Kodiaq vragen en weetjes

Topic in 'Kodiaq' gestart door Frenk21, 08-02-2017.

1. Stormtrooper73

Stormtrooper73 Actief lid

Hoi
    Heb je hem er al een x er weer uit gehaald, en er weer in gezet, mischien zit er iets met een memory chip in gebouwd :pieker:

2. ertromp

ertromp Forumguru

Hoe zit dat "oranje kabeltje" gemonteerd? Heb je een foto en een schema hoe je het hebt aangesloten en een link naar het Ali kabeltje?

3. ertromp

ertromp Forumguru

Inderdaad veelal hebben ze een memory chip die en te resetten valt en bij activeren wellicht wat langer de start/stop knop indrukken. Het zal vast niet alleen een stukje koperdraad zijn

4. Octavia Edition 100

Octavia Edition 100 Actief lid

Wellicht bedoel je deze kabeltjes? Toevallig gisteren geplaatst.

5. Acid

Acid Lid

Klopt zo iets is het ja. Komt van Ali.

Last edited by a moderator: 02-08-2021
  6. Acid

Acid Lid

upload_2021-8-2_14-5-22.png upload_2021-8-2_14-5-22.png

Deze is het, kan niet verkeerd aangesloten worden. En hij heeft 1 week goed gewerkt?

7. ertromp

ertromp Forumguru

Heb je al geprobeerd om de knop even wat langer ingedrukt te houden? Bij de meeste StartStop modules doe je dan een reset

Jrtt, CDK en Acid vinden dit leuk.
  8. Acid

Acid Lid

Heb geprobeerd en dat werkt!! Thx! Hoop dat het zo blijft.

Last edited by a moderator: 02-08-2021
    ertromp vindt dit leuk.
  9. ertromp

ertromp Forumguru

Mooi zo :thumbsup:

Acid vindt dit leuk.
  10. Stormtrooper73

Aloha
    Vandaag kreeg ik een foutmelding van mijn achteruit rijlamp, het gekke is het lijkt wel of er geen stroom op zit, de lamp zelf doet het op 9v (om te testen).
    Weet iemand misschien welke zekering het is ? Op het zekeringen schema staat niet iets van achter uit lamp. Screenshot_2021-08-13-11-21-09-20.jpg
    ,,:pieker:

11. hemi24

hemi24 Forumguru Donateur

@Stormtrooper73 : heeft dit niet iets te maken met de achteraf gemonteerd camera?

12. Stormtrooper73

:D ik heb inderdaad een achteruitrijcamera, gemonteerd, echter deze is niet aan gesloten op mijn achteruit lamp.
    Het gekke is het lijkt, of er geen stroom is op de achteruit draad Screenshot_2021-08-13-09-12-38-03.jpg

13. hemi24

Het wonder van de can-bus…

waarschijnlijk niet aangestuurd doordat het stuurapparaat een defecte lamp denkt gedetecteerd te hebben?

14. lexislang

lexislang Actief lid

Weet iemand of er voor de Columbus infotainment een AUX stekker te koop is? Die je achterin de DVD speler klikt? Ik meen dat vroeger die mogelijkheid bestond maar weet niet of dat in de kodiaq nog kan.

Last edited by a moderator: 13-08-2021
  15. hemi24

Zou moeten kunnen, de eerste lichting Kodiaq’s had standaard aan boord (al vind ik een 3,5mm jackplug wel heel erg 2005…)

upload_2021-8-13_20-53-52.jpeg

16. Stormtrooper73

Misschien een fm transmitter met aux input

17. lexislang

lexislang Actief lid

Die heb ik dus niet… ja 3,5 is zeker heel erg 2005, ik dacht dat ik Alexa via Bluetooth kon koppelen maar kennelijk is dat erg 2030

18. lexislang

lexislang Actief lid

Dat is zelfs nog anno ‘voor 2000’

19. lexislang

lexislang Actief lid

Ik heb dus een dubbele usb port… in mijn Audi vroeger kon ik een kabel achter in de dvd van de navigatie pluggen … hoopte dat dat bij de Skoda ook nog kan. Die Bluetooth van de Echo.dot (Alexa) wordt niet geaccepteerd als input device voor ACDP (Geluid)

20. Roof6

Roof6 Lid

Misschien weet iemand wat het verschil is tussen normaal en sport stand bij lichtassistentie bij de driving mode?

mij kon het niet vinden.

Deel deze pagina