Kodiaq vragen en weetjes

Topic in 'Kodiaq' gestart door Frenk21, 08-02-2017.

1. hemi24

hemi24 Forumguru Donateur

Kijk eens bij Flitsmeister in de instellingen onder "geluidsopties" : heb je daar de optie "zet geluid op 100% bij elk geluid" aan staan?

2. Roy111

Roy111 Lid

Beide gedaan, maar volume blijft terug gaan naar zn max.. :(

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Angel4141 vindt dit leuk.
  3. MToelink

MToelink Nieuw lid

Dat had ik idd al uitgevonden. Maar je kunt ze er niet uitklikken. De stoeltjes zitten met totaal 4 bouten vast aan de bodem. Ik denk als ik die los draai dat ze er wel uitkunnen. Niet ideaal maar wellicht niet erg om een keer per jaar te doen voor op vakantie. Dit scheelt nl wel veel ruimte.

4. Henrik

Henrik Forumguru

Haha, ik kwam vandaag achter iets grappigs. Was me in bijna twee jaar tijd nog niet eerder opgevallen.
    Hoe minder de actieradius wordt, hoe dichter de Kodiaq op het plaatje bij de pomp komt. Hier heb ik net getankt, dus staat de auto nog helemaal links. Maar die gaat dus steeds verder naar rechts.

Voor sommigen bekende materie, maar ik vond het wel een leuk “Kodiaq -weetje”. :D

9D234EFC-C092-4077-851D-7A4D5CD02400.jpeg

5. CharlesTucker

CharlesTucker Forumguru

Inderdaad geinig, maar geen typisch Kodiaq-weetje, maar meer iets van het infotainment systeem denk ik. In mijn Octavia (3FL met Columbus) gaat het ook zo, al is het plaatje wel duidelijk een Octavia en geen Kodiaq zoals bij jou :)

Henrik vindt dit leuk.
  6. hemi24

@Henrik : moet je voor de grap de motor een keer aan laten bij het tanken, dan zie je de Kodiaq achteruit rijden..!

:D

Henrik, JeSko, Jrtt en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Henrik

Henrik Forumguru

Haha! Zou het? Ik durf hem nooit aan te laten bij het tanken, dus ik zal het wel nooit weten… :deuk:

hemi24 vindt dit leuk.
  8. CDK

CDK Forumguru

Het is fout, maar ik zet hem nooit uit en het gaat al bijna 25 jaar goed ;)
    Je zou het dus wel een keertje kunnen proberen @Henrik ;)

ertromp vindt dit leuk.
  9. foxtrotc

foxtrotc Nieuw lid

Weet iemand of (zo ja, hoe) de electronische handrem automatisch in te schakelen is bij een handgeschakelde Kodiaq?

10. hemi24

@foxtrotc : knopje van AutoHold eenmalig indrukken? Zit naast de handrem…

Japanese Power vindt dit leuk.
  11. lexislang

lexislang Actief lid

Weet iemand of er voor de Columbus infotainment een AUX stekker te koop is? Die je achterin de DVD speler klikt? Ik meen dat vroeger die mogelijkheid bestond maar weet niet of dat in de kodiaq nog kan.

12. Ehot

Ehot Lid

weet iemand hoe je de sfeerverlichting bij de voeten kan instellen? Wanneer ik in met Kodiaq Sportlinebusiness de sfeerverlichting aanpas gebeurd dit alleen in de portieren. Het licht bij de voeten blijft wit. Ook als ik via het touchpanel aangeef dat in dat gebied een andere kleur moeten komen.

13. hemi24

Volgens mij is dat pas bij de gefacelifte modellen van de Kodiaq mogelijk…

Jrtt vindt dit leuk.
  14. C00per

C00per Senior Member

Je kan de sfeerlicht alleen dimmen bij de voeten. Kleur kan alleen bij de portieren. En je moet contact aanhebben anders kan je het niet wijzigen.

15. Dutch5751

Dutch5751 Nieuw lid

Een paar vraagjes over de Kodiaq Sportline 5 zitter:

- in het middenconsole zitten twee usb-c aansluitingen.. maar als je daar iets in steekt, gaat het klepje niet meer dicht.. Ik heb inmiddels een leuk kort kabeltje gevonden waarmee het klepje nog wel dicht gaat (https://www.amazon.nl/DJI-Mavic-RC-Kabel-Type-C-Type-C-Connector/dp/B07MJ323M5), maar heb tot nu toe nog geen memory stick gevonden die klein genoeg is.. Iemand een leuke suggestie?

- ik had gehoopt onder de bodemplaat van de kofferbak wat rommel kwijt te kunnen, maar door die kunststof vormen die eronder liggen ter ondersteuning van de bodemplaat, is er niet veel plek meer over.. De betreffende vakjes zijn zo klein dat er nauwelijks iets nuttigs in past.. Heeft iemand hier al een mes in gezet zodat de vakken wat groter worden maar de bodemplaat nog voldoende ondersteuning biedt?

Laatst aangepast: 29-07-2021
    RonaldSkodiaq vindt dit leuk.
  16. Herre

Herre Senior Member

Kodiaq Sportage? Dat zijn volgens mij 2 merken door elkaar gehaald.

Japanese Power en hemi24 vinden dit leuk.
  17. Dutch5751

Dutch5751 Nieuw lid

:bloos::bloos: jeez.. da's wel heel triest.. was duidelijk niet helemaal wakker.. "Kodiaq Sportline" dus...

Jrtt en Herre vinden dit leuk.
  18. Acid

Acid Lid

Beste forumleden,

Ik heb een recent een mooin oranje kabeltje gekocht op Ali, die bij het inschakelen van het contact het start stop systeem dan uitschakelde. Dat heeft ongeveer een 1,5 week goed gewerkt en nu doet hij het niet meer? Weet iemand hoe dit kan en wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt voor de reacties.

19. hemi24

Klinkt alsof hij geen puls afgeeft bij het inschakelen van het contact...

20. Acid

Acid Lid

Zou dan het kabeltje stuk zijn? Hij heeft wel gewerkt namelijk.
    Vraag me alleen af wat precies aan een stukje koperen draad stuk kan zijn?

Deel deze pagina