb schuift de leverdatum nog een heel stuk op zo. en met een (tijdelijke) civic hybrid op vakantie wordt een probleem ben ik bang.
:(
 

Greggy

Actief lid
Heeft iemand een volledige nieuwe prijslijst in PDF formaat? (dus met alle prijzen met o.a. DSG en van de Combi de accesoires?)
 
Heeft iemand een volledige nieuwe prijslijst in PDF formaat? (dus met alle prijzen met o.a. DSG en van de Combi de accesoires?)

Toevallig heb ik vandaag wat prijzen doorgekregen van mijn dealer.
Een nieuwe consumentenprijslijst had men echter nog niet. (Ze zitten daarop nog te wachten vanuit PON.)

Onderstaand wat prijzen die ik vandaag per mail door heb gekregen:
- Meerprijs DSG-7 voor de 1.4 TSI € 2.200,00
- Adaptive Cruise Assistant incl. front assistant € 700,00
- "Travel pakket" (Verkeersbordenherkenning i.c.m. grootlichtassistent) € 320,00 en alleen mogelijk op Elegance Businessline!
- Winterpakket niet meer bestelbaar door problemen toeleverancier van de verwarmde voorruiten.
Verwachting is, dat deze eind van het jaar weer beschikbaar worden.

Opties speciaal voor de combi-uitvoering:
- Elektrische achterklep € 390,00
- Panoramisch open dak € 1.150,00
- "Dynamic pakket" (Sportstoelen, instaplijsten en een achterklepspoiler) voor de combi uitvoering € 350,00

Uiteraard ben ook ik zeer benieuwd naar een complete nieuwe prijslijst.
 
Paulus , heb het dynamic pakket afgelopen woensdag nog bij mijn order geplaatst , dealer heeft niet gezegd dat dit niet leverbaar is op een elegance businessline
 

Darkside

Forumguru
Ben benieuwd naar dat Dynamic pakket. En stel sport stoelen zal niet misstaan.
Ben ook wel opzoek naar wat betere stoelen in de Octavia (niet dat ik last heb nu) maar een stel ergo stoelen zoals VW (of de AGR stoelen van opel) zou wel fijn zijn.
 

paulus474

Senior Member
Paulus , heb het dynamic pakket afgelopen woensdag nog bij mijn order geplaatst , dealer heeft niet gezegd dat dit niet leverbaar is op een elegance businessline
Hmmm, wanneer zou jouw Octavia Combi geleverd worden?
Zitten sportstoelen per definitie beter dan de standaard stoelen?
Heb je misschien ook een plaatje van die achterspoiler?
Thnx!
 
Paulus verwachte leverdatum is 30 augustus het betreft een 1.4 dsg elegance businessline

heb verder geen info van dynamic pakket
 

TedVlemmings

Forumguru
Ik heb nu een 1.6TDI DSG in bestelling zitten (goedgekeurd door leasemaatschappij e.d. dus zal een dezer dagen besteld worden). Hierbij werd mij aangegeven dat de dealer verwachte hem in Juli te kunnen leveren. Gewenste leverdatum staat zelfs op eind Juni. Als ik hierboven dan voor een andere versie van dezelfde auto dan 30 Augustus lees dan wordt ik minder vrolijk. Hopelijk kan de dealer mijn schatting wel waarmaken en hebben ze voldoende plaatsen ingekocht :)
 

Gunner

Forumguru
Was van de week bij een dealer. Levertijd zou volgens hen momenteel staan tussen de 6 en 8 weken. Klopt dat ongeveer?
 
Bovenaan Onderaan