Kwaliteit carkit

Deze week is de module vervangen en het lijkt erop dat dit inderdaad het probleem was. Geen klachten de afgelopen dagen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Nou ik ben heel benieuwd of het toeval is (van een paar dagen) of dat ze eindelijk een oplossing hebben. Mijn dealer gaf aan ook al een aantal probleemgevallen had zonder enige oplossing. Ik zal maandag hen eens inlichten over de mogelijke oplossing.
 

Mali

Forumguru
N071 klinkt goed zou dit de oplossing zijn na 10 maanden.

Welke garage zit jij ?.
Uiteraard ga ik maandag ook contact opnemen met mijn garage
 
Deze week is de module vervangen en het lijkt erop dat dit inderdaad het probleem was. Geen klachten de afgelopen dagen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

A-point


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Heb je nog steeds een positieve ervaring na de vervanging van de module?? Bij welke A-point garage is de module vervangen? Er zijn meerdere mensen afwachtend op een antwoord. Hoe meer informatie hoe beter :tongue: (Y)
 

Mali

Forumguru
Antwoord van mijn garage.

Wij hebben de vraag door gezet naar techniek afdeling van Pon.
Bij ons en in het fabriek systeem HST is niks veranderd.

De regelkast van uw carkit/media genoemd 5F is bij u al eens vervangen.


Hopelijk krijgen we snel antwoord van de afdeling techniek en kunnen we het probleem eindelijk oplossen.
 

N071

Nieuw lid
Heb je nog steeds een positieve ervaring na de vervanging van de module?? Bij welke A-point garage is de module vervangen? Er zijn meerdere mensen afwachtend op een antwoord. Hoe meer informatie hoe beter :tongue: (Y)

A-point Hoofddorp. En nog steeds geen klachten gehoord, maar op dit moment bel ik vrij weinig in de auto.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Mali

Mali

Forumguru
En vandaag nog een reactie van mijn garage.


Wij hebben zojuist een melding terug gehad van de afdeling techniek.
Er is helaas nog geen oplossing voor uw klacht, ze zijn er helaas nog steeds mee bezig.

Zodra wij meer weten zullen we contact op nemen met u, hopelijk laat het niet al te lang op zicht wachten.

Met vriendelijke groet,
 

Mali

Forumguru
Dit is een actie vanuit het lease bedrijf.
Ik vind het niet erg om een papegaai om mijn dashboard te krijgen.
Ik ben benieuwd of dit gaat werken.
Hij word bij de skodadealer ingebouwd.

De dealer gaat contact met je opnemen om een afspraak in te plannen.


Zij gaan een Parrot type MK 9100 inbouwen.

Dit systeem werkt goed in combinatie met het multi media center van de auto.
 

RobbeySkoda

Nieuw lid
Dit is een actie vanuit het lease bedrijf.
Ik vind het niet erg om een papegaai om mijn dashboard te krijgen.
Ik ben benieuwd of dit gaat werken.
Hij word bij de skodadealer ingebouwd.

De dealer gaat contact met je opnemen om een afspraak in te plannen.


Zij gaan een Parrot type MK 9100 inbouwen.

Dit systeem werkt goed in combinatie met het multi media center van de auto.

zeer netjes van de leasemaatschappij! Mag ik vragen welke maatschappij dit is? Ik zit zelf bij athlon, wellicht dat ik ze ook zover kan krijgen :)
 

Mali

Forumguru
Ik zit ook bij athlon.


De kosten bedragen €350,- excl. BTW. Ons voorstel is om deze kosten te delen (50% FireX en 50% Athlon). Het leasetarief stijgt dan met ongeveer €5 per maand (vanaf de inzetdatum).
 

Mali

Forumguru
Met de parrot module is het in ieder geval mislukt daar er een canton versterker achter de Columbus hangt en daardoor een en ander niet mogelijk is.
ze gaan nu een Kenwood car-kit module bestellen.
wachten maar weer even af ;)
 

hemi24

Forumguru
Dit is een actie vanuit het lease bedrijf.
Ik vind het niet erg om een papegaai om mijn dashboard te krijgen.
Ik ben benieuwd of dit gaat werken.
Hij word bij de skodadealer ingebouwd.

De dealer gaat contact met je opnemen om een afspraak in te plannen.


Zij gaan een Parrot type MK 9100 inbouwen.

Dit systeem werkt goed in combinatie met het multi media center van de auto.

Serieus..?!?
Anno 2018 nog een Parrot inbouwen een vrijwel nieuwe wagen... :fool:

Ik zou tegen de dealer zeggen: "als je het nu niet fatsoenlijk gaat regelen, rij ik hem hier dwars door die glazen pui naar binnen!!!"
 

Mali

Forumguru
Gelukkig ben ik wat genuanceerder hierin .
Leuk vind ik het niet maar uiteindelijk kan de dealer hier ook weinig aan doen naar mijn idee.
De mensen achter de balie doen hun best en lijkt me zeker een moeilijke baan met de “mondige” klanten die er ook zijn.
Als ik gewoon kan bellen in de auto ben ik tevreden en wat opbouw accenten ach zal ook wel wennen.
Ik rij nu iets meer dan 10 jaar skoda
En over het geheel tevreden, en over 2,5 jaar zie ik wel weer verder wat er gekozen word.
Misschien wel een multi media centrum op 4 wielen .
 

Mali

Forumguru
er is nu een KTC-500 dab module ingebouwd welke gebruik maakt van de aux ingang.
gesprekskwaliteit is zoals het hoort goed.
gebruikers vriendelijkheid middelmatig.
kan geen gebruik meer maken van apple car play daar de usb ingang gebruikt word.
ik luister zelf altijd via apple music en dat gaat via de kenwood wel maar bedienen via het stuur gaat uiteraard niet.
telefoongesprek zelf opbouwen gaat eenvoudig ik druk op het microfoonknopje op de kenwood en siri van de iphone word geactiveerd en dat gaat goed.
gesprek aannemen is wat lastiger , als ik op opneem via de telefoon gaat automatisch de luidspreker en microfoon van de iphone aan en moet dan op de telefoon op luidspreker drukken om te kunnen wisselen naar de kenwood.
of opnemen via de kenwood beter gaat nog niet geprobeerd. daar de iphone in een dahsboard houder zit welke dichterbij zit dan de kenwoord. b4937f70-11a0-434e-8482-a2f83751eece.jpg
ben ik er blij mee ja, aanbevelen voor een ander nee.

ik ga ervanuit dat het een tijdelijke oplossing is maar daar wachten we al een tijdje op ;) .
 
En vandaag ook maar weer een mail naar de dealer ivm mijn bluetooth problemen Apoint Amsterdam gaat er er laks mee om. Skoda rijd super maar ohhh wat ben ik bij als ik over een jaar weer aan de beurt ben om een andere auto te bestellen.
 

Mali

Forumguru
Ook een manier om van je problemen af te komen , 4 jaar negeren en er is geen klant meer die zeurt
 
Bovenaan Onderaan