Kodiaq vragen en weetjes

jesse_s93

Donateur
Gisteren ook in de krant gelezen.. kindje mist nu het topje van haar vinger. De klembeveiliging is verplicht bij zogenaamde one-touch raambediening. Deze heeft de Kodiaq voor alle vier de ramen waarmee de klembeveiliging dus ook op alle vier de ramen zit.
 

ena

Forumguru
Ik heb begrepen dat de subwoofer voor Canton achter onder de dubbele laadvloer wordt geplaatst. Klopt dit? Ik hem nl daarom geen Canton besteld omdat ik die ruimte niet wil verliezen.
 

hemi24

Forumguru
@ena : Ik vond het een aangename bijkomstigheid, dat bij het Canton systeem ook gelijk een (nood)reservewiel werd geleverd, alles liever dan zo'n spuitbus met compressor..!
 

ena

Forumguru
hmmm ik begrijp het verband tussen een reservewiel en het Canton systeem niet; dacht niet dat het een met het ander verbonden was...?

In ieder geval heb ik juist geen reservewiel gekozen omdat ik die plaats onder de dubbele laadvloer optimaal wil kunnen benutten.

Smaken en prioriteiten verschillen dus (gelukkig), vandaar de optielijsten...
 

Herre

Senior Member
Verband is dat je met Canton altijd een reservewiel ‘krijgt’ omdat de subwoover daar in ligt.
Zelf heb ik tot nu ook altijd bewust een reservewiel genomen. Ook met een thuiskomer heb je in elk geval iets, ook als het spuitbusje niets meee gast helpen.
 

hemi24

Forumguru
hmmm ik begrijp het verband tussen een reservewiel en het Canton systeem niet; dacht niet dat het een met het ander verbonden was...?

Dus wel, de subwoofer van het Canton systeem ligt bij de Kodiaq in het reservewiel...

kodiaq-canton-002.jpg.85f4b11c69f46fe584e3f346fabc1169.jpg
 

ena

Forumguru
Ah bedankt, heb ik weer iets nieuws bijgeleerd. Wist niet dat die erin verwerkt is. Wel mooi clever oplossing
 
Tips waar het afdekzeil te laten ala kofferbak vol zit? In mijn oude 308 kon ik hem mooi onder de vloermat in kofferbak kwijt. Kodiaq heeft veel, maar deze optie niet (5 zitter, geen reservewiel). Best irri.
 

ena

Forumguru
Kennelijk heb je niet de dubbele laadvloer want als je die hebt dan is er speciaal een handige opbergplek voor voorzien onder de laadvloer.
 

hemi24

Forumguru
Minder rotzooi meenemen?

Aangezien je de krapte van een 308 gewend bent geweest, kun je ook de achterbank naar voren schuiven en de rollo achter de bank leggen...
:pardon:

Bij een 7-zitter is er een uitsparing onder de verhoogde laadvloer; de 5-zitter heeft hier de diepere vakjes aan de zijkant, waardoor je de rollo daar helaas niet kunt doorsteken.
 

Roy111

Lid
Goedenavond!

Iemand een goede tip voor een (betaalbaar) stuurslot, welke op het sportstuur van de Sportline past?
 
Bovenaan Onderaan