Kodiaq vragen en weetjes

ertromp

Forumguru
Hoe zit dat "oranje kabeltje" gemonteerd? Heb je een foto en een schema hoe je het hebt aangesloten en een link naar het Ali kabeltje?
 

ertromp

Forumguru
Inderdaad veelal hebben ze een memory chip die en te resetten valt en bij activeren wellicht wat langer de start/stop knop indrukken. Het zal vast niet alleen een stukje koperdraad zijn
 

Stormtrooper73

Actief lid
Aloha
Vandaag kreeg ik een foutmelding van mijn achteruit rijlamp, het gekke is het lijkt wel of er geen stroom op zit, de lamp zelf doet het op 9v (om te testen).
Weet iemand misschien welke zekering het is ? Op het zekeringen schema staat niet iets van achter uit lamp. Screenshot_2021-08-13-11-21-09-20.jpg
,,:pieker:
 

Stormtrooper73

Actief lid
:D ik heb inderdaad een achteruitrijcamera, gemonteerd, echter deze is niet aan gesloten op mijn achteruit lamp.
Het gekke is het lijkt, of er geen stroom is op de achteruit draad Screenshot_2021-08-13-09-12-38-03.jpg
 

hemi24

Forumguru
Het wonder van de can-bus…

waarschijnlijk niet aangestuurd doordat het stuurapparaat een defecte lamp denkt gedetecteerd te hebben?
 

lexislang

Actief lid
Weet iemand of er voor de Columbus infotainment een AUX stekker te koop is? Die je achterin de DVD speler klikt? Ik meen dat vroeger die mogelijkheid bestond maar weet niet of dat in de kodiaq nog kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Zou moeten kunnen, de eerste lichting Kodiaq’s had standaard aan boord (al vind ik een 3,5mm jackplug wel heel erg 2005…)

upload_2021-8-13_20-53-52.jpeg
 

lexislang

Actief lid
Die heb ik dus niet… ja 3,5 is zeker heel erg 2005, ik dacht dat ik Alexa via Bluetooth kon koppelen maar kennelijk is dat erg 2030

Ik heb dus een dubbele usb port… in mijn Audi vroeger kon ik een kabel achter in de dvd van de navigatie pluggen … hoopte dat dat bij de Skoda ook nog kan. Die Bluetooth van de Echo.dot (Alexa) wordt niet geaccepteerd als input device voor ACDP (Geluid)
 

Roof6

Lid
Misschien weet iemand wat het verschil is tussen normaal en sport stand bij lichtassistentie bij de driving mode?

mij kon het niet vinden.
 
Bovenaan Onderaan