Kodiaq vragen en weetjes

Wie kan mij vertellen of er (in het huidige model) Kodiaq een gekoeld handschoenenvak zit?

Ik zie het niet op de prijslijst staan, maar dat wil natuurlijk niet alles zeggen ;)
 

mauricemauzzz

Actief lid
Mijn Kodiaq was besteld op 5 april '22, destijds stond het als standaarduitrusting op de prijslijst van april 2022.
Op de prijslijst van december 2022 staat het (gekoeld handschoenenvak) er niet meer op.
Mijn Kodiaq die ik 2 weken afgeleverd heb gekregen zit het er helaas niet (meer) op.
Op de plek waar de draaischijf zou moeten zitten zit nu een opening/gat.

Conclusie: het zit er niet meer op...:unsure:
 

EdK

Forumguru
n de opening ontbreekt een aansluiting voor de koude lucht
Als er wel een gat in dashboardkastje zit maar deze dus blijkbaar niet is verbonden dmv een slang dan zou het me niets verbazen als er achter / naast dashboard kastje een aansluiting zit die nu is afgesloten.
Maw als je die zou openen en een slang erin zou leggen dat hij wel is gekoeld...

Hoe kom je er achter ? Tsja dashboardkastje eens eruit schroeven en eens kijken of er wat te vinden is misschien ?
 

Ehot

Lid
Weet iemand welke hondenbench geschikt is voor de kofferbak van Skoda kodiaq sportlien? Deze is namelijk niet gelijkvloers waardoor mogelijk de deur van de bench niet goed open kan. Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag
 

Ehot

Lid
Dank je NightPlayR. Ik denk dat van deze Trixie de M nodig heb qua hond (beagle). Passen zal deze wel qua formaat lukt wel. Als het deurtje maar open kan :). Fotootje zou ook zeker helpen.
 

hendrik38

Forumguru
Ik denk dat je idd een vlakke vloer nodig hebt. Ik heb ook een 7 zitter met vlakke vloer, dus kan je niet helpen.
 

TrueBlue071

Nieuw lid
Jongens hi,

Achterste stoelen van Kodiaq heb ik neergeklapt en ik hoorde een klik. Nu wil ik ze weer omhoog zetten, maar kan nergens knopje, loesje of iets dergelijks vinden om dat ook te doen.
kan iemand mij helpen aub!?

Thnx
 

hemi24

Forumguru
Pagina 38?
 

Bijlagen

  • D0E02032-05ED-4E8A-AB3A-B7861BF4AF3B.jpeg
    D0E02032-05ED-4E8A-AB3A-B7861BF4AF3B.jpeg
    447 KB · Weergaven: 43
  • 7FAEEA71-A49B-4C5E-A133-650ADB3AE059.jpeg
    7FAEEA71-A49B-4C5E-A133-650ADB3AE059.jpeg
    205,7 KB · Weergaven: 42
Bovenaan Onderaan