Kodiaq vragen en weetjes

hemi24

Forumguru
Kijk eens bij Flitsmeister in de instellingen onder "geluidsopties" : heb je daar de optie "zet geluid op 100% bij elk geluid" aan staan?
 

MToelink

Nieuw lid
Als het goed is kun je dit in de handleiding terug vinden. Wat ik zo snel zie is dat je de derde zitrij in ieder geval kunt opklappen:
Bekijk bijlage 89499
Wellicht kan hij er dan ook helemaal uitgewipt worden?

Dat had ik idd al uitgevonden. Maar je kunt ze er niet uitklikken. De stoeltjes zitten met totaal 4 bouten vast aan de bodem. Ik denk als ik die los draai dat ze er wel uitkunnen. Niet ideaal maar wellicht niet erg om een keer per jaar te doen voor op vakantie. Dit scheelt nl wel veel ruimte.
 

Henrik

Forumguru
Haha, ik kwam vandaag achter iets grappigs. Was me in bijna twee jaar tijd nog niet eerder opgevallen.
Hoe minder de actieradius wordt, hoe dichter de Kodiaq op het plaatje bij de pomp komt. Hier heb ik net getankt, dus staat de auto nog helemaal links. Maar die gaat dus steeds verder naar rechts.

Voor sommigen bekende materie, maar ik vond het wel een leuk “Kodiaq -weetje”. :D

9D234EFC-C092-4077-851D-7A4D5CD02400.jpeg
 

CharlesTucker

Forumguru
Inderdaad geinig, maar geen typisch Kodiaq-weetje, maar meer iets van het infotainment systeem denk ik. In mijn Octavia (3FL met Columbus) gaat het ook zo, al is het plaatje wel duidelijk een Octavia en geen Kodiaq zoals bij jou :)
 

lexislang

Actief lid
Weet iemand of er voor de Columbus infotainment een AUX stekker te koop is? Die je achterin de DVD speler klikt? Ik meen dat vroeger die mogelijkheid bestond maar weet niet of dat in de kodiaq nog kan.
 

Ehot

Lid
weet iemand hoe je de sfeerverlichting bij de voeten kan instellen? Wanneer ik in met Kodiaq Sportlinebusiness de sfeerverlichting aanpas gebeurd dit alleen in de portieren. Het licht bij de voeten blijft wit. Ook als ik via het touchpanel aangeef dat in dat gebied een andere kleur moeten komen.
 

C00per

Senior Member
Je kan de sfeerlicht alleen dimmen bij de voeten. Kleur kan alleen bij de portieren. En je moet contact aanhebben anders kan je het niet wijzigen.
 

Dutch5751

Nieuw lid
Een paar vraagjes over de Kodiaq Sportline 5 zitter:

- in het middenconsole zitten twee usb-c aansluitingen.. maar als je daar iets in steekt, gaat het klepje niet meer dicht.. Ik heb inmiddels een leuk kort kabeltje gevonden waarmee het klepje nog wel dicht gaat (https://www.amazon.nl/DJI-Mavic-RC-Kabel-Type-C-Type-C-Connector/dp/B07MJ323M5), maar heb tot nu toe nog geen memory stick gevonden die klein genoeg is.. Iemand een leuke suggestie?

- ik had gehoopt onder de bodemplaat van de kofferbak wat rommel kwijt te kunnen, maar door die kunststof vormen die eronder liggen ter ondersteuning van de bodemplaat, is er niet veel plek meer over.. De betreffende vakjes zijn zo klein dat er nauwelijks iets nuttigs in past.. Heeft iemand hier al een mes in gezet zodat de vakken wat groter worden maar de bodemplaat nog voldoende ondersteuning biedt?
 
Laatst bewerkt:

Acid

Lid
Beste forumleden,

Ik heb een recent een mooin oranje kabeltje gekocht op Ali, die bij het inschakelen van het contact het start stop systeem dan uitschakelde. Dat heeft ongeveer een 1,5 week goed gewerkt en nu doet hij het niet meer? Weet iemand hoe dit kan en wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Bovenaan Onderaan