Kwaliteit carkit

Hebben jullie een oplossing voor het probleem? Ik heb een swing systeem en als ik op de autostrade rijd en wil bellen moet ik roepen om verstaanbaar te zijn. Toch vindt de garage dat er niets mis is. Zeer vervelend. Wagen nog in garantie sloda fabia combi en al meermaals aangehaald maar dit wordt niet opgelost.
 
ja heb ik al gedaan (al is het zeer moeilijk hen te bereiken). de man aan de receptie ik versta je inderdaad niet goed om er vervolgens toch niets aan te doen. De service van Skoda is een ramp.
 

fobbe

Nieuw lid
Hoi,

wij hebben onze Skoda Octavia 1.2 ingeruild voor een 1.5 FL. Enkel is het geluid van de carkit slecht, met name veel ruis. Er zit een Columbus in met een groot scherm. Dit staat bij systeeminformatie: Hardware H54 en software 1240. Zijn er nieuwere updates? En kun je die downloaden of moet dat echt via de dealer?
 

fobbe

Nieuw lid
In het update portal krijg ik geen firmware update te zien voor het infotainment. Denk dat dit dus via de dealer moet. Ik heb een Columbus full touch systeem(met Canton) met hardware 54 en software 1240. Eerder in deze topic las ik dat 1440 de laatste versie is? Of is er al weer een nieuwere versie?
 

Antera

Donateur
In het update portal krijg ik geen firmware update te zien voor het infotainment. Denk dat dit dus via de dealer moet. Ik heb een Columbus full touch systeem(met Canton) met hardware 54 en software 1240. Eerder in deze topic las ik dat 1440 de laatste versie is? Of is er al weer een nieuwere versie?


Je kan altijd even contact met me opnemen dan kunnen we eens bekijken wat ik voor je kan doen. Updaten is zeker mogelijk en nog meer. Zie voor meer info me website www.vcds-coding.nl
 

Edwin

Lid
Ik had het probleem ook 4 jaar lang, nooit opgelost door de dealer. Bij mijn nieuwe Toyota super verstaanbaar en niet meer het geruis etc.
 
Bovenaan Onderaan